Patchness - kolagenová oční maska

Na trhu máme nyní novinku v oblasti polštářkových masek a to značku Patchness, která jich prodává hned několik a pár recenzí se už na blozích objevilo. Já jako milovník masek a obzvlášť těchto polštářkových jsem jí prostě musela vyzkoušet, takže jsem využila akce dopravy zdarma a nechala si jedno balení Oční kolagenové masky poslat. 


Oční maska obsahuje celkem 5 ks za 399,- což tedy není úplně málo,ale je jich tam pět ,takže mi to zas přijde fajn investice pokud tedy budou dobré. Prozatím si totiž kupuji polštářkové masky od profi značky , na kterou chystám brzy také recenzi a tam je ta cena fakt astronomická !! Takže o proti těm jsou tyhle pomalu zadarmo,ale otázkou je zda fungují stejně jako mé oblíbené. 



Tak pěkně od začátku... Balení je krásné a ještě došlo převázané mašličkou, takže moc potěšilo, tyhle drobnosti dělají hodně. Polštářky jsou balené po páru a mají narůžovělou barvu a krásnou pružnou gelovou podobu. Jsou poměrně pevné takže je jen tak nemůžete roztrhnout. Maska by měla zesvětlovat kruhy pod očima a působit na otoky ( pokud trpíte právě na ně doporučuji i já i výrobce masku nechávat v lednici, chlad totiž na otoky funguje jak zmizík :) . Účinek by měl být viditelný již po jedné aplikaci, má také oční okolí zklidnit, lehce vypnout i rozjasnit. 

Aplikuje se samozřejmě na odlíčenou a suchou pokožku kolem očí. Jsou pěkně velké, takže se aplikují snadno, k pokožce hezky přilnou. Nemusíte se tedy bát, že by Vám spadly. Já s nimi pracuji i na počítači ( jedny mám právě při psaní tohoto článku , abych nezapomněla na nějaké pocity a hlavně proč nerelaxovat během práce na článku). Samozřejmě nejlepší použití je ,když si pěkně pustíte relaxační hudbu a máte zavřené oči,ale já jsme hyperaktivní a tohle prostě nevydržím. Masku necháme působit 15-30 minut. Za mě rozhodně vydržte půl hodiny, efekt je lepší a za ty penízky ať si pokožka vezme co nejvíc. Co mě baví je doporučení firmy, že můžete pokožku přes masku lehce poklepy stimulovat, je to hodně příjemné. Samotné polštářky krásně chladí a úplně cítím jak zklidňují oční okolí, plus poklepová masáž, prostě jsem v sedmém nebi.


Složení je stručné ,krátké a pěkné ,nic co by mi vadilo. Takže se podíváme jaké jsou účinky na mé oční okolí , které je : citlivé, trápí ho kruhy po očima, unavená občas zašedlá pokožka, droboučké vrásky a občas i lehounké otoky. Masku jsem nechala působit 30 minut a poté pokožku jen opláchla studenou vodou. Během působení jsem jsem necítila absolutně žádné nepříjemné pocity, ba naopak, krásně chladila, měla jsem lehoučký pocit mravenčení a maska je opravdu relaxačním zážitkem, o mnoho větším než běžné gelové nebo krémové masky. A co účinky? Kruhy zesvětlené, drobné vrásky fuč, otoky také pryč a celkově kůže byla velmi projasněná a vypnutá. Moc se mi maska zalíbila a jsem s ní spokojená. Efekt samozřejmě v takto pěkné podobě trvá maximálně jeden den,což je u všech masek,ale stojí za to. Zkusila jsem tři rychle po sobě a efekt byl opravdu větší, respektive déle vydržel. Ale masku hodlám spíš používat nárazově,když se budu cítit hodně unavená. 

Pokud máte  rádi stejně jako já speciální péči v podobě masek, musíte vyzkoušet. Ještě testuji jednu firmu , na ní recenze také brzy a poté bude srovnání 3 značek od té nejdražší po nejlevnější a nejlépe dostupnou. A uvidíme zda se vyplatí investovat :) 

Hodnocení: 10/10



Komentáře

  1. No za tu cenu si myslim, ze jich je tam celkem malo, nevim no, ale rozhodne vypadaji zajimave.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se to nezdá,ale jedna pak vyjde na cca 80,- což je pomalu standardní cena jednorázových masek, takže ono se to spíš zdá, ale jinak mi to nepřijde vysoká cena, samozřejmě kdyby jich tam bylo víc budu jen ráda,ale cena podle mě není vysoká.

      Vymazat
  2. Ty jo, to by stálo za zkoušku. V práci pořád čučím do monitoru a pak mě hrozně bolí oči a to nemluvím o ránu, kdy mám po probuzení kruhy pod očima. Asi to prubnu :-) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle masky opravdu zbožňuji, jsou relax pro unavené oči. Ještě bude recenze na jejich levnější variantu :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky