Inglot AMC make-up

Značku Inglot již nějaký ten pátek znám,ale zatím jsem od nich více méně nic neměla, ale znáte to potřebujete si zlepšit náladu a tak zabrousíte do obchodu s kosmetikou, tam jsem původně šla pro jiný make-up,ale ujala se mě moc příjemná slečna od stánku Inglot a byť to normálně nedělám, nechala jsem se trochu nalíčit abych vyzkoušela korektory pod oči a jejich make-upy. Sice slečna mi tvrdila, že mám spíše suchou pokožku, což jak moc dobře vím nemám , i když na její obhajobu ten den jsem měla trochu sušší tváře, takže mi vybrala tenhle AMC make-up. Líčení bylo takové o ničem, dala mi velmi málo makeupu,. takže pleť vypadala jakoby jen přepudrovaná, nic méně mě hodně nadchl zvolený odstín s dokonalým podtónem do žluta jako moje pleť. Takže produkt putoval do košíku.


Trochu mě doma zklamalo, že jsem se na internetu dočetla, že tenhle makeup je vyloženě pro pleť suchou :/ No,ale po používání cca dva měsíce musím uznat, že mi akné ani jiné záněty nezpůsobuje, takže no stres. Make-up má být krémový, což rozhodně není, jedná se o velmi tekutý fluid. Který má praktickou a pěknou pumpičku, na celý obličej mi stačí tak 1 1/2 pumpnutí, takže se s ním i dobře dávkuje, nevyšplíchne Vám víc makeupu než potřebujete což oceňuji. I balení je hezké, tady jsou bodu k dobru. Co se týče krytí je lehké až maximálně lehčí-střední. Maličko zatónuje kruhy pod očima,ale s pupínky neudělá nic, zde je nutný korektor. Takže bych ho doporučila pro pleť bez problémů. Odstíny mají na výběr opravdu krásné, splynou s pletí a konkrétně ten můj je vhodný jak pro světlejší tak i pro lehce opálenější tón,který mám nyní. Dost se přizpůsobí.



Fluid obsahuje optické rozjasňovače,ale velmi jemné takže celý efekt je přirozený a pleť působí doknale odpočinutě!! Což se mi moc líbí. Nedělá masku a naopak vypadá na pokožce krásně. Nanášení doporučuji určitě štětcem, houbička ho zbytečně moc nasaje.Pokožku nedráždí, nepálí a neucpává mi pory. Samozřejmě je nutné ho přepudrovat a to několikrát za den, proto není vhodný pro mastnou pokožku!! Nezalézá do porů a ani vrásek, ale při použití na pleť kolegyně,která je hodně suchá zdůrazňoval šupinky a sušší partie :/ Takže za mě vhodný pro normální až suchou pleť. Co se týče výdrže tak je to průměr, dokonalý vydrží cca 5h, maximálně 8h v chladnějších dnech. Pak je potřeba ho na některých místech jako pod očima a v T-zoně obnovit. Hodně se také "obtiskává" na telefon i oblečení. Takže jsem z něj na rozpacích, má nádherný efekt na pleti, dokonalý odstín,ale výdrž se mi moc nelíbí. 30ml seženete za 570,- což je průměr, takže to jde. Ale podruhé si ho asi nekoupím, právě kvůli výdrži,ale vyzkouším ještě jiný z jejich řady v podobném odstínu.


Hodnocení: 7/10


Komentáře

  1. Balení vypadá opravdu krásně. Jinak mě ale moc nezaujal. :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano balení je moderní a moc povedené, ale jak říkám podruhé si ho nepořídím

      Vymazat
  2. Já mám docela problém sehnat na svou suchou pleť vhodný make-up, ale teď mám Rimmel Match Perfection a jsem s ním spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase s mou smíšenou přijde , že narážím jen na antiage makeupy nebo pro suchou pleť :)

      Vymazat
  3. Značku registrujem, ale ešte som z nej nič neskúšala, nemám ju až tak úplne poruke. S make-upmi som ja dosť opatrná, máločo má ružový podtón a neoxiduje na mojej mastnej pleti. Teraz som spokojná s Dermacol 24h Control make-upom.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky