L'Occitane miniaturky

Tuhle luxusní ťuťuňuňu sadu jsem dostala v téhle krásné krabičce od kamarádky ze Španělska, tak nevím jestli je v tomhle provedení k sehnání i u nás,ale jak obsah tak i krabička jsou opravdu povedené :) Obsah už není ,ale krabička mi slouží na různé vzorečky a jak jí to v koupelně pěkně sluší ...


Tak co, že krabička obsahuje:

  • Tělové mléko s bambuckým máslem
  • Sprchový gel Verbena
  • Šampon pro suché a poškozené vlasy
  • Krém na ruce s bambuckým máslem


Tělové mléko s bambuckým máslem - je středně hutné mléko s příjemnou jemnou vůní typickou pro jejich bambuckou řadu, krásně regeneruje, hydratuje i zjemňuje. I přesto všechno se rychle vsává a člověk nemá pocit mastnoty nebo lepkavé pokožky. Byla jsem s ním naprosto spokojená, takže za mě pokud hledáte neutrálnější mléko, které jemně voní a přesto vyživí ,určitě vyzkoušejte. Já si určitě koupím i velké balení.

Sprchový gel Verbena - krásně voní, ale jak už jsem párkrát psala vzhledem k ceně jejich výkon tedy není nic moc, trošku totiž vysušují. Není to žádná tragédie,ale pro mou sušší kůži to ideální není. Vůně na pokožce samozřejmě také zůstává jen chvilku , jak už tomu u sprchových gelů bývá. Za mě tedy jsou mnohem lepší i levnější přírodní nebo bio sprchové gely. V miniaturce to bylo příjemné osvěžení a změna,ale jinak ne, děkuji :)


Šampon pro poškozené a suché vlasy -  za to jejich šampony i vlasové péče jsou celkově jedny z přírodnějších kosmetik,které mě rozhodně baví!! Vlasy nejsou mastné, zplihlé a krásně voní i nějakou tu chvíli po umytí. Měla jsme od nich několik vzorků a rozhodně až bude nějaká akcička koupím si pořádnou zásobu, tohle mě moc baví. Překrásná vůně a ještě funkčnost, doporučuji vyzkoušet nějakou miniaturku a podle ní si pak vybrat velké balení, a já jdu po delší době kouknout na jejich eshop zda není nějaká akce :D

Krém na ruce s bambuckým máslem jsme chválila už tady, tak klik a můžete číst.


No není krabička opravdu krásná? A miniaturky mě bavily všechny, takže díky Týnko za skvělý dáreček :) 

Komentáře

  1. krásna krabička a tieto fotky su bomba :)


    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  2. Já s sebou miniaturky od LOccitane vždycky beru na cesty, mám mini řadu s Verbenou a jsem s ní moc spokojená, ta vůně je dokonalá <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbena je snad nejkrásnější vůně, musím očmuchat tu novou variantu

      Vymazat
  3. Krabička je fakt krásná. :) Tu miniaturku sprcháče jsem měla z časopisu a taky mě vysušuje. Škoda, voní pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přijdou mi , že to bohužel dělají všechny, ted mám růži a bohužel také nemohu pravidelně používat :/

      Vymazat
  4. Tak takovýto dárek by se mi také líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som od nich este nic neskusala, mozno by som mohla otestovat nejaku mini sadu :). Mne ta kozmetika pride dost draha. Neviem preco to mam tak zafixovane, lebo v skutocnosti si kupujem aj drahsie produkty. Proste, dako som sa ku nim este nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona nic levného není, ale poslední dobou se stejně u většiny věcí pohybuji kolem 5stovek takže to už tak velký rozdíl není :)

      Vymazat
  6. Veru krabička je nádherná, mne sa táto značka veľmi páči, dva produkty už mám aj doma, ešte som ich však akosi nestihla otvoriť a to som ich dostala na Vianoce, som trochu nevďačná ale ja si ich šetrím na špeciálne príležitosti, kedže túto značku veľmi obdivujem. No už sa do nich pustím nieže mi ešte nedajbože preexpirujú.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky