Oční krém Karin Herzog

Tenhle oční krém jsem dostala na vyzkoušení a napsání recenze pro Vás jako spousta blogerek, a i když jsem za prvé tušila, že se nebude jednat o přírodní krém a za druhé , že článek bude opravdu na víc stránkách, nemohla jsem odolat. Přeci jen asi moc dobře víte, že miluji oční krémy a zvlášť ty co by mohli pomoci v boji s kruhy pod očima. Zatím jsem na ně našla nejlepší přírodní krém od 100% Pure , ale ten už došel, sice si ho koupím znovu,ale proč do té doby nevyzkoušet něco úplně jiného?


Navíc značka Karin Herzog je u nás sice velkou neznámou ( tedy teď už ne, díky článkům ) v  zahraničí je to poměrně oblíbená luxusní značka, kterou využívají i některé celebrity. Navíc celý koncept kosmetiky Karin Herzog vyniká obsahem kyslíků a okysličení pokožky je víc než potřeba ,když nežijete v čist přírodě,ale v centru, kde o smog není rozhodně nouze. Takže tenhle černý krasavec ( já miluji černé obaly, měli by jich dělat víc :)  je oční krém ,který má okysličit a vyživit jemnou pokožku kolem očí a to díky vitamínům A,E i D3. Krém má zlepšit stav kolagenových vláken a tím oční okolí zpevnit, vyhladit a být prevencí v boji proti vráskám. Navíc má zesvětlit kruhy pod očima a zlepšit mikro-cirkulaci v této oblasti. A samozřejmostí je také hydratace. A tento drahoušek Vás vyjde na 50 Euro...no docela dražší krémík na oči, takže stojí za to?


Obal se tedy povedl, ten už jsem pochválila. Složení tedy za mě bohužel noc ne, je na mě až moc chemické...nečekala sem kdoví co,ale třeba trochu těch přírodních extraktů ano.. no nic. Konzistence je hodně hustá, takže se jedná opravdu o velmi výživný krém,který je podle mě ideální pro velmi suché oční okolí, pro pleť zralou nebo na zimní období. Mě tedy konzistence moc nevyhovovala, nemám suché oční okolí, takže jsem měla pocit, že mi krém udělal moc mastný film a delší dobu jsem ho i cítila. Není problém na něj nanést make-up, takže tady je to za jedna. Po skoro dvouměsíčním zkoušení jsem si bohužel nevšimla ani malé korekce kruhů pod očima :/ na vrásky zatím netrpím takže tady efekt sama neposoudím. Celkově mě osobně na kruhy pod očima vůbec nepřesvědčil a nekoupila bych si ho. Nedělá nic co by mě nutilo pořídit si krém za takové peníze.



Ale nedalo mi to a nechala jsem ho vyzkoušet kamarádkou ,která má suché oční okolí a trpí na na vrásky. Pochvalovala si naopak hutnost krémů a film co na pokožce udělá. S vráskami však nic neudělá, absolutně nezaznamenala ani lifting a ani na její extrémně jemné kruhy nezabral. Takže shrnuto - krém je vhodný pro suché oční partie jako výživa a ochrana...ale upřímně za mě se dá takový krém sehnat i za menší peníze a s lepším složením. Jeden takový je například u mě v recenzi zde. 



 Hodnocení : 3/10

Komentáře

  1. Už jsem na něj jednu recenzi četla, ale vidím, že zas tak Top není :) I když teda vypadá luxusně, hlavně ten obal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako pokud někdo má suché oční okolí bude mu vyhovovat víc,ale bohužel prostě za tu cenu nevidím nic co by mě mělo přesvědčit ke koupi :/

      Vymazat
  2. Obal se teda vážně povedl, sice jsme nezkoušely ale dle tvé recenze, asi na úkor funkci...

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Zvu Vás všechny k naší giveaway o kerammické dózičky ve tvarů cupcaků!: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo obal je opravdu skvostný, ale jinak mě prostě neoslovil ..

      Vymazat
  3. Obal je krásný! Vypadá hodně luxusně..

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano víc černých obalů, jsou krásné

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky