INGLOT krémové korektory

Jak jste si minule přečetli nechala jsem se ukecat na nákup kosmetiky Inglot, při jednom z nájezdů na parfumerie , o make-upu AMC jste si už přečetli minule a dnes se soustředíme na jejich Krémové korektory obsahující projasňovače pleti, takže by měli být ideální na kruhy pod očima. Navíc obsahují i vitamíny A i E a jsou vodě-odolné. Aplikaci Inglot doporučuje štětcem. Konkrétně tyto korektory  jsou součástí Freedom systému, takže jsou levnější a to 1,8g za 170,-




Koupila jsem si dva odstíny, jeden více oranžovo-žlutý který tlumí fialovou a druhý v podobném odstínu jako jejich makeup. Korektory mají velmi krémovou až na mě trochu mastnou konzistenci. Lze nanášet prstem i štětcem,ale prstem více tají což není ideální. Jako první se nanáší tmavší a poté světlejší a na závěr přepudrovat.


Krytí je skvělé! Navíc jsou opravdu vhodné pro oční okolí, vůbec nevysušují a nedráždí. Ale co vidím jako jejich velkou nevýhodu je "zalézání" do vrásek :/ prostě tam ulpí a tím, je zdůrazňují. Já na ně moc netrpím,ale i v té jedné prostě sedí což se mi moc nelíbí. Navíc mají být vodě-odolné a tudíž bych čekala výdrž skoro celý den. Ta se však nekoná, přijde mi že prostě jakoby stečou , a po nějaký 5h je nutné obnovit. Lepší je to o něco bez použití očního krému,ale to beru jako velké mínus, oční krém prostě potřebuji, bez něj to nejde, oční okolí je velmi namáhaná část obličeje , tenká pokožka výživu rozhodně potřebuje! Bohužel jsem tedy z korektorů velmi zklamaná, ta výdrž je příšerná! Sice hned po aplikaci působí na pokožce krásně, kryjí, nedělají masku a rozzáří,ale korektor co vydrží ani ne pět hodin je pro mě zbytečná investice, škoda :/ Řeším to důslednějším přepudrováním,ale to zas nejde pokud trpíte na vrásky nebo máte citlivé oční okolí..no jo, zase jeden produkt bez kterého bych se obešla.




Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Aj aj, tak to by nebyl pro mě, já mám vrásek kolem očí celkem dost.

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád hledám nějaký super korektor na oční okolí a nic mi dostatečně nevyhovuje, buď kruhy nezakryje nebo zalézá do vrásek. Láká mě ten Anti Age od Maybelline,škoda že u nás není k sehnání :/

    OdpovědětVymazat
  3. Od Inglotu som ešte nič neskúšala, ale keď zalieza do vrások a je mastný asi by to tiež nebolo nič pre mňa.

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerajú celkom fajn, a aj to, že nevysúšajú očné okolie je super, škoda, že zaliezajú do vrások :/ ja som ešte nenašla vhodný krémový korektor, ktorý mi aspoň na 90% vyhovuje, chcem vyskúšať jeden od theBalm :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. I love Inglot Cosmetics from Majorbrands – it mixes both roguish and sweet characteristics and looks perfect! Hot fashion is always admirable.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky