Safírová přírodní maska

Taky tak milujete různé masky na obličej? Já jsem jimi posedlá, takže kdekoliv se nějaká zajímavá objeví hned jí musím vyzkoušet a většinou vedle ani nesáhnu, takže je i spokojenost. Tuhle už podle názvu velmi zajímavou masku jsem dostala na testování od Hristina.cz , vybrala jsem si jí protože je určená na smíšenou až mastnou pokožku a sem tam ty pupínky v T-zóně mě dokáží pěkně potrápit, takže volba byla jasná. A název safírová se mi moc líbil, takovou masku jsem ještě nikdy neměla.


Maska má za úkol obnovit rovnováhu pleti, odstraňovat odumřelé buňky, čistit póry a regulovat maz. Snižuje zánět, je vysoce antioxidační a podporuje hydrataci. Nechává se na pokožce působit 10-15 minut a klasicky se smývá vodou. Složení je opět moc pěkné, již zmíněný safír má vysoký obsah železa, stimuluje produkci kolagenu. Kaolín je už tradiční příměs čistících masek, jojobový i mandlový plej je také velkým přínosem i pro mastnou pleť. Co mě trochu za zaskočilo je obsah oleje z pšeničných klíčků, který spíš póry ucpává,ale v masce ,kterou člověk nepoužívá denně se to přehlédnout dá.  Naopak šalvěj , kopřiva a heřmánek jsou hotovými protizánětlivými odborníky :) A další překvápko je bílé pižmo , většinou ho znám s parfémů tak nevím ani se mi nepovedlo vygooglit co by mělo mít za účinky na pleť, takže když někdo budete úspěšnější šup sem s informací do komentářů :)



Tak to byla oficiální omáčka a teď už jdeme testovat. Balení je 100 ml za cenu 302,- což jde, masku používám dva měsíce 1x týdně a jsem ani ne v polovině. Stačí troška.Maska má moc pěkný a bytelný obal, příjemně voní, mě tedy jílové masky voní takže nevím jak Vám :) Jsou tam cítit čistící bylinky a celkově je konzistence sice hustá,ale jakoby našlehaná, takže moc příjemná. Nechávám působit deset minut.

Maska nepálí, jen cítíte stahování,když zasychá. Po smytí nemám vůbec zarudlou ani narůžovělou pokožku, ale cítím na tvářích pnutí , a občas i na nose. Takže je na mě maska hodně silná a doporučila bych ji opravdu spíše na mastnou nebo aknózní pleť, na smíšenou jen do T-zóny a ne moc často. Když jsem ji první týden zkoušela 3x, měla jsem pokožku vysušenou. Takže mastné tlamičky zbystřete tohle bude ideální maska pro Vás. Opravdu hezky zmatní, mírně stáhne i vyčistí póry, ale hlavně reguluje maz a mírní záněty! Takže ji občas dávám obden lokálně na nějaký velký zánětlivý pupínek a opravdu hojení urychluje. Já jsem spokojená, ale pro mou pleť bude lepší jiná. V nabídce Pleťových masek mají ještě anti-age, hydratační, bělící a uklidňující, takže možná koupím klidnící jantarovou :)


Hodnocení: 7/10









Komentáře

  1. Vyzera dobre. Ma aj nejaky certifikat prirodnej kozmetiky?
    ❀❀❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Certifikaci nemají, proto nepíši že by kosmetika byla BIO apod. Složení je vždy uvedeno takže určitě jsou daleko přírodnější než jiné firmy, které si rádoby přírodní říkají :) Certifikaci zatím výrobce nechce z důvodu aby udrželi nízké ceny, které si jejich cílová skupina žádá. Mám od nich už xtý výrobek a musím uznat, že i kdyby do složení trochu té chemie dávali asi bych jim to prominula, protože jejich výrobky fakt fungují a mám je ráda. Třeba ten jejich mycí intim and body gel bych si kupovala i kdyby to byla konvenční kosmetika, to je tak krásná vůně :) Ale chápu , že pokud někdo hledá BIO certifikovanou kosmetiku jako já jinak u většiny produktů tak ho tato firma nezaujme. Pátrala jsem a hodně se i distributora vyptávala ohledně složení, zda uvádí komplet apod. Odpověď byla že ze zákona se složení uvádět musí vždy . Složení je vždy stejné i na zahraničních webech takže víc asi nevypátrám :)

      Vymazat
    2. Vdaka. Zlozenie na fotke sa mi zdalo velmi sympaticke, preto som bola prekvapena, ze nevidim na obale nejaky certifikat. Celkom by ma zaujimalo, kolko taky certifikat stoji a aka je navratnost. Ale to sa zrejme ako bezni spotrebitelia nedozvieme.

      Vymazat
    3. Toho se asi nedopátráme, jen vím, že třeba u bio potravin je to prý velmi nákladné a malým farmářům se to ani nevyplatí. Finančně by to prý nezvládali. Já byla ze začátku dost podezíravá, složení se mi zdálo,až moc pěkné proto jsem měla mnoho dotazů na dodavatele do ČR. Pak jsem pátrala i na internetu a hledala složení na zahraničních eshopech a všude je stejně pěkné :) Tak mě to trochu uklidnilo a už to neřeším, ekzémy a ani jiné obtíže jako po konvenční kosmetice nemám takže jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. Anonymní7/17/2015

    Certifikát na jeden produkt, stojí 5 až 10000 eur na jeden rok. Pokud jedna složka z celého složení produktu má dokázaný BIO původ, tak produkt získá certifikát. Ostatní složení už BIO není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je teda slusna cena. Sa necudujem ze vela produktov so super zlozenim nema ziadny certifikat.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky