Film aneb na co kouknout

Co takhle po dlouhé době nějaké ty filmové tipy? Novinky to tedy asi už moc nebudou,ale třeba Vám něco uniklo a takhle Vám připomenu pár fajn filmů pro fajn večery :)

E.A.Poe: Podivný experiment
Je trochu zvláštní , malinko temný a divný film v jednom,ale naprosto mě uchvátil a to jak víte já na ty temnější filmy moc nejsem. Film má naprosto skvělou a nečekanou zápletku a odehrává se v době, kdy psychoterapie nebylo rozhodně nic příjemného..o čemž, svědčí i temný ústav v horách, kde se příběh odehrává. Musím říct, že jsou tu skvělé herecké výkony a divný film Vás doslova vtáhne..nic víc prozrazovat nebudu :)


Velká šestka
Teď si hodně odlehčíme jedním skvělým animáčkem. Jedná se o víc než pozitivní a hlavně emocemi nabitý animovaný film o přátelství robota a malého hocha. A ten robot je prostě měkoučký, tlusťoučký a fakt vtipný mazel :D Já ho prostě zbožňuji, smála jsem se od začátku do konce a určitě si tenhle film pustím víc než jednou. Samozřejmostí je velká bitka mezi dobrem a zlem! A asi nemusím říkat kdo vyhraje. Ale než se to stane budete se za břicho popadat a navíc se "rozněžňovat" na tímhle měkoučkým hrdinou :)))


Focus
Přiznám se bez mučení , tenhle film jsem viděla hlavně díky Willu Smithovi ..je prostě pořád sexy :) No film má být komedie, romantika, krimi i drama...no a tak nějak to vše splňuje. Romantiku zas ne v klasickém slova smyslu,ale když zavřete obě oči tak jo ... No pro mě žádné úchvatné herecké výkony, krásní hlavní hrdinové, sem tam nějaký ten oplzlý humor, hodně akce..takže dost průměrný film, naštěstí to trochu zachrání víc než zajímavá zápletka. Takže shrnuto podtrženo, pro večery ,když chcete příjemně vypnout a pustit něco jak pro Vás tak pro partnera, tak je tohle ideální. Udělejte máslový popcorn ( i když při pohledu na dokonalá těla možná spíše oloupejte mrkev...) a nalijte cider ,jde se koukat ..


Kingsman:Tajná služna
A u komedie ještě chvilku zůstaneme, jen se posuneme na lepší úroveň, protože pokud milujete akční komedie , tuhle budete doslova zbožňovat!!! Pro mě asi zatím letošní nejlepší komedie vůbec. Prostě tajný agent v podání Colina Firtha?? To chcete! A záporák v kšiltovce ala Samuel L. Jackson..to chcete taky..Budete se smát a někdy Vám nad něčím zůstane až pusa dokořán a pak až bude následovat salva smíchu. Skvěle natočené, úžasné kostýmy, má to nápad i vtip. Opravdu mohu jen a jen doporučit.. A bude se líbit i vaší drahé polovičce.


Popelka
Na tuhle pohádku jsem čekala už pěkně dlouho, není to nic jako naše Popelka ta je jedinečná,ale tohle zpracování Disney verze už chtělo hranou verzi co bude stát za to a nakonec jsme se jí samozřejmě dočkaly. Především chci vyzdvihnout nádherné kostýmy a celkové zpracování je prostě úchvatné. Byla jsme nadšená, je to tedy spíše pro nás holky..partner u toho pařil něco na PC,ale já ani nedutala...no hned jsem měla chuť ,aby mi Víla kmotřička vyčarovala nějaké ty šaty a kočár z dýně :)


Rezistence
No ..co k tomu napsat..byl to druhý díl Divergence..takže proto jsem na to koukala.Ale asi nikoho nepřekvapí, že přišlo zklamání, první díl byl mnohem lepší. Sice i tady bylo hodně akce, překvapení a dobrých efektů,ale nevím no nějak mě to nechytlo. Ale i tak koukněte na to, pokud se líbil první díl tak ať Vám něco neuteče :) Ale nic od toho asi nečekejte..můžete si Rezistenci klidně pustit k žehlení.


Americký sniper
Válečné filmy nemám moc ráda, jsou na mě většinou moc realisticky drsné a nemám z nich vůbec dobrou náladu. Tenhle je jiný, není až moc drsný, jsou v něm emoce, nutí Vás chvilkami k zamyšlení a hlavně má dobrou a nečekanou zápletku. Dobré herecké výkony a pro mě je to tedy kandidát na nejlepší válečný film vůbec. Opravdu mě bavil a hltala jsem ho od začátku do konce a asi Vám nemusím říkat jak nadšený byl přítel :) Tady pro změnu rozhodně nežehlete, protože za prvé toho moc nevyžehlíte a ještě byste si spálili prsty , protože nebudete moc odtrhnout oči od svižného děje.


Divočina
Je velmi zvláštní film a já jsem se na něj koukala hlavně díky Reese, kterou mám ráda. A tato role pro ní rozhodně není typickou a moc se mi v ní líbila. Pojednává o ženě co hledá novou vnitřní sílu právě v divočině, sama....je to životopisný příběh, takže o to silnější. Pro mě je to hodně klidný, pomalý film, který vás nutí trochu se zamyslet a celkově kouknout se do sebe. Příjemný příběh,který se líbil nám oběma, sice si ho nepustím znovu, je to totiž ten druh , který ve vás zanechá silný dojem a není potřeba kouknout na něj znovu.


Kód Enigmy
Úžasný, dech beroucí film s válečnou tématikou. Je prostě absolutně skvělý a to díky neuvěřitelně brilantnímu výkonu Benedicta Cumberbatcha!! Tenhle snímek vás vtáhne do děje a to jak film dopadne byste asi nečekali..nechci nic prozradit pokud jste ho ještě neviděli,ale nutí vás k maximálnímu zamyšlení...a mě asi nikdy nepřestane pobuřovat jak je společnost slepá , xenofobní a rasistická ve všech směrech a ohledech. Opravdu tenhle film musíte vidět!! 




Tak dnes tu máme opravdu hodně dobré filmy, co Vy na to? Líbí se nějaký ? 

Komentáře

  1. Tieto filmy som skoro všetky videla a musím povedať, že niektoré boli fakt dobré! :-)

    Rada by som Ťa pozvala ku mne na blog, kde prebieha Moja prvá GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že i tobě se líbily :)

      Vymazat
  2. Jee, tipy na filmy se mi právě hodí... Vlastně, hodí se pořád😊 Musím přiznat, že Kód enigmy je víc než hodně dobrý film☺ a ještě bych Ti k těmto filmům s dovolením doplnila Teorii všeho, vím že to zní ohraně, ale je opravdu neuvěřitelně dojemný a poučný😍 koukal se mnou i přítel a na to, že je to podle mého tak romantické, povídal, jak se mu film líbil a je zajímavý😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teorii všeho se chystám určitě zkouknout. Jsem na něj moc zvědavá

      Vymazat
  3. Já viděla akorát Kingsmen, ti jsou super, a pak Popelku, ta se mi taky moc líbila (no koukala jsem hlavně kvůli představiteli prince, co si budem nalhávat). Z letošních špiónských komedií doporučuji ještě Spy. Humor je občas poněkud hrubozrnný - má to Rkový rating - a hlavní herečku nemusím, ale skvěle jsem se bavila od začátku až do konce. Jo a taky Krycí jméno UNCLE, co ještě běží v kinech, byla fajn oddychovka. Sice děj nic moc a ani to vlastně nebylo zase tak vtipné, ale ten film má styl a pěkné chlapy k tomu. :) Divergence/Resistence mě nelákají, knížky jsem nečetla, ale půjdu do kina na poslední Hunger Games. A asi zkouknu Maze Runnera, knížky jsem opět nečetla, ale naopak od Divergence a Resistence to všude chválí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spy mám v plánu na dnešní večer. Moc od toho nečekám,ale jsem zvědavá. UNCLE mám také v hledáčku a doufám, že nebude tak špatný..Díky za tip

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky