Bourjois Healthy Balance kompaktní pudr

Tenhle krásně balený pudr mi padl do oka hned jak jsem se trochu opálila a potřebovala koupit náhradu za mou světlou variantu. Dekorativní kosmetiku od Bourjois moc nekupuji, mám s ní tedy velmi malou zkušenosti,ale celkově je většinou spíše chválená.


Tento pudr mi padl do oka hlavně díky svému krásnému, veselému obalu, který je vyloženě letní a obsahuje praktické zrcátko a nemá zbytečně houbičku,kterou u pudrů stejně nikdy nepoužívám.Pudr má zajistit sametově hebkou pleť bez pocitu masky a to až na 10h. Lze používat na makeup nebo bez něj. K dostání je několik odstínů a všechny by se měli dokonale přizpůsobit pleti. I když pleť zmatňuje tak i jí díky drobným částečkám rozjasňuje, je hypoalergenní a neucpává pory. 



Pudr i krásně voní po ovoci,ale velmi jemně , takže Vás na obličeji rozhodně nebude aroma obtěžovat. Vůbec nedráždí a opravdu mi nezanáší pleť a to ani v T-zóně , kde jsem na to velmi citlivá. Pleť je po něm krásně jemná až sametová na dotek, a taková zdravá prozářená. Mat efekt moc nemá a ani nemohu souhlasit, že vydrží 10h! V těchto vedrech vydrží cca 3 hodiny, ale to každý pudr. V normálních klima podmínkách vydrží cca 7h pak je nutné přepudrovat.Myslím, že vhodnější bude pro zralou nebo suchou pokožku,které bude vyhovovat rozjasnění a nebude potřeba tolik pudrovat. I když mi vadí menší mat efekt jsem s ním moc spokojená, hlavně pro možnost použít ho bez make-upu. Pleť totiž nádherně dotónuje, je hebká, prozářená a má i trošinku krycí nebo spíše sjednocující efekt. Na léto tedy pro mě ideální. Takže jsem spokojená, navíc ho seženete do dvou stovek což je moc příjemné za kvalitní pudr. Když to shrnu ideální na léto pro suchou nebo zralou pleť, takže pokud jste vlastníky takové pokožky určitě vyzkoušejte :)


Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Tento púdrik mám a som s ním celkom spokojná, ale ako vravíš, 10 hodinová výdrž sa určite nekoná ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano myslím, že jsou rozhodně pudry s lepší výdrží,ale já si tenhle koupím znovu, líbí se mi odstín i vůně :)

      Vymazat
  2. Tak já mám myslím Rimmel pudr a 10hodinová výdrž se taky nekoná :D ale tak s tím musí člověk tak nějak počítat :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo velká výdrž mi přišla jen u fixačních pudrů nebo minerálních, u klasiky moc ne

      Vymazat
  3. Výrobky Boujois mi v poslední době přitostly k srdci :) Na pudr mám spadeno.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky