Čistící emulze Kivvi s kdoulí + giveaway

Když na trh vstoupila nová řada Pyrus Cydonia Linea od firmy Kivvi, bylo jasné, že jsem u nich udělala větší nákup a součástí byla i tahle čistící emulze, už jsem od nich měla dvě pro mastnou i pro normální pleť a s oběma jsem víc než spokojená. Takže proč nevyzkoušet nejlevnější emulzi z nové řady? Čistící emulze je stejně balená jako předchozí, tedy v praktickém podlouhlém balení s klik uzávěrem :) Stejně jako celá řada obsahuje i tato emulze extrakt z kdoule, takže je silně antioxidační s vysokým podílem vitamínu C. 



Emulze má uklidňující a protizánětlivé účinky a neměla by vůbec vysušovat, naopak díky aloe a heřmánku i lehce hydratovat. Je vhodná pro všechny typy pleti a aplikujeme se stejně jako předchozí ve spojení s vodou. Takže krouživými pohyby naneseme na pleť a poté opláchneme vodou. A teď jdeme na mé hodnocení.

Emulze je mléčná stejně jako předchozí dvě, má z nich asi nejhustší konzistenci. Co se týče vůně není moc cítit, je to nejméně voňavá emulze, takže pokud Vám u předchozích vadilo bylinkové aroma tady se bát nemusíte. Mě víc vyhovovalo, když jsem třeba cítila šalvěj apod., ale vím, že spoustě z Vás to spíš vadí, takže tady budete spokojenější. Co je zvláštní je horší aplikace ve spojení s mořskou houbou, méně pění, je pak vyšší spotřeba. Takže u téhle emulze je lepší použít jen prsty bez houbičky. Odličovací schopnosti jsou stejně jako u předchozích, takže si poradí i s řasenkou ( ne vodě-odolnou! ) , ano vyzkoušela jsem i na oči a je k nim šetrnější než předchozí. Obličej po odlíčení vůbec nepne, ani trochu! Emulze je tedy vhodná opravdu pro všechny typy pleti i citlivější nebo sušší , i když samozřejmé té bych raději doporučila odlíčení mlékem než emulzí. Já osobně bych kdoulovou emulzi doporučila pro mladou bezproblémovou pleť, pro normální i smíšenou pokožku, mírně suchou nebo i smíšenou zralou, pro aknozní nebo mastnou jsou vhodnější dvě předchozí.

Velkou výhodu vidím v ceně za tohle balení zaplatíte 199,- což je příjemné, je totiž malá spotřeba a emulze vydrží poměrně dlouho. Složení je jak jinak než krásné jako u Kivvi vždy, sami se můžete podívat:


Složení:
Aqua (Water), Aloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Cocamidopropyl betaineGlycerin, Decyl glucoside, Olea europaea (Olive) fruit oil*, Xanthan gum, Citric acid, Centaurea cyanus (Cornflower) flower extract, Chamomile recutita (Chamomile) flower extract, Euphrasia officinalis (Eyebrigth) extract, Pyrus cydonia (Quince) fruit extract, Actinidia chinensis (Kiwi) fruit extract, Calendula officinalis (Calendula) flower extract, Aroma*/**, Benzyl alcohol, Dehidroacetic acid, Ethyl Lauroyl Arginate HCl, Achillea millefolium (Yarrow) extract.
* ingredients from organic farming. ** natural essential oils
100% of total ingredients are from Natural Origin
11% of total ingredients are from Organic Farming

Za mě tedy velká spokojenost,určitě si jí koupím i na zimu kde mi předchozí dvě maličko pleť vysušovali, takže tohle určitě není moje poslední balení.

Hodnocení:10/10


Tak a máme tu tři vítězky :) Gratuluji, dnes čekejte email. 



Navíc jsem pro Vás u paní Evy dohodla s Kivvi soutěž o 3 ks téhle velmi příjemné čistící emulze , takže si jí můžete při troše štěstí vyzkoušet i Vy :)) Stačí dodržet podmínky soutěže a držet si pěsti. Soutěž potrvá do 31.7.2015 - 20:00, kdy náhodně vylosuji 3 z Vás, kterým tahle emulze poputuje až domů. Soutěž je pro ČR.

Podmínky soutěže:
  • Napište mi do komentáře zda už od Kivvi něco používáte a jak jste spokojené nebo co by Vás naopak lákalo vyzkoušet.
  • Napište na Vás kontaktní email, ať vás mohu v případě výhry kontaktovat. 
  • Mít doručovací adresu na území ČR.
  • Dát like FB profilu Kivvi kosmetiky
  • Být pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC ( stačí kliknout - připojit se k tomuto webu - v dolní části stránek ) nebo sledovat přes FB profil blogu + napsat kde a pod jakým jménem sledujete

Nepovinné ,ale bonusové podmínky:
  • Za sdílení soutěže a odkaz, kde sdílíte si přidejte další soutěžní komentář
  • Za sledování Instagramu máte možnost přidání dalšího soutěžního komentáře, stačí napsat nick jak sledujete na isntagramu
A teď už nezbývá než popřát hodně štěstí :) 

Komentáře

  1. 1. Od této značka (zatím) ještě nic nemám, ale lákají mě marmelády na tělo a nyní nově i tato emulze :-)
    2. jk4487@seznam.cz
    3. ano, mám doručovací adresu v ČR :-)
    4. FB Kivvi zalajkováno
    5. Blog sleduji přes GFC - Katka Jílková

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj od kivvi jsem zkoušela hromadu vzorečků a nejvíc se mu libila tělová marmeláda . Gfc radoslava
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Instagram: radunkam
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem od kivvi měla vzorečky a zaujala mě velmi tělová marmeláda a také s očním krémem jsem byla velmi spokojená. V podstatě všechny vzorečky mě vyhovovaly a nemůžu říci, že by mi něco nesedlo. gfc i fb Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto kosmetiku vůbec neznám
    adelkazamrzlova@seznam.cz
    GFC: Adéél
    fb: zaru mucikexová

    OdpovědětVymazat
  6. GFC - kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Od značky kivvi jsem bohužel ještě nic neměla :/

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda kosmetiku kivvi. Mám doma nějaké marmelády a jsem moc spokojená, protože skvěle hydratují. Teď zkouším krém z této nové sady, tak jsem zvědavá jaký bude. Sleduji FB a GFC jako Kristýna Macková.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji instagram jako krikym.

    OdpovědětVymazat
  9. Od Kivvi jsem zkoušela také vzorečky. Je to skvělá kosmetika. Musím si někdy udělat čas a prošmejdit webové stránky a něco objednat :) Jinak sleduji na facebooku jako libuska.krizova a like jsem též dala :) email: marcrazy@centrum.cz.

    OdpovědětVymazat
  10. Jednou jsem od Kivvi měla pleťový krém s šípokovým olejem . byla to naprostá lahoda pro můj obličej! O tomhle sérum jsem ještě neslyšela (anoo, přiznávám, Kivvi znám, vím že se jedná o kvalitní kosmetiku, ale přesto jsem začala sledovat jejich stránky až teď - nějak mě to nenapadlo:-)) a hodně mě na něm zaujal vysoký podíl vitamínu C, četla jsem, že právě vitamín C pomáhá redukovat pigmentové skvrny, které mi právě v tomhle období začínají vyskakovat. Takže mockrát děkuji za skvělou recenzi a když koukám na celou řadu, budu i ní vážně uvažovat :-)
    Sleduji tě na facebooku stejně jako stránky Kivvi pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. A na instagramu sleduji pod nickem clarkens29

    OdpovědětVymazat
  12. Bohužel jsem ještě nic od Kivvi nevyzkoušela a vlastně o této značce slyším poprvé, takže bych ráda vyzkoušela cokoliv
    marketa.heinrichova@seznam.cz
    FB Marketa Henrichova
    jsem i pravidelným čtenářem blogu

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní7/07/2015

    Dobrý den zatím jsem neměla možnost nic vyzkoušet ale ráda vyzkouším cokoliv :)
    kutrovavendula@seznam.cz
    FB vendula janků

    OdpovědětVymazat
  14. Od Kivvi jsem už pár výrobků vyzkoušela a musím říct, že mě naprosto uchvátila tělová marmeláda citron a máta svojí krásnou vůní :) No a ty obaly! Ráda bych si od nich pořídila pleťový krém na léto (lákal by mě ten intenzivní hydratační - o kterém jsi psala nedávno), zatím jsem se nějak neodhodlala objednat, ale mám to v plánu! :))
    email: gathermoments (zavinac) gmail.com
    přes GFC sleduji jako Evi, na facebooku jako gathermoments
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  15. A na instagramu sleduji také jako gathermoments :)

    OdpovědětVymazat
  16. Od Kivvi jsem bohužel zatím nic nezkoušela, ale láká mě hodně produktů, například intenzivní hydratační krém nebo marmeláda na rty :-)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sdílím :-)
    https://plus.google.com/+%C5%BDanetKov%C3%A1%C5%99ov%C3%A1/posts/Wi87AVLnFny
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. IG : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tuto kosmetiku KIVVI zatím neznám. Ráda bych vyzkoušela Intenzivní hydratační krém KIVVI.

    vkrincvajova@seznam.cz , Facebook Vendula Kanriková

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní7/07/2015

    tuhle kosmetiku neznám,ale podle složení se asi jedná o velmi příjemnou čistící emulzy.
    strelcov@seznam.cz
    fc:eva.strelcova

    OdpovědětVymazat
  21. Nic nemám od této značky, ale ráda bych vyzkoušela. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    FB: Teruš Černá
    GFC: Terka Černá

    OdpovědětVymazat
  22. Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/Za1YVPeKkjw

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji na fb a přes gfc-Jana Svobodová
    Kosmetiku Kivi jsem zkoušela ve vzorečcích a nadchla mě moc, v plném balení jsem ještě nic neměla,ale ráda bych něco dalšího zkusila i v plném balení :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Jani, soutěž o Kivvi kosmetiku... nemůžu se nezúčastnit. ;)
    Od Kivvi jsem vyzkoušela polovinu sortimentu a nezklamalo mě nic. Úžasné byly čisticí emulze, emulze pro intim. hygienu, tělové marmelády, oční krém... Teď nově používám cukrový peeling s arónií a jsem z něj nadšená! Ráda bych si příště pořídila řadu se žlutou růží a taky s bergamotem (tu už mám v košíku:)). Podmínky splňuji a třeba se na mě u Tebe usměje štěstí a dám si repete i s touto čisticí emulzí nové řady, která byla moc fajn. :)
    Zdravím, Veronika. :)
    veronk83@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  25. Sdílím Tvou GIVEAWAY i u sebe na blogu, v pravé horní části najdeš fotku s odkazem. ;)
    http://wheretigerslive.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní7/08/2015

    Ahoj Jani, Kivvi mám moc ráda, takže s touhle soutěží si mi udělala velkou radost, jen aby to ještě klaplo :-) Od Kivvi jsem vyzkoušela koktejl, máslo žlutou růži, oční krém a vyrovnávací krém kdoule. Se všemi produkty jsem byla moc spokojená. Teď mám ještě zálusk na intimní mycí emulzi. Tuhle čistící vychytávku bych taky ráda vyzkoušela, zrovna mi totiž dochází čistící pěna od Natura Siberica. Sleduji tvůj blog přes FB - Karolína Švandová, e-mail: karolina.svandova@seznam.cz. Měj se krásně a přeju šťastnou ruku při losování :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, hodně jsem o Kivvi četla, ale zatím nic nezkusila. Líbí se mi složení jejich produktů a moc bych chtěla zkusit jejich tělové marmelády, podle hodnocení jsou super :-).
    Sleduji Tě přes GFC i Fb.
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. FB Nela Richterová
    GFC Nela Richterová
    Od kivvi jsme zaím neměla možnost nic vyzkoušet.
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. FB Margareth Wittgenstein.
    GFC Jana Nováková.
    Ráda bych zkusila marmeládu na rty.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC Kath Zarubanová
    FB Kath Veri Zarubanová
    verza12@seznam.cz
    Od Kivvi zatím žádný výrobek nemám, ale zaujaly mě jejich pleťové krémy :)

    OdpovědětVymazat
  31. Hrozně mě zaujala marmeláda s mátou na rty, zní to zajímavě. :)

    FB: Pavla Kostková
    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. INSTAGRAM: mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  33. SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  34. ja som od kivi dostala vzorky a milovala som peeling
    n.princess@azet.sk
    keby vyhram mam aj v cr adresu :) :D som taka rozdvojena haa
    gfc tento ucet ale aj na fb sledujem

    OdpovědětVymazat
  35. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref=bookmarks
    zdielam

    OdpovědětVymazat
  36. Kivvi znám už asi rok, nejdřív jsem ozkoušela vzorečky zdarma a pak jsem pořídila a stále používám oční krém a hydratační denní krém.
    Mail se sherbatsky@seznam.cz
    Like jsem Kivvi dala jako Aneta R*iemerová, bez hvězdičky
    Přes GFC sleduju jako Anetátor Anetátorový

    OdpovědětVymazat
  37. Slyším o Kivvi poprvé a proto bych ráda vyzkoušela něco od nich a toto je skvělá příležitost :).
    GFC: M Š
    FB: Michaela Šäfrová
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Slyším o Kivvi poprvé:)
    gfc:Teri Vopatová
    email: terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. O téhle značce už jsem slyšela, nicméně jsem ještě nic nevyzkoušela, tak bych ráda :)
    Sleduju na fb pod svým jménem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. A sleduji i na insta - monnis96

    OdpovědětVymazat
  41. Zatím nic nemám, ale pokud nevyhraji, určitě si něco objednám, nejvíce mě zaujaly tělové peelingy.
    verun33ka@seznam.cz
    GFC verun
    FB Veronika Ka
    insta verun333

    OdpovědětVymazat
  42. Zatím nic nemám, ale pokud nevyhraji, určitě si něco objednám, nejvíce mě zaujaly tělové peelingy.
    verun33ka@seznam.cz
    GFC verun
    FB Veronika Ka
    insta verun333

    OdpovědětVymazat
  43. FB, GFC: Veronika Kafanová
    veronika.kafanova@seznam.cz
    tato značka je pro mne nová a velmi ráda bych vyzkoušela právě tuto emulzi:)

    OdpovědětVymazat
  44. FB: Veronika Kafanová
    veronika.kafanova@seznam.cz
    follow na insta: v_kaf

    OdpovědětVymazat
  45. sdílím na insta :)
    https://instagram.com/p/5OYJV4Nqle/?taken-by=v_kaf
    FB: Veronika Kafanová
    veronika.kafanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ty jo jsem přehlídla givku! A navíc o Kivvi! :D Jak jsem to mohla dopustit? Já jsem od kivvi měla jen sprcháč , ale lákal mě vždycky ten jejich slavný koktej, a marmeládky, a hlavně ty jejich obaly, že jo! mail je: crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Na insta sleduju, to je přeci jasné :-) jako claire_tcgd (crazygingersdiary(at)gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  48. A sdílím na fb ;-) (http://j-w-bellezza.blogspot.com.es/2015/07/cistici-emulze-kivvi-s-kdouli-giveaway.)

    OdpovědětVymazat
  49. Značku Kivvi jsem neměla ještě možnost vyzkoušet, ale hrozně mě lákají ty emulze! :) Navíc ty jejich obaly jsou bezkonkurenční! :)
    email: mafriily@gmail.com
    GFC: EmilyStone

    OdpovědětVymazat
  50. Na instagramu sleduji jako lucie_co :))
    email: mafriily@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Po Kivvi pokukuju už delší dobu, ale ještě jsem se nedokopala k tomu, abych něco zkusila. Strašně jsou mi sympatické jejich marmeládky na rty. :)
    Like na FB jsem dala, jako Michaela Anderlová. E-mail mám runa.ars@gmail.com.
    Přes GFC sleduji jako Runa Ars a na FB jako Michaela Anderlová.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  52. Sdilím zde: https://www.facebook.com/mitinka/posts/10204207051087518 :)
    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Na IG sleduji jako snehova_vlocka :)
    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Eva H., eva.hrabalova@atlas.cz, facebook: Evča Há, zatím nic od nich nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  55. Kivvi kosmetiku jsem objevila teprve nedávno a zatím mám vyzkoušený jen Čistící pleťový vitamínový koktejl a jsem maximálně spokojená..Ráda bych vyzkoušela tělové marmelády..Like na facebook jsem dala jako Barbora Piňosová.Adresa je v ČR.
    Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tuhle značku kosmetiky bohužel ani neznám,ale jak jsem koukala na fb stránky,tak jsem o dost přišla! Velmi by mě lákalo vyzkoušet body marmalade a nebo hydratační krém,tyhle výrobky mě moc zaujaly :-)
    Můj email: LucieKrizovaa@seznam.cz
    Samozřejmě sleduji :-*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky