Anti-celulitidní program - tělová maska a krém

Letos jsem objevila díky kosmetice Hristina velmi zajímavou řadu na pokožku postiženou celulitidou a světe div se hezky funguje bez pocitu mastnoty , který mi trochu vadil u jiných přírodních produktů, které jsem zkoušela.A jaké produkty jsem si vybrala?

Přírodní anticelulitidní krém s ananasem 500ml



Je v praktickém obřím balení s pumpičkou, což oceňuji, nejedná se o bůhvíjak krásné balení, jen praktické. Půllitrové množství vydrží extra dlouho , já ho už používám tři měsíce a jsme v polovině :) Což za cenu 279,- je velmi příjemné. Krém má za úkol intenzivně spalovat tukové buňky a tím vyhlazovat pokožku. Krém je hodně silně koncentrovaný takže není vhodný pro citlivou pokožku ani pro těhotné či kojící ženy.



 Složení je čistě přírodní a první čeho si všimnete je překrásná vůně! Dokonalá, připomíná mi ananas,ale s kapkou jahod, takže si asi umíte představit tu nádheru. Navíc vůně na pokožce dlouho vydrží, ale nebojte jen jemně, takže nenaruší parfém, který používáte. Krém jsem aplikovala 1x denně dle doporučení, vždy večer na celé nohy, zadek, bříško i paže, krém totiž i zpevňuje takže můžete použít i na jiné partie než ty s celulitidou. Po třech měsících musím uznat, že ve spojení s maskou vidím výsledky, kůže je hladší, vypnutější,takže s celulitidou prvního stupně si rozhodně poradí. Stačí jen pravidelně poctivě mazat, což rozhodně nebude problém vzhledem k tomu, že se rychle vstřebává, nezanechává pokožku mastnou a vůně je víc než krásná.

Přírodní anticelulitidní tělová maska 500ml



Je ze stejné řady jako krém, za sebe ji doporučuji používat 3x do týdne ve spojení s folií. Takže slabší vrstvičku namazat pouze na partie s celulitidou, zabalit do folie a relaxovat 20-30 minut. No relaxovat...ono je to prvních pět minut těžké, maska hřeje a poštipuje jako blázen!!!:D Fakt jsem myslela, že mi tu celulitidu asi má doslova sežrat :))) Ale vydržela jsem dvacet minut a po smytí nebyla pokožka skoro vůbec červená, jen maličko zarůžovělá, což mě vzhledem k prvotním pocitům hodně překvapilo. Takže super, nebyl problém používat třikrát týdně.


Maska Vám vydrží při pravidelném používání cca 2-3 měsíce při nanášení na zadeček a stehna. Maska voní podobně jako krém, jen v ní již méně cítíte ananas a je celkově hodně silnější, takže bych ji opravdu nedoporučila pro citlivou pokožku! Opět není vhodná pro těhotné ani kojící ženy. S tělovou maskou jsem hodně spokojená, takže rozhodně jsem si ji nekoupila naposledy a ještě plánuji vyzkoušet jiné z nabídky. Cena za 500ml je 269,-. Navíc pokud se Vám zalíbila můžete díky kodu Bellezza10 ušetřit při objenání 10% . 


Hodnocení obou produktů:10/10


Komentáře

  1. wow, tak o tejto značke som vôbec nepočula, ale keď vraví, že funguje musím sa na ňu bližšie kuknúť a omrknúť, kde sa dá u nás zohnať, vďaka za tip! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je fakt drsňák :D Prohřeje pekelně tukové buňky :) Ale jak píšu v článku pomůže u celulitidy 1.stupně! U dvojky nebo trojky už je samozřejmě nutná úprava jídelníčku, lymfatické masáže, cvičení a popřípadě doplňky stravy. pořád je to jen kosmetika,která umí jen kouzla z kůží nebo s nemocným podkožím.

      Vymazat
  2. Tak to by se mi moc hodilo, ale vzhledem k tomu, že mě čeká dalších 9 týdnů těhotenství a pak možná dva roky kojení, to nevypadá, že tyhle produkty budu moct v nejbližší době vyzkoušet... Škoda, zaujaly mě. Jani, doporučila bys něco z kosmetiky určené k boji s celulitidou nám maminkám? Díky. Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, bohužel pro těhulky nebo kojící maminky nic účinného na celulitidu není, většina jsou postavené na silných koncentracích kofeinu, éterických olejů nevhodných v období těhotenství nebo složek, které prokrvují. Takže v tomto období je ideální zaměřit se na kvalitní kosmetiku určenou na strie. Tato kosmetika nejen že hydratuje, vyživuje,ale má výrazně zpěvnovat a ovlivňovat pružnost, tudíž i tam může lehce vylepšit vzhled pomerančové kůže. Ale na silnější boj budeš muset počkat na období po kojení.

      Vymazat
    2. Tak to jsem si myslela. :( Na strie používám všechno možné z přírodních vod, hotový protistriový bojový arzenál :D. Zatím mám bříško bez nich, tak doufám, že to tak zůstane i po druhém porodu. ;) Hezký den, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Tyjo, já už jsem vyzkoušela hodně krémů na zadek (i když vím, že to nefunguje) :-D Ale o téhle značce slyším poprvé. Já mám dobrou zkušenosti se značkou Eveline slim .. stojí pár kaček a ten hřejivý krém je fakt šílený a dost hřeje :-D ale já jsem to vydržela a po měsíci byla pokožka fakt vyhlazená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jen krémy nefungují :/ Pomáhají jen zpevnit pokožku takže na celulitidu 1.stupně pomohou ,ale na víc určitě ne. Já už jich taky pár vyzkoušela a většina tedy kromě tech z drogerie funguje ,ale při pravidelném patlání :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky