Dětský měsíčkový Weleda olej

Poslední dobou jsem si oblíbila dětskou, jemnou a šetrnou kosmetiku, tentokrát jsem vyzkoušela od značky Weleda Měsíčkový dětský olej. Jelikož měsíček miluji, jak jeho silné regenerační účinky tak i jeho vůni bylo jasné, že mi tenhle olejíček asi bude vyhovovat :) A taky , že ano, dneska budeme moooc chválit.


Primárně je tenhle olej určen pro miminka i děti po koupeli,kdy je jejich pokožka ještě lehounce vlhká, tak se totiž tenhle olejík nejlépe vstřebává do pokožky. Balení je klasické na jaké jsme u Weledy zvyklý, nic co nadchne a nic co urazí. Balení má objem 200ml a stojí kolem tří stovek a koupíte například na Lekarna.cz odkud ho mám i já. Olej obsahuje například mandlový olej, který je častým společníkem miminek, protože je jemný a dobře proniká do pokožky, je vhodná i na ekzematickou a alergickou pokožku. Dále zde najdeme heřmánek a již zmínění měsíček, takže aroma je velmi jemné, nasládlé, bylinkové. Mě připomíná díky obsahu mandlí trošku marcipán, takže opravdu nádhera :) Vůně na pokožce i chviličku vydrží, takže když si k ní přivoníte cítíte uklidňující miminkovskou vůni :) Strašně se mi líbí!!! Jsem z té vůně naprosto nadšená.

Olejíček je řidší,ale i přesto se do pokožky vstřebává pomalu a chce to oparvdu dodržet postup nanášení na vlhkou kůži. Olej krásně promastí, uklidní a na omak je pak neskutečně jemná a voňavá. S olejem jsem moc spokojená, zvlášť teď na podzim mám oleje raději než mléka. Používám ho pouze na večer, kdy mám čas užívat si pohodu v župánku a nemusím se po koupeli hned oblékat. Pokud pospícháte určitě tedy sáhněte po klasickém mléku ,která se vsákne hned a nemusíte čekat.



Složení se u Weledy také bát nemusíte, sami na fotce vidíte, že je pěkně přírodní. Za mě tedy velká spokojenost jak pro malé tak i velké :) A všechny co milují přírodní vůně.


Hodnocení: 10/10






Komentáře

  1. Měsíček i všechny výrobky z něj mi moc voní. :) Deset z deseti, tomu říkám vítěz! :) Zvu na give away :) Měj se hezky <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky