Alverde sprej po opalování Sensitiv

Nedávno jsem si potřebovala koupit nějaké mléko po opalování na zklidnění mírně spálených ramen z cyklovýletu, no jo, nějak jsem podcenila namazání opalovacím krémem. No byť jsem měla loni naprosto dokonalý krém od Lavery , nechtělo se mi za prvé moc utrácet a za druhé jsem chtěla zkusit něco nového...no a moc se mi to tedy nevyplatilo :/


Sáhla jsem po přírodní kosmetice z Dm drogerie z řady Alverde po opalování a to konkrétně Sensitiv mléko ve spreji. Ve složení najdete například jojobový olej, který hodně hydratuje a klidní. Nechybí ani glycerin nebo aloe vera, které se hojně využívají ke zklidnění a hydrataci pokožky. Celkově se mi složení docela líbí, vzhledem k tomu, že mléko o objemu 200 ml stojí kolem stovky to není špatné.




Jenže už po otevření a zjištění, že je konzistence extrémně řídká a vsakuje se téměř ihned mi bylo jasné, že to asi nebude úplně ono..Hydratace, zklidnění a hlavně ochrana není dostačující. Navíc bych řekla, že i trochu stahuje a hlavně lepí, což tedy není zrovna příjemné. Kůže není méně červená a není cítit  absolutně žádná úleva!! Podle mě je to produkt absolutně na nic. Leda tak na klasickou hydrataci mastnější kůže, pokud vám tedy nebude vadit lehce lepivý efekt po namazání.



Takže poučení pokud narazíte na super produkt, neměňte ho!! Já si pak zase koupila mléko Lavera a zklidnění bylo hned po jednom namazání a pokožka se mi díky němu ani trochu neloupala. Takže tohle od Alverde fakt mít nemusíte, škoda peněz.

Hodnocení: 0/10

Komentáře

  1. Já měla takový sprej od Avonu a byla to jen taková voda...Po opalování to vůbec nepomohlo, asi jsou prostě lepší normální hutné krémy a ne spreje....
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se teda ve zklidňujícím přípravku hlavně nelíbí ten alkohol... no nic, vím, po čem nesahat. :) Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si po opalování koupila pěnu Panthenol, taky jsem si trochu spálila ramena a pomohlo to :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky