Přírodní letní šampon na objem Unique

Tenhle šampon je asi už hodně profláklá věcička,ale já jí testovala až nyní, četla jsem, konkrétně na tento tolik chvály, že bylo jasné, že si ho někdy pořídím. A je to cca měsíc co ho mám doma, takže už mohu zhodnotit jak jsem nebo nejsem spokojená. Je to můj první produkt od Dánské přírodní vlasové kosmetiky ( má i nějakou tělovou péči ) Unique. Značka si zakládá na dobrém složení a ekologické šetrnosti. Samozřejmostí je i netestování na zvířatech a obsah až 99% přírodních složek.


Já jsem si konkrétně na léto pořídila Šampon pro objem, jelikož mám poslední dobou pocit, že mi vlásky moc plihnou. Šampon slibuje objem bez vysušení vlasové pokožky, s čímž má u klasické kosmetiky trochu problém, protože objemovky vždy vysušují a špatně se mi rozčesávají apod. Obsahuje například mořské řasy a vysoký podíl minerálů i vitamínů, takže i viz foto složení jsem nadmíru spokojená. Texturu slibují lehkou bez zatížení a zbytečného nadměrného maštění vlasů. Má dodat lesk, objem, vyživit, posílit, zanechat vlasy voňavé po máte, lépe tvarovatelné. No slibuje toho víc než dost na přírodní šampon.



Balení se mi moc líbí, je jednoduché a přitom krásné díky ornamentům. Vůně je opravdu hodně fresh a osvěžuje což je tedy naprostá dokonalost v tomhle počasí!!! Víc osvěžující šampon jsem ještě neměla! Je to požitek mýt si s ním teď vlásky. O trochu hůř pění,ale zase v porovnání s ostatními přírodními šampony pění dokonale :) Jedná se o průhledný řídký gel, po spláchnutí mají vlásky typickou vrzavou podobu, takže samozřejmě použijte na konečky masku nebo kondicionér. Po usušení jsou vlasy náramně nadýchaném, jemné i krásně lesklé, takže co slibuje dodrží. Pokožku nemám vysušenou a ani svědivou, naopak je bez problémů. Vlásky vydrží dlouho s fresh pocitem a i vůni minimálně celý den cítíte. Já jsem z šamponu vážně nadšená!!! Je podle mě absolutně jedničkou ve vlasové přírodní kosmetice, předčil o fous i 100% Pure, které si u mě drželo prvenství. Cena je 209,- za 250ml. Což docela jde. Vzhledem k tomu, že si kupuji Redken apod. je to příjemná sleva :D Já jsem vážně úplně nadšená a rozhodně koupím další. Nyní mám objednaný i kondicionér z jiné řady tak jsem na něj zvědavá.


Hodnocení:10/10






Komentáře

  1. Ja som skúšala ich hydratačný - keďže mám suchšie vlasy, ale nejak extra som nadšená nebola. Ako nebol vyslovene zlý, bol fajn, pekne voňal, ale na môj vkus mohol hydratovať aj viac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm tak ten jsem neměla, ted na léto zůstanu určitě u chladivé máty tu jsem si fakt zamilovala :)

      Vymazat
  2. Vyzerá skvelo. Robia nejaký aj na lupiny, nevies?
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  3. V e-shope sa mi to balenie nikdy veľmi nepáčilo, no tvoje fotky to zmenili. U mňa obal dosť predáva a začína sa mi pozdávať. Aj tým zložením, teda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal je docela pěkný, sice ne že si z něj sedneš na zadek,ale pěkný :) A hlavně to osvěžení a příjemné vlasy na dotek plus složení, prostě super a cena také dobrá

      Vymazat
  4. No, tak toto vyzerá super - ako zložením, tak i účinkami! Píšem do zoznamu must-have!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky