Alverde zpevňující tělová emulze s koenzymem Q10

Tohle mléko už mám doma delší dobu a jen čekalo na svou příležitost až do-potřebuji již načatá mléka,másla apod. Mléko má přírodní a poměrně pěkné složení, vzhledem k ceně je to super, seženete ho v dm drogeriích do stovky. Emulze má hydratovat, vyživit,ale hlavně zpevňovat pokožku právě díky obsahu koenzymu Q10, mangu a artyčoku. 


Jedná se konzistenčně opravdu o emulzi nebo lehký krém, takže bych očekávala rychlejší vstřebávání, bohužel natřít se a ihned se obléct moc nejde, chce to nějakou tu chvilku počkat. Kůže je pak ovšem nádherně heboučká, hydratovaná i vyživená, nikde žádné šupinky. Absolutně nedráždí, takže bude vyhovovat i citlivější pokožce.Ale na co pozor je vůně, cítím tam jakoby kakaové máslo a celková parfemace je mdle sladká, což mi bohužel vadí, jelikož vůni z pokožky nějakou tu dobu cítíte, doporučuji krém v drogerii pořádně očuchat :) Já ho popadla bez toho a přiznám se, že po týdnu používání jsem ho předala kamarádce, parfemace mi opravdu nesedla. Ale to je čistě individuální , takže očichejte a posuďte sami. Jinak po týdnu jsem si žádného výrazného zpevnění nevšimla, krátká doba, takže jsem zaúkolovala kamarádku ,aby tělovou emulzi ohodnotila za mě v tomto směru. 



" Emulze mi sice také moc nevoní,ale líbí se mi silný hydratační účinek. Pokožku mám velmi jemnou na celém těle. Zpevnění jsem si však nevšimla, ani na zadečku nebo nohou. Takže bych ho pojala pouze jako anti-age lehčí krém. Používám dvakrát denně, ve vedrech jen na noc kvůli o trochu delšímu vstřebávání.Určitě se hodí pro sušší pokožku. Jsem s ním spokojená,ale sama bych si ho nepořídila, znám lepší produkty od Alverde."


A já musím víc než souhlasit, Alverde má podle mě lepší tělová másla, krémy i emulze.

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Alverde jsem si v poslední době hodně oblíbila, poměrně kvalitní zcela nechemická kosmetika. Paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo některé věci jsou naprosto skvělé a za dobrou cenu, takže se vyplatí pár věcí vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. S Alverde kosmetikou zatím moc zkušeností nemám, budu to muset napravit :-) Taky se mi už stalo, že jsem musela poslat produkt dál kvůli tomu, že jsem nesnesla tu parfemaci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to stává většinou když to jsou tyhle rychlé spontánní nákupy :D

      Vymazat
  3. Ja mam rada ich olej na celulitidu. Krasne vonia a celkom dobre funguje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm ten jsme ještě nezkoušela, díky za tip :)

      Vymazat
  4. Od Alverde som mala naposledy grepový sprchový gél, bola som príjemne prekvapená vôňou, asi si ho kúpim znovu, lebo sa nejak rýchlo minul (mám také tušenie, že som ho nepoužívala sama :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm taky díky za tip, asi pujdu utrácet :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky