Borotalco Invisible deodoranty - další testování

K recenzi jsem dostala sadu Borotalco a konkrétně řadu Invisible, která má zamezit vzniku žlutých skvrn na světlých látkách a také bílým stopám na tmavém oblečení. Což rozhodně mohu potvrdit, ani jedna ze tří variant nedělá flíčky na černém oblečením a ani žlutých skvrn jsem si po dobu používání nevšimla.


Deodoranty mají pohlcovat díky obsahu Microtalca dokonale pot, regulovat pach i množství potu a to vše bez obsahu hliníkových solí. Takže plus pro všechny z Vás co hledají šetrnější péči v oblasti pocení.


Měla jsem možnost vyzkoušet tři varianty : sprej, tuhý a kuličkový deodorant. Nejvíc účinný mi kupodivu přišel právě sprej. A nejméně kuličkový, i když jsem proti nim trochu zaujatá. Nemám je ráda protože většinou , stejně i jako v této situaci, trvá delší dobu než deodorant zaschne, takže delší dobu lepí. Všechny tři mají mnohem jemnější vůni než Original řada ,což mi o hodně víc  vyhovuje.


Nemají stejnou účinnost jako antiperspiranty, takže množství potu regulují tak o 50% víc ne. Během extrémních veder bych tedy volila silnější kalibr. Co se týče nepříjemného pachu potu, ten omezí na sto procent, takže nebojte, když koupíte Borotalco nebudete patřit k mhd smraďochům :) Celkově jsem s řadou hodně spokojená a na podzim i zimu si je koupím určitě znovu.


Hodnocení: 7/10



Komentáře

Oblíbené příspěvky