Borotalco giveaway

Myslím, že nikomu neunikla nová italská firma Borotalco na našem trhu, která trochu rozvířila vody deodorantů v drogeriích. Já jí zaregistrovala jako dáreček v časopise a po vyzkoušení byla spokojená, v což jsem ani nečekala, viz recenze zde.  Díky této recenzi mi bylo nabídnuto vyzkoušení i jiných produktů plus dárečky pro Vás do soutěže :)



Do soutěže pro Vás mám celkem tři balíčky po dvou výrobcích:
  • Borotalco pudr
  • Sprchový gel Borotalco Original
Dva produkty,které nemám ještě ani já sama otestované, takže můžete testovat spolu se mnou, jsem zvědavá jak se Vám budou líbit. Pudr je jejich nejstarším produktem a má velmi mnoho variant na využití:
  • Po koupeli na pokožku celého těla pro hedvábný pocit 
  • Před epilací strojkem, chloupky se lépe chytí a pokožka bude krásně hladká
  • Doplněk k líčení - aplikuje se na víčka nebo na rty, aby líčení déle vydrželo 
  • Pro muže před holením, pro menší podráždění
  • Při sportu je možné použít na plochy,kde dochází ke zvýšenému tření, čímž zabráníte podráždění
  • Jako pudr na nohy, pohlcuje vlhkost a krásně voní
  • Při přebalování nejmenších
  • Pro miminka po koupeli
Takže sami vidíte, že variant jak využít pudr je hodně, já plánuji vyzkoušet určitě na nožky do uzavřených bot, pod makeup a na celé tělo, plus do třísel před holením. Takže se těším jak budu spokojená. Další produktem je již zmíněný sprchový gel,který by neměl vysušovat a má typickou vůni pro Borotalco. Oba produkty jsou unisexové takže doufám, že se do soutěže zapojí i nějací pánové :)



Soutěž potrvá do 20.08.2015 - 12:00. Poté vylosuji celkem tři vítěze,kteří musí mít doručovací adresu v ČR.

Podmínky soutěže:
  1. Být pravidelným čtenářem - na výběr je GFC, Google +, Instagram, FB  profil blogu Bellezza. Stačí sledovat pouze na jednom místě, do komentáře napište kde a pod jakým jménem sledujete.( za sledování více míst tentokrát nejsou bonusové komentáře ! )
  2. Dát like FB Borotalco - zde.A napsat pod jakým jménem jste dali like. 
  3. Odpovědět na otázku zda jste už něco od této firmy vyzkoušeli nebo naopak co Vás zaujalo. A jaké antiperspiranty nebo deodoranty používáte ( ať se inspiruji i já od Vás ).
  4. Email psát nemusíte, vyzvu vítěze ,aby se mi ozvaly do zpráv na Fb nebo email. 
Bonusový komentář:
  • Ten si můžete dát tentokrát trochu netradičně a to pokud máte svůj blog, stačí napsat komentář s odkazem na Váš blog.Tím zvýšíte svou šanci na výhru a ještě upozorníte na své stránky , což je super ne? A já třeba zase narazím na fajn blog ,který budu ráda sledovat. A doufám, že si pak u Vás přečtu recenzi na Borotalco, at porovnám spokojenost. 
Hodně štěstí :) 

Komentáře

  1. gfc: Adéél
    fb: zaru mucikexová
    Borotalco jsem nikdy nezkoušela, používám značku Fa a adidas, občas rexonu

    OdpovědětVymazat
  2. Gfc radoslava
    Fb Radka Macurová
    Používám sprej nivea a driclor. Borotalco jsem jeste nezkousela. Zaujal me pudr.

    OdpovědětVymazat
  3. sleduju jako elizabeth greenova stejne na fb
    neznam, pouzivam pouze rexonu
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. GFC: Veronika
    2. FCB: Veronika Sa
    3. Ani já jsem značku Borotalco neznala a nejvíc mě zaujal právě jejich pudr. Antiperspiranty ani deodoranty poslední dobou téměř nepoužívám, takže tady ani žádná inspirace ode mne...

    OdpovědětVymazat
  5. Odkaz na můj blog ráda připojuji... http://wheretigerslive.blogspot.cz/
    Díky za další fajn GA a pěkné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opět skvělá giveaway!!
    1) Hope Less
    2) Sleduji jako Martina Gardoňová
    3) Nic od této značky jsem ještě nezkoušela, takže tak trochu doufám, že budu mít příležitost :D A nejvíce mě zaujal jejich pudr. Nyní používám deodoranty od Adidasu a Nivei. :)

    OdpovědětVymazat
  7. www.hopeless-girls.blogspot.cz
    Doufám, že se ti bude náš blog alespoň trošičku líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní8/06/2015

    Ahoj, pěkná soutěž, sleduji na Instagramu jako Barborka.N. Od Borotalco jsem ještě nic neměla, nejradši mám Rexonu ve spreji, ale ráda vyzkouším i tuhle novinku, velmi mě zaujal pudr.Like jako BarborkaN.

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji na fb jako libuska.krizova. Od Borotalca jsem zatím nic nezkusila, ale brousím si zuby vyzkoušet nějaký deodorant. Hlavně teď v létě a jsem zvědavá, jestli jsou účinější než "normální" deo :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Anetátor Anetátorový
    FB Aneta R*iemerová bez hvězdičky :)
    Mám sprej Borotalco a jsem spokojená, získala jsem v DM skautovi.
    Jinak mi vyhovuje třeba Rexona Maximum Protection :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju přes FB (Hana Mlčáková)
    Od Borotalca jsem vyzkoušela antiperspirant ve spreji a moc mi vyhovuje, přijde mi účinnější než jiné spreje. Jinak mám dále ráda Rexonu Maximum protection a spreje Dove Go fresh :)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    FB: Teruš Černá
    Zkušenosti nemám a nebráním se, zní to skvěle! :) Deodorant mám právě od B.U a jinak mám ráda tělové spreje z Avonu třeba. :)

    OdpovědětVymazat
  13. IG: v_kaf
    Fb Veronika Kafanová
    Jeste jsem nic nezkousela, ale zaujal me prave ten pudr:)

    OdpovědětVymazat
  14. 1 a 2) Sleduji přes FB - Jitka Fixova, pod stejným jménem i Borotalco
    3) máme doma deodorant a zvlášť přítel, který pracuje v extrémním horku, si ho nemůže vynachválit

    OdpovědětVymazat
  15. gfc i fb Vendula Mikulková
    od Borotalco jsem ještě nic nezkoušela, nejvíce používám rexonu

    OdpovědětVymazat
  16. gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    deodorant pouzivam od rexony ten aimum protection a je uzasny

    OdpovědětVymazat
  17. este som zabudla ze som od tejto značky nič neskušala ani hu moc nepoznam a blog maaam
    http://www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a adresu mam aj v čr aby si sa nečudovala :D

      Vymazat
  18. GFC Simona J.
    FB Simona Jeřábková
    Od této značky jsem ještě nic nezkoušela. Většinou používám rexonu nebo adidas.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky