Člověk Gabriel

Dlouho jsem Vám nepředstavovala nějakou knihu co jsem přečetla, nejen, že poslední dobou na to nemám tolik času kolik bych chtěla,ale hlavně jsem nějak zapomněla knížky nafotit, takže to dnes napravíme a představíme si jednu z mích nejoblíbenějších a nejkouzelnějších knih. Jedná se o knihu Kateřiny Dubské - Člověk Gabriel. Kniha mě velmi zaujala svým krásným obalem, takže jsem si ji koupila aniž bych se dívala o čem je :) Chtěla jsem se prostě nechat překvapit a musím uznat, že mě nadchla, udělala na mě dojem a přečetla jsem ji pomalu jedním dechem.



" Budu vám vyprávět příběh o snech, o černých hřívách a světlých vlasech, o přátelství, lásce, válce i větříku, který jeho nit zavane, kam se mu jen zachce. Bude to příběh o životě člověka. Dávno zaniklý svět kočovníků s pestrobarevnými vozy, tajemství přírodní magie a život slovácké vesnice pod buchlovskými kopci. "
To je krásný snový příběh autorky Kateřiny Dubské


Autorka nás zavede do myslí a života Gabriela, který žije kočovným životem, ukáže nám jeho pohled na svět a nechá nás nahlédnout do jeho umění , kterým je , že rozumí koním. Příběh na Vás dýchne klidem, v duši i srdci se vám rozhostí pozitivní energie a tahle nálada vám i chvilku vydrží :) Málo která kniha na mě takhle zapůsobila, je tu tolik krásných i smutných emocí, že vás příběh nenechá chladným.


Gabriel je velmi moudrý a přesto prostý člověk, který si umí život vychutnat plnými doušky a trochu nám připomene co je v životě důležité a co ne. Opravdu bych tuhle knihu zařadila jako povinnou četbu nám dospělým, kteří se občas zabývají malichernostmi a zapomínají ta podstatu žití. 


Nevím co bych o knize ještě napsala, nechci Vám prozradit ani kapku děje, chci abyste na vše přišli až v průběhu čtení sami. Takže napíšu jen tolik, že kniha je psaná velmi čtivě a bude se Vám líbit. A pokud máte rádi zvířata tak si ji zamilujete stejně jako já.Na fotkách Vám ukážu jen pár úryvků abych vás trochu nalákala :)







Komentáře

  1. Tak tahle kniha vypadá opravdu zajímavě, hned si ji někam poznamenám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha vyzerá zaujímavo, tiež som sa v poslednom čase pustila do čítania kníh opäť vo veľkom. Práve čítam knihu Očarujúca.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky