Bylinné koupele HerbaSpa

Myslím, že dnešní recenze nadchne všechny milovníky koupelí, bylinek a relaxování v teplé vaně. Navíc s blížícím se chladnějším počasím mám i já sama potřebu prohřát tělo v teplé koupeli a trávím v ní nejen delší dobu,ale jsem tam hlavně častěji...já prostě ty chladné dny nemám ráda :/ Takže ,když mě oslovila milá slečna Zuzana z týmu Lekarna.cz jestli pro ně nechci vyzkoušet novinku v podobě bylinných koupelí jak bych mohla odmítnout? Při přečtení co všechno sada koupelí obsahuje jsem se těšila jako malá až mi balíček přijde :)


Koupele jsou krásně dárkově balené, no posuďte sami už na pohled je celý produkt moc pěkně vymyšlen, krabička je vychytaná do posledních detailů! Krásný průhledný obal s ornamenty a pevný spodek, kde jsou pěkně přehledně zasunuty jednotlivé koupele, kterých je v balení celkem pět po 30 ml. Každý sáček obsahuje tekutou koupel, takže žádné čekání až se sůl rozpustí apod. Když vyndáte jednotlivé koupele vidíte i moc hezky propracované přihrádky s nápisy bylinek :) Já jsem asi hračička,ale tyhle detaily opravdu miluji. Součástí balení je samozřejmě i letáček s popisem jednotlivých bylinek. 



Balení tedy obsahuje celkem pět sáčků voňavých bylinných koupelí. Ty obsahují mnoho různých bylinek a liší se nejen svou vůní,ale hlavně i účinkem. Součástí každé je i sůl z Mrtvého moře, takže o minerály není také nouze.

Takže jaké poklady zde naleznete:

  • KOSODŘEVINA - nepěnivá koupel
  • KOSODŘEVINA - hřejivá a pěnivá koupel
  • MÁTA - nepěnivá koupel
  • LEMONGRASS -nepěnivá koupel
  • LEVANDULE - nepěnivá koupel
Takže vidíte, že se liší i tím zda pění nebo ne, já osobně mám raději ty co nepění, takže jsem ráda, že převažují. Také je tu jedna hřejivá, takže si přijde na své opravdu každý. ¨




Na obalu najdete i praktické info k použití. Doba koupele by tedy neměla přesáhnout 20 min a neměla by být ani kratší, kratší koupele než patnáct minut totiž tolik neúčinkují tak dobře a delší zase zbytečně unavují tělo. Teplota vody by měla být ideálně 38°C a sáčky se mají vylít až do napuštěné vady ideálně pěkně plné o objemu 150 litrů. Docela mě zaujalo, že koupele až tedy na pěnivou , můžete použít i do vířivek a perličkových koupelí :) Ne že bych tedy takovou měla,ale je dobré vědět, že to jde :D 

Moc se mi líbí, že zde najdete i podrobné složení jednotlivých koupelí. Které je opravdu z velké části čistě přírodní a obsahuje mnoho extraktů. Koupele samozřejmě nejsou vhodné pro malé děti, jsou hodně silné , takže sama bych je určila určitě pouze pro dospělé! 



Tak a teď už se budeme věnovat jednotlivým sáčkům s voňavou koupelí. Ještě je potřeba říct, že všechny mají shodnou tmavě zelenou barvu, která ve vaně udělá hrozně příjemný uklidňující odstín , takže za mě opravdu povedené. Občas jsem četla, že by někdo uvítal kdyby měl každý sáček jinou barvu , podle obalu...no upřímně já bych byla spíš pro barvu úplně vynechat, je to něco navíc ,ale když už tak si myslím, že zelená je opravdu typickou klidnící, relaxační barvou, takže bych rozhodně neměnila. Opravdu to uklidňuje a i oči si hezky odpočinou. Ani jedna kromě pěnivé nevysušuje, nedráždí a nemám s ní jakýkoliv problém, můj atopický ekzém je momentálně v klidném období. S výskytem ekzému bych koupele pro jejich sílu raději vynechala,ale jinak super. Absolutně žádný problém, jen pěnivou hřejivku bych moc nemusela.

Kosodřevina - relaxační, nepěnivá
Nejprve jsem se těšila na relax s Kosodřevinou, no teda protáhla mi nos solidně :D A hned jsem se přenesla do lesa, připomnělo mi to takovou tu vůni po dešti, kdy se Vám krásně dýchá a jsme naprosto šťastní, že jste v přírodě :) Koupel má mít silně relaxační účinky ( ano potvrzuji ), má posílit organismus ( to tedy nevím :) , vhodná na revma ( nemám, ale babičky jistě ocení ), má uvolnit dýchací cesty ( to tedy jako astmatik potvrzuji všemi deseti ) a pročistit vzduch ( opět souhlas, celý byt krásně voněl ještě nějakou tu hoďku po té ). Takže super , tuhle bych si rozhodně koupila znovu.


Levandule - nepěnivá, harmonizující koupel
Druhou byla Levandule, trochu jsem se bála, že ucítím silnou vůni právě téhle bylinky,kterou moc nemusím...no říká se, že lidi s nízkým tlakem, což já mám, tuhle bylinku nemají rádi, takže na tom asi něco bude. No ale zpět ke koupeli, naštěstí ta levandule nehraje prim. Je to spíše různorodá bylinná vůně , takže levandule je zde tlumená a tak mi i vyhovuje. Má harmonizovat ( ano , navozuje moc příjemný klidní pocit pohody ), zklidnit ( ano,ale ne tak jako samotná levandule) , odbourat bolesti hlavy ( potvrzuje přítel , dávali jsme si vanu spolu a krásně mu odstranila začínající bolest hlavy z přepracování ) a pomáhá při nespavosti ( tu tedy rozhodně nemám :D ). Další koupel co bych si koupila znovu.

Máta - povzbuzující a nepěnivá koupel
No to byla tedy fakt síla!!! Pořádná dávka energie :D Mátová vůně je opravdu hodně silná, takže dýchání i energie jsou na maximum :))) Připomíná mi to trochu ústní vodu nebo pastu na zuby,takže taková ta typická mátová vůně. Koupel má povzbuzovat ( no to je možná slabé slovo, dávala jsem si jí hned po probuzení a solidně mě nastartovala do nového dne ), pročišťovat ( po jedné koupeli pochybuji ), osvěžovat dech ( nepila jsme ji :D ) a uvolňovat svaly i mysl ( to není to správné slovo, spíš nabíjí energií ). Bude určitě dobrá i pokud trpíte na otoky nebo bolavé nožičky. Určitě koupím znovu,ale je spíš ideální na teplé letní dny.


Kosodřevina - hřejivá a pěnivá
Vůně je stejná jako u první Kosodřeviny, jen tedy hodně pění a prohřívá ztuhlé svaly. Je tedy výborným prostředkem na revma a tělo potrápené sportem. Já prohřívací koupele moc ráda nemám, nevydržím v nich moc dlouho,za to přítel si lebedil :) Navíc tato díky pěnivosti i vysušuje, takže pro mou citlivou pokožku nic moc a tuto bych si pro sebe nekoupila. Přítel si pochvaloval, že má opravdu prohřáté tělo a prý ho to dost uspalo, takže fajn relax,ale za mě nic co bych musela mít znovu.


Lemongrass - osvěžující a nepěnivá koupel
Tuhle jsem si nechala naposledy, vůni citronové trávy mám totiž moc ráda. Ale je to jako s levandulí, prim tu nehraje a je to aroma spíše bylinkové s nádechem citronové trávy, takže moc příjemné a neagresivní. Koupel má osvěžovat ( ano , ale jemně na rozdíl od máty ), posiluje myšlení ( no rovnici a geniální objev jsme po koupeli neudělala :) , očišťuje mysl ( to tedy nevím ) a pomáhá koncentraci ( taky nevím, ale cítila jsem se příjemně nabitá energií a nebyla jsem tak unavená ).


Takže jaký je verdikt? No za mě rozhodně ano, jsem spokojená. Koupele mě nevysušují, až na jednu, čehož jsem se bála nejvíc. Krásně voní a hlavně balení a celé zpracování jsou opravdu krásné a doporučuji hlavně jako dárek. Cena je 269,- a koupíte právě třeba na lekarna.cz . Já tedy ještě jednou moc děkuji Zuzce , že mi poslala kvalitní koupele a vyřešila mi tak i maličké dárky pro blízké, protože je mi jasné , že tohle musím koupit i pro kamarádku ( doufám, že tuhle recenzi nebude číst :) .

Hodnocní: 9/10







Komentáře

  1. Zní to vážně dobře a voňavě, úplně jsem na takovou lázeň dostala po přečtení chuť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to jsem ráda, fakt si myslím, že za to provedení i dobré složení je ten set za fajn cenu a jako dárek to bude vypadat opravdu krásně :)

      Vymazat
  2. Jééé, ty bylinkové koupele vypadají krásně. Navíc mají nádherné obaly. Mě by asi nejvíc lákala ta kosodřevina. Ráda chodím do parní sauny, vždycky tam dávají takovou podobnou vůni a já jsem z ní úplně unešená. Navíc teď bude zima a to je ideální čas se naložit do vany a jen relaxovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ obaly se jim strašně moc povedly! Já si taky nejvíc zamilovala kosodřevinu, tak určitě zkus, bude se líbit

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky