Erbario tělové mléko a sprchový gel Bergamot

Také milujete vůni Bergamotu jako já? Fascinuje mě ta kombinace citrusové vůně s výraznou hořkostí,kterou ucítíte jen u bergamotu. Většinou je však v nějaké směsi ,kde nehraje prim a tak tahle vůně nevynikne. Když jsem tedy viděla na FB soutěž o kosmetiku Erbario,kterou jsem delší dobu měla v hledáčku na vyzkoušení a ještě právě Bergamot sadu bylo jasné, že musím zkusit štěstí a povedlo se. Sadička dorazila domů, krásně zabalená a i samotné obaly kosmetiky Argonatura z eshopu Erbario jsou napohled moc povedené. Navíc se jedná o přírodní kosmetiku s dobrým složením, takže se vrhneme na testování.


Jako první jsem vyzkoušela sprchový bio gel s extraktem begrgamotu, která má povzbudit, zlepšit náladu a pomoci odbourat stres nashromážděný za celý den. No a to se hodí ne? :) Za prvé gel má krásnou kamaramelově zlatou barvu a je řidší konzistence. Náramně krásně voní, opravdu zde bergamot hraje prim, takže vůně je silně hořká s nádechem citronu, na pokožce i chvilinku vydrží. Gel i trochu pění a bohužel s tím jde ruku v ruce mírné vysušování pokožky. Bohužel :/ Ale i tak se stal jedním z mích nejoblíbenějších letních sprchový gelů, protože příjemně osvěžuje a uvolňuje a odplavuje stres, takže ideální  aromaterapie po práci. Už ho mám jen trošku na dně a budeme se mi po něm vážně moc stýskat. Ale kvůli vysušování znovu nekoupím. I když všimla jsem si , že mají například i neroli vůni , tak vám tedy nevím jestli nepodlehnu :)




Hodnocení: 6/10

Jako druhé jsem vyzkoušela tělový krém v moc pěkné tubičce se stejnou vůní. Vůně je malinko jiná než u sprchového gelu, je víc nakyslá a líbí se mi tedy o fous méně. Na těle vůně zase nějakou tu dobu vydrží, což je plus. Krém je hustší a krásně vyživuje i hydratuje. Pokožka je poté jemná a hebká na dotek. A stačí malé množství , jinak se krém zbytečně dlouho vstřebává,ale když dáte množství méně bohatě to stačí a klidně se můžete hned obléci a jít třeba do práce. Pokožka je po měsíčním používání ráno i večer, hebounká a s krémem jsem moc spokojená, jen bych pro sebe zvolila jinou vůni. Složení je pěkné, tak nemám co vytknout. Oboje si tedy zaslouží dobré hodnocení.





Hodnocení: 7/10



Komentáře

  1. To vypadá dobře.. Tuto značku neznám :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny produkty z jejich eshopu jsou opravdu moc povedené, tedy alespon obaly :)

      Vymazat
  2. Oboje vypadá moc pěkně, vůni bergamotu bych si taky nechala líbit. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky