Přírodní peeling s kokosem a kaštany

Dlouho jsme tu neměli recenzi na přírodní kosmetiku z eshopu Hristina.cz , tak to musíme napravit, stále tam moc ráda nakupuji, a zatím mě snad nic nezklamalo.


Naposledy mě zaujaly nové Obličejové peelingy, kterých mají na výběr opravdu hodně:

  • Z kávových zrníček
  • Z pšeničných klíčků
  • Z lněného semínka
  • Z rýžových otrub
  • Ze skořápek mušlí
  • Z ovesných otrub
  • Z meruňkových pecek
  • Z hroznových semínek
  • Z kaštanů
  • Z kokosových otrub
  • Z broskvových jader
  • Ze semen kukuřice

Uff takže fakt extra velký výběr, když jsem tam nakupovala já, tak moc jich ještě tolik neměli, takže teď mám chuť vyzkoušet další, nejvíc mě zaujal kávový, broskvový a meruňkový :) No nicméně já koupila jeden pro sebe - Z kokosových otrub a jeden jako dárek pro kamarádku - Z kaštanů. 
Samozřejmě recenzi napíši jen na ten svůj kokosák,který jsem měla možnost vyzkoušet. Má opět krásné a jednoduché složení:

INCI: AQUA, KAOLIN, COCOS NUCIFERA BRAN, CHAMOMILLA RECUTITTA EXTRACT, HUMULUS LUPULUS EXTRACT, PROPOLYS ( sedí i s obalem, jen jsem zapomněla vyfotit )


Peeling je o objemu 200ml a stojí 119,- což mi přijde hodně fér a příjemná cena. Obal je pouze praktický, nikoliv skvostem koupelny, což za tu cenu ráda prominu :)  Je určen na obličej, s čímž u tohoto ( nevím jak ostatní ) až tak nemohu souhlasit, kousíčky jsou trochu větší a ostřejší, takže nic pro citlivky. Mě přijde , že se lépe hodí jako jemnější peeling na tělo, já ho tedy tak používám a hlavně na dekolt a prsa, na obličej jsem ho párkrát vyzkoušela,ale prostě částečky jsou větší, takže nemám pocit , že je pleť hodně obroušená všude a navíc kousíčky jsou opravdu ostřejší. Takže za mě ho doporučuji na obličej jen pro normální a odolnější pleť a jinak pro všechny na tělo, kde je naprosto dokonalý! 



Díky své krémovitosti totiž vůbec nevysušuje a v teplejších dnech jsem se po peelingu ani nemusela krémovat. Je s ním velmi příjemná práce, nikde nepadají kousíčky, pokožku dokonale vyživí. Je potom heboučká jak dětská prdýlka


Používá se klasicky na navlhčenou pokožku a potom se smývá vodou. Nic nového pod sluncem. Balení mi vydrželo docela dlouho, stačí malinké množství na celé tělo. Za tu cenu je to pro mě jeden z nejlepších peelingů vůbec! Krásně voní po kokosu a hydratuje, což u peelingů není tak časté. Jsem moc spokojená a vyhovují mi asi víc než peelingy solné nebo cukrové ,které jsem používala předtím. S těmito krémovými je čistší práce, nikde nic nepadá a ještě mám pokožku jakoby "nakrémovanou". 




Hodnocení jako peeling na obličej: 6/10

Jako peeling na tělo: 10/10

Komentáře

  1. O tom slyším poprvé a vypadají moc dobře!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, teraz si ma nalákala, musím od nich konečne niečo vyskúšať :) Na tvár mám najobľúbenejší od značky Acure, perfektne vyhladí pleť, pílingové čiastočky sú veľké tak akurát a nedráždi mi pokožku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Acure neznám zase já, na tvář to není best peeling, to zůstaň u svého,ale na tělo je to pošušňání :D

      Vymazat
  3. Tak teď jsi mě Jani fakt nalákala! :-) jdu hned mrknout na eshop :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pro prtě tam jsou skvělé věci za pár korun :) Kamarádka je s nimi strašně moc spokojená

      Vymazat
  4. O teto znacce i eshopu slysim poprve a priznam se, ze jsi me nalakala ;-). Urcite v brzke dobe nektery peeling vyzkousim :-).
    Hezky den. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej vědět co jsi koupila a jaké to bylo :))

      Vymazat
  5. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli si myslíte, že by mi to mohlo pomoct s jizvičkami po akné na tvářích? Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky