Oční liftingové sérum Slaměnka

Tuhle jarní novinku firmy Original Atok jsem vyhrála v jejich Fb soutěži a jelikož jsem už od nich měla spoustu kosmetiky, která byla velmi dobrá , hodně jsem se na tohle Liftingové sérum těšila. Je určeno ke speciální, intenzivní péči o oční okolí, vhodný pro všechny typy pleti i věkové kategorie. No takhle pro všechny věkové kategorie je krapet přehnané, pro mladé slečny je zbytečné, doporučila bych ho nejdříve 20+ . Dříve stačí slečnám jen lehká hydratační péče a lifting opravdu není třeba.


Sérum přišlo v pěkné malém balení  o objemu 15 ml s pumpičkou, což je u řídké gelové konzistence jednoznačnou výhodou, navíc odpadá nutnost sahat do kelímku, což je nevhodné pokud se jedná o čistě přírodní kosmetiku. Gel je s velmi dobrou vstřebatelností, dlouhodobým efektem a maximálním účinkem. Pleť v okolí očí má hodně vypínat, hydratovat a projasňovat. A to vše díky éterickému oleji ze slaměnky, který je vhodný třeba i na kruhy a otoky pod očima. Dále jsou to extrakty z kořene čekanky nebo ze semen peruánskho Tara stromu, který vytváří ochranný film a zlepšuje tonus kůže. Samozřejmě nemůže chybět ani kyselina hyaluronová, fytokolageny na zpevnění a lifting, geta-glukan z hlívy,který je velkým stimulantem kožních vláken ( elastických i kolagenních ). Takže docela nabité složení. Moc se mi líbí také obsah kofeinu ,který eliminuje kruhy pod očima a zlepšuje mikro cirkulaci, perlový prášek má zase za úkol již změněné rozjasnění a lehké prosvětlení pokožky. Vše doplňuje extrakt z mořských řas, které jsou nabité minerály, vitamíny a jsou doslova anti-age zázrakem. No uff složení je pěkné nabité co? No ještě koukněte na krabičku ať si vše zkontrolujete sami. A i když je na druhém místě jak sami vidíte Glycerin, nebojte opravdu nevysušuje!



Účinky mají tedy dle výrobce být následující:

  • Hydratace
  • Tonizace, lifting
  • Rozjasnění
  • Osvěžení při únavě, zmenšení otoků
  • Redukce jemných linek
Použití:Malé množství lehkého gelu naneseme na pokožku kolem očí a konečky jemně vklepeme, lze použít samostatně pokud nemáte suché oční okolí nebo pod krém, ideálně ráno i večer. Gel je vhodné navíc uchovávat v lednice na lepší redukci otoků očního okolí.





Tak po necelých dvou měsících testování , musím souhlasit, že se jedná o lehounké gelové sérum, které se vstřebává rychlostí blesku, bez pocitu lepkavosti nebo vysušení. 



Lze ho opravdu , alespoň u mě používat i bez krému, vyzkoušela jsem obě varianty, do vedra doporučuji jen toto sérum , na večer nebo při běžných klimatických podmínkách pod krém, samozřejmě přírodní!! Oči mě po použití nepálí a to nosím kontaktní čočky, takže i pro majitelky velmi citlivých očí je nákup bezpečný. Výrobce píče, že ucítíte bylinkové jemné aroma, podle mě skoro žádnou vůni nemá. 

Moje hodnocení účinků:

  • Hydratace - nevšimla jsem si změny
  • Jemnost pokožky - rozhodně je oční okolí jemnější
  • Vyhlazení drobných linek - souhlas, pidi linky jsou fuč
  • Rozjasnění rozhodně souhlas 
  • Kruhy pod očima -  v kombinaci s očním krémem od 100% Pure jsou nepřekonatelnou dvojkou!!! Samostatně je vidět spíše jen rozjasnění.
  • Lifting - nepostřehla jsem, nemám výrazné vrásky
  • Otoky - ano při skladování v lednici efekt je

Takže celkově jsem moc spokojená a přijde mi sérum jako skvělá bonusová péče o oční okolí, až mi dojde určitě si ho pořídím znovu, do teď jsem séra na oční okolí nepoužívala takže jsme z něj nadšená. A přeci jen nějakou protivráskovou péči jako prevenci už potřebuji. Cena je 395,- což peněženky taky nezrujnuje, bohužel nevidím dovnitř takže množství 15 ml by mohlo vystačit asi na 4 měsíce pravidelného používání. Což také není špatné vzhledem k ceně, navíc jsem si na eshopu všimla , že již konečně spolupracují i s uloženkou, takže odpadá stovka za poštovné, hurá , konečně. Takže jestli hledáte speciální péči pro očíčka koukněte i na tuhle novinku. 

Hodnocení:9/10




Komentáře

  1. To vypadá vážně dobře, už jsem po nějakém očním séru taky pokukovala. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky