Kivvi čistící vitamínový koktejl

O Vitamínovém čistící koktejlu značky Kivvi bylo v blogosféře řečeno asi už dost,ale já ho testovala díky Evičce až teď , takže jak se mi líbil a co já na to? Koktejl se pyšní hlavně vysokým obsahem antioxidantů a to díky bobulovinám jako jsou například jeřabiny, borůvky, černý rybíz či brusinky :) To zní vážně jako jeden skvělý fresh! Výrobek má pročistit, odstranit makeup. Tonizovat díky extraktu z maliníku a růže, ano růži i maliny tedy opravdu můžu. Měsíček zase regeneruje i zklidňuje. Koktejl nemá pokožku vysušovat naopak ji má zanechat pěkně hydratovanou a jemnou. Navíc díky aloe vera, šalvěji a heřmánku má i protizánětlivé účinky, takže je vhodný pro všechny druhy pleti. 


Složení je opět jak už jsem si u Kivvi zvykla pěkné :

100 % přírodní, 87 % BIO
Složení:
Aqua (voda)*, Aloe barbadensis (aloe vera extrakt)*, Rubus idaeus (divoký maliník - květová voda)**, Rosa Damascena (růže  -květová voda)**, Glycerin* (glycerín), Decyl glucoside (decyl glukosid - cukrová pěna)*, Benzyl alcohol (benzyl alkohol), Ethyl Lauroyl Arginate Hcl (ethyl lauroyl arginát), Cinnamic acid (kyselina skořicová)*, Vaccinium macrocarpon (brusinka - extrakt)*, Hydrolised rice protein (hydrolizovaný rýžový protein)*, Arctium lappa (lopuch - extrakt)*, Chamomilla recutita (heřmánek - extrakt)*, Melissa officinalis (meduňka - extrakt) extract*, Rosa Damascena (růže - extrakt)*, Pyrus sorbus (jeřabina - extrakt)*, Ribes nigrum (černý rybíz - extrakt) extract*, Rosa canina (šípek - extrakt)*, Betula alba (bříza - extrakt)*, Calendula officinalis (měsíček - extrakt)*, Urtica dionica (kopřiva - extrakt)*, Tilia cordata (lípa - extrakt*, Panax ginseng (ženšen - extrakt z kořene)*, Rosmarinus officinalis (rozmarýna - extrakt*, Salvia officinalis (šalvěj - extrakt)*, Aroma**, Achillea millefolium (řebříček - extrakt)*, Vacinium myrtillus (borůvka - extrakt)*.
* - 100% ze všech přísad je přírodního původu
** - 15% ze všech přísad pochází z BIO farem "Natural and Organic Cosmetic certified by Ecocert Greenlife" Více o Ecocert standardech najdete na http://cosmetics.ecocert.com
* - certifikované BIO přísady


Lahvička má opět praktické balení o objemu 150 ml a teď je dokonce na eshopu Naturals s velkou slevou, jinak je běžná cena 406,- což je na čistící vodu docela dost, ale třeba za to stojí že? :) Takže první čeho si všimnete je krásná ovocná vůně, líbí se mi asi o fous víc než klasické Malinové tonikum Kivvi, které jsem měla už také. Takže aroma je moc povedené.

Požití je klasické na tamponek a poté aplikovat na obličej. Že by mělo nějak zvlášť odličovat to je spíše špatný vtip :/ Zvládne tak leda pudr a zbytky řasenky po klasickém odlíčení, takže bych vodu spíš brala jako silnější tonikum. Rozhodně si ho nekupujte jako náhradu mic. vody, byly byste zklamané. Já s tím ani po všech těch recenzí nepočítala. Takže zklamání není. Vodu používám po odlíčení místo tonika. Hodně blogerek si stěžuje na lehce ulepkaný pocit, takže vodu oplachují. Ano pokud necháte Koktejl na pokožce je taková ulepenější, nic hrozného,ale mě to vadí, takže ráno používám jako dočištění, poté opláchnu a použiji tonikum třeba malinové nebo jaké mám zrovna doma. Na večer používám po odlíčení a nechám na pokožce než jdu spát, pak opláchnu a použiji noční krém. Tahle vodička totiž trošku stahuje pory a pokožka je po ní krásně prozářená, takže je škoda nenechat ji na pleti nějakou tu minutu působit. Kivvi by mělo zamakat na tom lepkavém pocitu, bez něj by to byl naprosto skvělý produkt.


Koktejl na pleti nepálí, neštípá ani jinak nedráždí. Myslím,však že by nebyl úplně vhodný pro extra suchou pleť, za to bude vyhovovat třeba i mastné pokožce. Pleť je po něm jemnější, rozzářená a celkově se mi ten pocit líbí. Ale vzhledem k tomu, že nefunguje ani jako odličovadlo a protože lepká se nedá použít ani jako běžná pletová voda, je pro mě v tuto chvíli produkt zbytečný a znovu si ho nekoupím. Škoda voní nádherně. Takže první produkt od Kivvi ,který mě neuchvátil , no jednou to přijít muselo.

Hodnocení: 5/10


Komentáře

  1. Keď som mala koktej prvýkrát, tiež som mala lepkavý pocit a do druhého balenia som sa nehrnula. Po istej dobe mi však zachýbalo a objednala som ho znovu. A prekvapivo mi teraz po ňom vôbec neostáva lepkavý pocit :) Ja pri odličovaní najskôr použijem čistiaci gél (teraz som používala dulový od Kivvi) a potom pleť aj oči dočistím týmto koktejlom. Zíde pekne všetko a som spokojná :) Už ho mám ale na dne, takže si idem objednať ďalšie balenie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som ho mala vo vzorke a velmi mi koktejl vyhovoval. Planujem aj velke balenie.... Ale nejako sa ku tomu neviem dostat. Lepkavy pocit mi na nic nevadil.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla vzorek a nijak mě neuchvátil. Přišlo mi, že to nic nedělá. Neodličovalo to a ani jako tonikum mi to nesedlo - neviděla jsem rozdíl s ním a bez něj. Takže za mě nee. Jo a přišlo mi, že voní po medu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě také ne, protože mi udělal alergickou reakci. Hold mi není vše souzeno.
    Tvá B.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám úplne, úplne rovnaký názor na tento koktejl. Ale musím priznať, že takéto sklamanie som u seba nečakala, veľmi som mu verila a čakala som, že z neho bude skvelý odličovač :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky