Soutěž o balíček kosmetiky

Vzhledem ke změně názvu blogu jsem si pro Vás nachystala soutěž o balíček kosmetiky jako odměnu za sledování :) Balíček obsahuje několik věcí,které jsem si nakoupila nebo někde vyhrála a vím, že je nestihnu vyzkoušet, tak jsem se rozhodla udělat někomu z Vás radost. Vítěz bude pouze jeden a tentokrát může být ze SR i ČR, abych dala šanci většině z Vás.


A teď se společně pojďme kouknout co balíček obsahuje:
  • Hoodia slimming sérum na zpevnění a celulitidu
  • Bourjois sprchový gel Pamper me! 
  • Ayuuri aneb pudrový šampon pro posílení vlasů
  • Aussie sprej pro efekt plážových vln
  • Alverde malé tělové máslo
  • A jako drobnost dva dřevěné náramky :)
Tak doufám, že výhra zaujala a rádi si zasoutěžíte. Soutěž potrvá do 20.9.2015 do 20:00! Podmínkou je doručovací adresa v ČR nebo SR. Losovat se bude random programem. 

Podmínky:
  1. Sledovat blog Essence od Rose přes GFC ( stačí dát sledovat zde na blogu, dole FOLLOWERS a klik na Připojit se k tomuto webu ) nebo přes FB blogu zde. Plus napsat kde a pod jakým jménem sledujete.
  2. Napsat co se Vám na blogu nejvíc líbí, co naopak méně a zda byste uvítali Beauty videa. 
  3. Napsat kontaktní email v případě výhry.

Bonusové komentáře:
  • První bonus komentář si můžete dát za sdílení soutěže, stačí napsat sdílím + odkaz kde + Váš email ( pokud budete sdílet víckrát na jiných soc.sítích , př. jednou na FB a jednou třeba na IG , můžete si dát dva komentáře , ale vždy musí být odkaz kde sdílíte )
  • Další bonus komentář je za sledování na IG zde. Stačí napsat pod jakým jménem sledujete + váš email. 
Tak to je vše, takže šancí jak zvýšit svou výhru je hned několik , takže neváhejte zkusit štěstí a moc se těším na vaše komentáře a názory. 

Hodně štěstí :) 

Komentáře

  1. Anonymní8/26/2015

    Ahoj, sleduji a sdílím přes FB Karolína Švandová, nejvíce se mi líbí recenze na značku Kivvi a Bioaroma. karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. sledujem na FB ako Viera Sedlakova. najviac sa mi paci, ze tu najdem recenzie na prirodnu kozmetiku, ktore inde nenajdem :) videa ma moc neberu. vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky
    mail:thina.bacova@gmail.com
    najviac sa mi paci, ze recenzujes aj produkty z bio a prirodnej kozmetiky, ku ktorej inklinujem stale viac a viac :-)
    osobne - videa vobec nepozeram, cize za seba hovorim nie

    OdpovědětVymazat
  4. a sledujem Ta aj na Instagrame ako tinkyrinka
    mail:thina.bacova@gmail.com
    najviac sa mi paci, ze recenzujes aj produkty z bio a prirodnej kozmetiky, ku ktorej inklinujem stale viac a viac :-)
    osobne - videa vobec nepozeram, cize za seba hovorim nie

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji přes gfc i fb po svým jménem. Líbí se mi recenze na přírodní kosmetiku a taky diy, i když si myslím, že já se k žádné výrobě nikdy neodhodlám, tak i přes to je to pro mě zajímavé, co všechno jde vyrobit doma :). Co se týče videa, tak na ně koukám silně sporadicky, musím mít náladu a už mám pár oblíbených youtuberek, tak nevím, jestli bych další videa zvládla :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, tak moje první návštěva v novém jméně :-) Já jsem si Belezzu docela oblíbila (nevím tedy, jestli jsem to vyslovovala správně, ale prostě se mi ten název líbil), ale věřím, že essence of rose zaryje do paměti lépe! :-) Blog se mi líbí celkově, máš krásné fotky, kompletní popisy a vlastně nemám ani co vytknout! K videím - já osobně jsem vášnivý čtenář, takže mám větší požitek ze čtení než z koukání na videa :-))
    Sleduji tě na facebooku pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. sledujem všade :)
    n.princess(zavinač)azet.sk
    mne sa pači všetko sledujem ťa hrozne dlho
    A VIDEAAAA CHCEEEMMMM !!!

    OdpovědětVymazat
  8. ig queeniky_
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. zdieľam tu
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Caroline
    Recenze jsou rozhodně nezajímavější a co se týče natáčení,rozhodně bych to uvítala moc ráda se dívám na takové videa :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC, FB: Lucia Balintová
    Na blogu sa mi páčia hlavne recenzie a jeho dizajn a určite by som privítala aj videa.
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji na fb jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji i na ig jako elizabeth greenova
    nejvice se mi libi recenze, vide sleduji min nejvetsi aktivitu mam asi kdyz si projizdim tve clanky na fb a pak se rozhoduji co si prectu, napr bio kosmetika
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Uvítala bych nějaké beauty videa o účesech. Jinak nový blog je pěkný a přehledný. Není nic co bych vytkla nebo změnila. Sleduji na facebooku jako libuska.krizova a email je marcrazy@centrum.cz.

    OdpovědětVymazat
  15. No jasně, že bychom uvítali beatu videa! Změna se mi líbí, i když si budu zase chvilku zvykat, na nový název :-) A videa beru na všechno, líčení, péče, nákupy, atd :-) crazygingersdiary (at) gmail.com - a sleduji jako Claire ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. bonusový komentář za sledování na insta, a to jako claire_tcgd :-) crazygingersdiary (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Máš nádherný blog, krásne fotky, je vidno, že ťa to veľmi baví a že to robíš s radosťou :) Videa by boli určite super a len ďalším veľkým plusom k tvojmu blogu.
    Sledujem ako Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com
    Klaudy´s shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
  18. Zdieľam na fb: https://www.facebook.com/pages/Klaudys-enjoyment/1013012162073071

    OdpovědětVymazat
  19. Tvůj blog se mi líbí pro jeho profesionalitu, je krásný vizuálně, ale hlavně obsahově. Vždy se na něm dozvím něco nového. Videa bych uvítala. Sleduji přes GFS jako Lenka tichá, email: leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Téda, zrovna jsem na tento blog narazila a jsem nadšená, opravdu krásná práce a divím se, jakto, že tě neznám! :D Jinak blog je parádní, opravdu krásné recenze i design, jen ti nefungují nahoře odkazy na kategorie.. :-)

    shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní8/28/2015

    Sleduji na FB Vendula Janků
    Opravdu se mi líbí všechno a beauty videa bych určitě s radostí uvítala :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Na FB sleduji jako Marina Vlasatá
    Tenhle blog je moc krásně propracovaný a jde vidět,že jste si na něm dala hodně práce,takže klobkou dolů! :-) Videa by byly také určitě moc fajn! :-)
    mramortik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. IG sleduji pod jménem marinka_vlasata
    mramortik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tvoj blog sledujem cez GFC aj Bloglovin ako Janka Bianka. Na tvojom blogu sa mi páčia fotky, dizajn, tvoj štýl písania, nemám niečo, čo sa mi vyslovene nepáči. A ohľadom videí ja ich nemám veľmi v obľube, radšej mám písaný text s fotkami, ale to závisí od preferencií.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ešte e-mail: biankacosmetics@gmail.com

      Vymazat
  25. Anonymní8/29/2015

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Lenka Merková
    Najviac sa mi páči štýl písania a dizajn! :)
    email- lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC:Barbora Benešová
    email:barunkazezamku@seznam.cz
    Nejvíc se mi líbí na stránce recenze na produkty a vzhled stránky...A nebyl by to špatný nápad Beauty videa..A není nic co by se mi nelíbilo :D :3

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Barborka
    Najviac sa mi páčia recenzie a videa by som veľmi privítala :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. + sledujem na instagrame ako barborka157 :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC Kamila Ligasová
    insta: ohnicek

    kamcamahdalova@seznam.cz

    Nelíbí se mi,že to máš tak moc bílé, více barev ;-) a bude to topka! Beauty videa určitě!

    OdpovědětVymazat
  31. GFC Kamila Ligasová
    insta: ohnicek

    kamcamahdalova@seznam.cz

    Nelíbí se mi,že to máš tak moc bílé, více barev ;-) a bude to topka! Beauty videa určitě!

    OdpovědětVymazat
  32. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    Určitě uvítala. :) Líbí se mi dess a přehlednost blogu! :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/9CRLnrG4xVG
    + E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem na blogu poprvé, ale beauty videa by se mi moc líbila, ty já ráda :) Sleduji pod tímto jménem a mail je maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Gfc Lucka Sondová
    Blog se mi celkově líbí, není preplacaný - přijde mi ale, že vlevo je dost rubrik, nevím, jak funguje blog spot, ale třeba rozcestníky by byly určitě velkým plusem :)
    Sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Inst sondova.lucka
    A beauty videa uvítám :)
    Sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Fb - http://on.fb.me/1JEA28u
    Videa by určitě byly super! Moc se mi líbí design, je velmi přehledný, akorát bych ještě změnila písmo nadpisů článku. Nepodporuje české znaky a bije to do očí :)
    mariana8@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Instagram - just_me_marianne
    Email - mariana8@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Facebook - Diana Dinky
    Videá by sa mi páčili, bolo by to skvelé :) mám rada beauty tipy aj recenzie. Rada čítam články o DIY, o deodorantoch, knihách seriáloch, lakoch na nechty atď. :) vzhľad tvojho blogu sa mi veľmi páči, len prvá návšteva tvojho blogu vyžadovala prísť na fungovanie celého blogu a zvyknúť si na vzhľad. Po čase, kěď som si naňho zvykla, mi vyhovuje viac ako "zvyčajný" vzhľad blogov :)

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Líbí se mi jednoduchý design, kosmetické recenze a videa bych určitě uvítala. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji přes GFC jako Aneta Černovská.
    Email je aneta.cernovska@gmail.com
    Líbí se mi, že si vybíráš přípravky od českých firem typu Nobilis Tilia nebo Saloos.
    Beauty videa moc v oblibě nemám, jsem spíš čtenář, ale když budou mít nápad tak proč ne. :)


    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji i na Instagramu jako any_cern :)
    aneta.cernovska@gmail.com :)
    <3

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji přes GFC: Lady McFly
    Líbí se mi čistý a jednoduchý design, stejně tak korektura textů atd. Prostě, v jednoduchosti je krása :) A beauty videa rozhodně ano, sama je velmi ráda sleduji.
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. + sleduji přes insta: Andy.Muckova
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. + sdílím přes twitter: https://twitter.com/LadyMcFly1/status/638740172562149381
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    PS: Moc díky za giveaway, ať se Ti daří nejen v blogovém světě ale i v osobním životě! :)

    OdpovědětVymazat
  47. sleduji jako Lucie Vonešová...moc se mi nelíbí úplně bílé prostředí, chtělo by to nějakou barvu :) videa by byla fajn...
    lucie.vonesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    fb eva richterova
    libi se mi kosmeicke recenze, jsem pro videa :)

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduju na FB jako M. Wittgenstein. Líbí se mi přehledné tagování a množství rubrik, připomínky nemám. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduju na IG jako jane.jirikova. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. GFC verun
    Líbí se mi samozřejmě časté giveaway a kosmetické recenze :)
    verun33ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. GFC Kath Zarubanová
    verza12@seznam.cz
    Líbí se mi hlavně kosmetické recenze :) a videa bych uvítala :)

    OdpovědětVymazat
  53. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Moc se mi líbí jednotuchý, ale přesto pěkný design a vždycky si ráda přečtu a inspiruji se u článků o kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  54. Skvělá giveaway, určitě se zapojíme!

    GFC: NARA blog
    Jsme tady poprvé ale moc se nám tady líbí!

    Natálie a Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Zveme Vás všechny na cupcakeovou giveaway !!
    http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  55. GFC Lucie Martináková
    FB Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    Na blogu jsem nová, takže jsem jej ještě nestihla pořádně prozkoumat, ale každopádně vzhled je nádherný a pokud jde o videa, jsem rozhodně pro! :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  56. GFC:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com
    Najradsej mam recenzie a beauty videá by boli určite super!:)

    OdpovědětVymazat
  57. sleduji na gfc jako caty.
    lindik1@gmail.com
    určitě videa toč! :) a skvělé jsou recenze

    OdpovědětVymazat
  58. Ahojky :-) Sledujem cez GFC pod týmto menom :-)
    Na FB ako Suesanqa
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    Zatiaľ som sa po Tvojom blogu poriadne nerozhliadla a len si to tu prezerám :-) Ale mám z Teba dobrý pocit. Tvoj blog vyzerá pekne. A k tým videám...ak Ťa to fakt bude baviť tak by som ich ocenila. Ale videla som už veľa blogeriek, kt. to robia ako keby nasilu a vyzerá to fakt blbo.

    OdpovědětVymazat
  59. Instagram: Suesanqa
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    líbí s emi desing a styl psaní :)

    OdpovědětVymazat
  61. ig ervulenka
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. GFC: Veronika Dedikova
    veronikadedikova@gmail.com
    videa áno! :)páči sa mi dizaaajn :)

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj :) Tvoj blog som našla len teraz, no beauty videá by som určite privítala, tie si totiž rada pozerám :) Sledujem tu, aj na FB ako redblackwhite-nelka a môj e-mail je petonewa18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. GFC: ZuZu
    sabova24(zavináč)gmail.com páčia sa mi najviac recenzie :) a veru privítala by som beaty videa

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky