Mycí intimní emulze s výtažky řebříčku a měsíčku

Podařilo se mi vyhrát soutěž s Kivvi, kde byla jednou z cen i tato krásná Mycí emulze pro intimní hygiengu s výtažky měsíčku a řebříčku. Nejen, že mě opět absolutně uchvátil krásný obal ( i praktický ), ale hlavně se mí líbí obsah řebříčku, což je typická ženská bylinka! Emulze je vhodná pro šetrné mytí intimních partií a díky obsahu kyseliny mléčné udržuje přirozené pH sliznice. Je antibakteriální, urychluje hojení, klidní a jemně ošetřuje naše nejcitlivější partie. 


Složení je opět krásné, posudte sami:

100 % přírodní, 62 % BIO
Složení:
Aqua (Water), Cocamidopropyl betaineAloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract, Decyl glycoside, Glycerin, Triticum vulgare (Wheat) germ oil*, Vitis vinifera (Grape) seed oil*, Xanthan gum, Dehydroacetic acid, Benzyl Alcohol, Acidum citrium (Citric acid), Caprylic/capric triglycerides, Vaccinium macrocarpon (Cranberry) seed oil*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Olea europea (Olive) oil*, Aroma*/**, Zingiber officinale (Ginger) root extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Actinidia chinensis (Kiwi) seed oil*, Achillea millefolium (Yarrow) extract*, Ribes nigrum (Blackcurrant) extract*, Pyrus malus (Apple) extract*, Astragalus membranaceus (Milk vetch) root extract*, Euphrasia officinalis (Eyebright) extract*, Crataegus oxyacantha (Hawthorn) extract*.
* certified organic ingredient
** from natural essential oils


Emulze je spíš něco mezi emulzí a krémem, je to konzistenčně moje nejhustší emulze v péči o intimní partie. Takže žádný gel jako obvykle. Už i na dotek cítíte , že hodně vyživuje a je hedvábně krémová, i barva je sytě bílá. I po umytí máte pocit "nakrémované" oblasti :D Ne teď vážně je to asi nejvíc zvlhčující a vyživující emulze co jsem kdy měla. Opravdu o jemné partie umí dokonale pečovat. Přes léto dávám,ale přednost gelům a většinou se silnějším obsahem antibakteriálních bylinek. Tuhle emulze bych pro sebe volila spíše na chladnější období abych měla pocit větší péče :) Určitě bude skvělá i na hojení po operacích nebo porodu, také bych se ji nebála doporučit pro ženy vyššího věku,které mají občas problém se suchostí intimních partií. Absolutně nepálí, neštípe a je velmi šetrná. Jedná se opravdu o hodně kvalitní produkt, který se stává jednou z top intimních emulzí vůbec. Vřele doporučuji. Cena za 150 ml je do tří stovek a stačí opravdu maličko. Takže i nějakou dobu vydrží :)





Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tak tahle intimní emulze vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, Jani, taky ji miluju! ;) Měj se krásně, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní1/25/2017

    Ahoj, náhodou jsem narazila na tvůj článek a zaujala mě ta emulze...také o ní přemýšlím, akorát mě ve složení zarazil benzyl alcohol, který vyvolává alergické reakce...byla si s emulzí dlouhodobě spokojená? Nebo máš tip na lepší? Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj měla jsme několik balení a byla dobrá, stejně mi asi vyhovala i mycí emulze od Havlíka ,ale nyní mám nejraději od Cannaderm

      Vymazat
    2. Anonymní1/26/2017

      Děkuji, na Cannaderm se mrknu. Trošku jsem touhle značkou opovrhovala, ale už na pár blozích jsem na ni četla chválu. Prosím tě, ještě jsem náhodou narazila na tvůj článek na přírodní lak na vlasy Alverde, který ti nesedl - nikde moc nemůžu najít recenze na přírodní laky. Nevěděla bys o nějakým přírodním, který je vážně dobrý? Děkuji

      Vymazat
    3. Já od Cannaderm nic jiného nepoužívám, taky tuto značku nějak extra nemusím. Ale tohle se jim povedlo. Bohužel přírodní věci na vlasy mi nějak nesednou, používám stále dokola můj oblíbený malinový růžový schwarzkopf

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky