Revlon korektor pod oči

Asi moc dobře víte, že stále hledám ideální korektor na mé big kruhy pod očima. Takže ,když mi vyhovuje krycími schopnostmi Revlon Colorstay make-up chtěla jsem ze stejné řady vyzkoušet i korektor určený vyloženě na zakrytí kruhů pod očima.


Bohužel se dá velmi špatně sehnat , já ho ulovila na eshopu kosmetikavelkoobchod.cz kde stojí 189,- což není ani hodně,ale ani málo vzhledem k tomu jak je to malé množství. Měla jsem ho pryč asi za dva měsíce :/ Plus poštovné takže toto je podle mě hodně velká nevýhoda, snad se jednou dočkáme kosmetiky Revlon normálně v drogeriích!

Složením je to klasická kosmetika, žádná příroda, což mi ale  dekorativní kosmetiky tak nevadí.



Korektor je v praktickém peru s polštářkem. Aplikace je tedy velmi snadná a vyhovuje mi o dost víc než štětečky nebo kuličkové aplikátory. Celkový vzhled je tedy za mě předností. Odstíny eshop nabízí dva : 620 a 630. Já vzala světlejší Light ( 620 ) , na léto byl pro mě malinko světlejší,ale to u korektorů na oči vůbec nevadí.


Kruhy umí zakrýt velmi dobře, krytí bych tedy přirovnala k Catrice korektoru,ale nezalézá tolik do vrásek. Nevysušuje a výdrž je určitě víc jak osm hodin. Aplikovala jsem ho bez problémů pod i na makeup a obě varianty jsou na zakrytí kruhů ideální. Na pupínky určitě vhodný není ,takže opravdu korektor pouze pod oči. Celkově je to zatím můj nejlepší korektor, vadí mi jen ta dostupnost.


Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Taky zrovna sháním nějaký dobrý korektor, sice nemám kruhy pod očima nějaké hodně výrazné, potřebuju korektor na takovéty běžné pleťové nedokonalosti, občas každá potřebujem přece zamaskovat nějaký ten pupínek :-) Revlon bych taky přivítala v českým drogériích!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    4dny do konce naší giveaway o keramické cupcaky!!:
    natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pupínek bych ho asi úplně nedoporučila,ale pod oči určitě ano :)

      Vymazat
  2. Tak to je škoda s tou dostupností... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kvůli jednomu korektoru se mi moc nechce platit za poštu :/

      Vymazat
  3. Vypadá dobře, ráda bych ho vyzkoušela :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky