Eau Cellulaire spray aneb buněčná voda pro pleť

Kosmetiku značky Institut Esthederm absolutně neznám, tedy vím o ní díky pěkným reklamám v časopisech,ale to je tak celá. Cenově je to trošku vyšší hladina a nejedná se o kosmetiku čistě přírodní takže proto není úplně v mém hledáčku. Ale dostala jsem tuhle krásnou miniaturku Buněčné vody ve spreji, takže vyzkoušet jsem musela to je jasné.


Balení je krásné stříbrné a velmi povedené, vypadá opravdu luxusně. Nevím kolik stojí tahle maličká,ale 100ml vyjde na cca 590,- . Mělo by se jednat o vodu,která má podobné složení jako naše pleť, no to je oficiální text, taky mi to přijde trochu divné a bohužel jsem se nikde na netu nedopídila fotky složení a já na téhle malé lahvičce nic napsané nemám :/ Pyšní se tím, že nejsou jen klasická termální voda ve spreji,ale co obsahuje jsem prostě nikde nenašla, což mě dost štve!! Projela jsem i zahraniční blogy a nikde fotka složení byť je lahvička třeba vyfocena zezadu..no důvěru to teda ve mě nevzbudilo, kdyby někdo našel hoďte mi text do komentáře, díky. Je pravda že z ní cítím nějakou vůni, takže termální obyčejná voda to nebude.

A co , že by tenhle zázrak měl dělat? Může se používat před aplikací krému či séra a to nastříkáním z 20 cm , vmasírováním a poté až aplikací další péče. Zvyšuje tak účinek krémů nebo séra. Dále se může používat přes makeup k zafixování. Já vyzkoušela oboje, přes makeup jsem si změny nevšimla, žádné prodloužení výdrže. Před aplikací krému je to příjemné,ale opět nemohu za sebe říct, že bych měla lepší pocit než normálně. Tohle malé balení vydrží poměrně na dlouho, už ho mám měsíc a půl a pořád tam je. Ale jak říkám nezaznamenala jsem absolutně žádnou změnu, takže za sebe nevím proč bych měla za tuhle speciální péči utrácet, raději si koupím kvalitní tonikum nebo termální vodu která se dnes dá pořídit klidně za 150 kč. Takže za mě je tohle zbytečnost. Možná by mě přesvědčilo složení,kdybych ho měla možnost někde vidět,ale takhle dát šest stovek za nic ani omylem.


Hodnocení: 1/10

Komentáře

  1. Tuhle značku vůbec neznám, ale nevypadá to jako nic, co bych musela mít :-) Je pravda, že ta cena je dost vysoká a je jednodušší si pořídit nějakou termální nebo květinovou vodu, já mám teď od Saloos a jsem moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, není to nic co potřebuji :)

      Vymazat
  2. Super článek!
    Rády bychom tě pozvaly do našeho projektu LÍČENÍ PODLE CELEBRIT. Více si můžeš přečíst zde: http://hopeless-girls.blogspot.cz/2015/07/liceni-podle-celebritprojekt.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání,ale líčení se na blogu nevěnuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky