Alverde SPF tyčinka na rty

Dnes to bude rychlé a stručné... V poslední době je venku skoro neustále slunečno a je tedy potřeba celkově kosmetiku, zvláště na venkovní aktivity přizpůsobit. Ideálně ,aby mělo vše SPF  , protože spálit se jde v posledních dnech víc než snadno. Takže ,když jsme vyjeli na kole a už při zpáteční cestě jsem věděla, že mé rty na tom moc dobře nejsou rozhodla jsem se pořídit si nějakou tyčinku na rty s ochranným faktorem. 


Rozhodla jsem se samozřejmě jak jinak pro přírodní alternativu za pár kaček ( 29,- ) od Alverde. Je v klasické praktické tyčince ( 4,8 g ) s OF 20 a měl by být dokonce i vodě-odolný. Složení je také samozřejmě pěkné , takže jsem se těšila až tyčinku poprvé vyzkouším.





Bohužel tady došlo k ohromnému zklamání!!! Tyčinka na rtech udělá neskutečně bílý a mrtvolný film!! Chápu, že přírodní faktory mohou lehce zabarvit pokožku do bíla,ale tohle?? Byla jsem jak mrtvola, s tím nešlo vylézt ani omylem ven!! Tohle je největší propadák roku, tyčinka absolutně na prd! Kdo chce mít bílé rty? Ano takže jsme si koupila chemickou Balea alternativu a tady je to bez problémů. Takže za tuhle tyčinku neutrácejte ani korunu.



Hodnocení:0/10

Komentáře

  1. Jo, taky ji mám a nepoužívám. :D Ale hezky voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak jsem byla naštvaná jsem ani vůni neregistrovala :D

      Vymazat
  2. Já jsem se také chytla. Jak jsem zmerčila SPF tyčku od Alverde už byla v košíku. Doma jsem pak byla hrozně zklamaná, jak barví rty na bílo. To se dá vážně jen u vody nebo na pláži. Tak se mi na ni smutně práší :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě strašně zklamala, já jí tedy nepoužívám ani na koupáku i tam mi vadí jak moc dělá rty bílé :/

      Vymazat
  3. Tyjo, tak to je škoda :(. Já miluji balzámky od Labella :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labello akorát není přírodní, ale ty s SPF evidentně umí mnohem líp :)

      Vymazat
  4. Tak to je teda škoda, od Alverde mám balzám s měsíčkem a ten je moc fajn :-) S SPF jsem si taky jinak pořídila Labello :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od ALverde měla jednou nějaký klasický balzám také jsem byla spokojená :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky