Hydratační tonikum od Kivvi

A máme tu poslední kousek ,který jsem měla z řady Pyrus Cydonia Linea, tedy řady s extraktem z kdoule vhodné pro pleť 20+ a s levnější cenou než ostatní řady mé oblíbené kosmetiky Kivvi. A tím je Hydratační tonikum. Před tímto tonikem jsem zkoušela Harmonizující , takže dnes budeme i trochu porovnávat.



Složení tonika je opět krásné, obal také , to už je Kivvi klasika. Toto pleťové tonikum je bohaté na vitamín C a mnoho ostatních vitamínů i minerálů, takže výborně hydratuje a tonizuje. Dále je protizánětlivé a pleť uklidňuje takže je vhodný pro všechny typy včetně citlivé. Hlavními extrakty jsou zde kromě kdoule ještě jitrocel a okurka. Mnoho dalších zajímavých složek najdete ve složení viz níže.

Složení:
Aqua (Water), Aloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Lactic acid, Plantago major (Plaintain) leaf extract, Urtica dioica (Nettle) leaf extract, Chamomile recutita (Chamomile) flower extract, Pyrus cydonia (Quince) fruit extract, Actinidia chinensis (Kiwi) fruit extract, Calendula officinalis (Calendula) flower extract, Benzyl alcohol, Dehidroacetic acid, Ethyl Lauroyl Arginate HCl, Cucumis sativus (Cucumber) fruit extract.
* ingredients from organic farming.
100% of total ingredients are from Natural Origin
11% of total ingredients are from Organic Farming
Natural and Organic Cosmetic certified by Ecocert Greenlife according to Ecocert Standard available at http://cosmetics.ecocert.com


Pleťové tonikum voní velmi jemně a hodně podobě jako harmonizující voda, kterou jsem měla předtím. Vůně Vám tedy rozhodě nebude vadit, protože ji moc neucítíte. Voda krásně dočišťuje, nedráždí a pokožka je po ní uklidněná, bez problémů jí používám i na oční partie, na které není určená. Pleť je jemnější a celkově hezky rozjasněná. Toť vše, nečekejte žádné stahování pórů, hloubkové čištění nebo kdo ví co. Tohle je pouze hydratační tonikum, takže co výrobce píše to i splňuje.

Pokud bych mezi sebou měla porovnat obě nová tonika z kdoulové řady bohužel to nesvedu, přijdou mi prostě fakt skoro na chlup stejná! Ani jedno mi víc nevoní, ani jedno mi s pletí nedělá kdo ví co, jsou podle mě fakt stejná. Nebo tedy moje pleť na ně reaguje totožně. Takže pokud se ptáte které vybrat je to asi jedno. Klidně objednejte stejně jako já obě , neuděláte chybu a sami si je porovnáte. Cena je příjemná - dvě stovky , takže vás to nezruinuje. Já osobě mám radši od Kivvi jejich malinové tonikum, takže ani jedno z těchto si znovu pořizovat nebudu. U malinového vidím lepší účinky a krásně mi voní,takže je to pro mě i aromaterapie. Ale je dvakrát tak dražší , takže záleží kolik chcete sami investovat do tonika. pro mě je to nezbytná součást péče o pleť takže mi to líto není.

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Já toníkům pořád nepřišla na chuť. :( Radši si na obličej před použitím krému nastříkám růžovou vodu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také tonika střídám s květinovými vodami a momentálně mám doma stejně jako ty i růžovou vodu :)

      Vymazat
  2. Já tonika stále nezačala používat, ale budu to muset konečně napravit, tohle nevypadá vůbec špatně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nějak bez tonika nebo květové vody neumím denní péči po odlíčení představit a ráno se zas těším až si obličej osvěžím něčím voňavým :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky