Saloos mátová voda ve spreji aneb jak přežít léto

Nechápu jak jsem do teď mohla bez téhle bezkonkurenční osvěžující pleťové vody jakékoliv léto přežít! Do teď jsem používala jen termální vody ve spreji a osvěžení tedy v těchto tropech nic moc. A když jsem zkusila tuhle mátovou přírodní vodu od Saloos tak jsem opravdu zajásala!!!!! Osvěžuje o sto procent lépe a aspoň nějakou minutu nemám pocit , že se rozpustím.


A přitom tahle paráda stojí do stovky, takže ano nevadí mi , že jsem schopná ji na sebe šplíchat po litrech :) složení je víc než jednoduché 2% alkoholu a vodní destilát z máty peprné. Má krásnou svěží mátovou vůni, ale velmi jemnou , takže Vás z ní rozhodně nerozbolí hlava. Vhodná je pro smíšenou i mastnou pleť nebo pleť unavenou. Vhodný jako klasické tonikum i jako osvěžující sprej klidně i přes make-up. Usnadňuje rozčesávání vlasů, zklidňuje po depilaci nebo holení. 



Přiznám se, jako tonikum by mi asi nevyhovovalo, používám jí tedy jako osvěžovací sprej bez makeupu nebo i na něj. Velkou výhodou je , že pleť krásně osvěží a nerozmaže líčení. Dokáže víc osvěžit než klasické termální vody. Po depilaci nebo po holení si umím představit spíše vodu levandulovou nebo i meduňkovou, tuhle bych doporučila opravdu spíše na letní osvěžení. Takže rozhodně zkuste, vedro má být až do konce srpna, takže minimálně jedno balení spotřebujete :)


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Taky mám jejich vody ráda. momentálně mám levanduli, ale neroli byla božská vůně, kterou budu chtít znova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levanduli moc nemusím,ale objednala jsem si neroli a růžovou :)

      Vymazat
  2. Skvělá recenze, voda mě zaujala, navíc vůni máty miluju! :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) a ted v létě je ta máta balzám i na duši

      Vymazat
  3. Vyzerá naozaj skvelo. Neviem síce, či u nás Salos máme, ale určite sa po nej pozriem, takže vďaka za tip ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divila bych se kdyby ne, je to levná kosmetika,která je v ČR u dlouho populární. Ale zase máte jiné značky co závidím já :) A tam určitě také budou mít nějakou mátovou vodu ve spreji

      Vymazat
  4. Sprej vypadá skvěle! Já teď v létě používám dermální vodu na osvěžení, ale toto s vůní vypadá ještě lépe :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám termální vody také ale tohle osvěžuje díky mátě ještě o něco víc

      Vymazat
  5. Anonymní8/13/2015

    Mám od Saloos rozmarýnovou pleťovou vodu. Taky jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm rozmarýn zní taky moc a moc dobře

      Vymazat
  6. Ahoj Jani nominovala som ťa do Tagu Tag liebster award a budem veľmi rada ak ho napíšeš :)
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/08/tag-liebster-award.html
    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mám jí doma a nemůžu si ji vynachválit :-) Je super,že i když je delší dobu v teple,tak už jenom díky té mátě zůstane pořád osvěžující :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky