S láskou ,Rosie + giveaway

Dlouho jsme tu neměli knižní tip a to se mi přečtených knih doma kupí doslova hromada. První z nich je jak knižní tak filmový tip, protože jak víte kniha S láskou,Rosie od Cecelia Ahern byla natočena i do filmové podoby. Knihu jsem si koupila hned jak vyšla, mám knížky téhle autorky ráda, protože vždy přijde s nevšedním námětem na knihu, není to typická červená knihovna a má styl ,který se mi velmi dobře čte. Takže s nadšením jsem se těšila i na tuhle novinku.


Oficiální info o knize:
Nejlepší přátelé Rosie a Alex se musí vinou osudu rozloučit na neurčito, aniž by si dokázali navzájem přiznat pravdu o svých citech. Jejich přátelství pokračuje dlouhé roky pouze prostřednictvím e-mailů, dopisů a dlouhých telefonních hovorů, které si vyměňují přes oceán. Žijí své vlastní životy a hledají štěstí a „poklad na konci duhy“. Přijdou na to, že ho mají na dosah ruky už dávno a dostane jejich láska druhou šanci?

Takže celkem typická slaďárna , která už tu byla xkrát, ale tak říkala jsem si, že kniha má být psaná stylem dopisování mezi jednotlivými postavami a to jak klasickými dopisy, emaily, chatem či textovkami, takže opravdu netradiční pojetí, které mě ze začátku trochu rozčilovalo,ale pak jsem si zvykla a bylo to příjemné osvěžení ve spoustě klasických románů ,které jsem četla.


Kniha mě v první polovině hodně bavila,ale přiznám se, že pak už jsem ji dočetla jen silou vůle...myslím,si, že autorka napsala takovou romantickou knižní telenovelu, je to jak když koukáte na Esmeraldu, víte jak to dopadne a jen čekáte ,kdy že se dají dohromady, Víte, že to rozhodně bude hned a že vás čeká milion "překážek" a nevyslovených věcí...no nevím, bylo toho na mě až trochu moc. Kdyby byla kniha kratší asi by mi to tak nevadilo,ale na telenovely nejsem a tohle na mě bylo jen romantické čekání na splynutí dvou duší, nápad dobrý,ale myslím, že to chtělo pojmout trochu jinak...Víc vtipu? ....Víc svižného tempa? .....Nevím,ale tohle rozhodně není můj šálek kávy, jiné její knihy se mi líbily daleko víc.


Takže se dostáváme i k soutěži, kniha je jednou čtená a vím, že mi tu bude jen smutně ležet, pokud máte rádi romantiku nebo si jí chcete jen přečíst budu ráda,když se do soutěže zapojíte. Soutěž je pro celou ČR, knihu je možné osobně předat v Praze nebo zaslat poštou, dle Vašeho výběru. Soutěž potrvá do 16.7.2015 - 12:00 a výherce bude vybrát jako vždy náhodným losováním. A jaké jsou podmínky?

  • Být stálým čtenářem blogu Belleza , na výběr máte - GFC, google+ nebo FB blogu, stačí tedy napsat pod jakým jménem a kde sledujete, stačí jedno z nabídky 
  • Za sledování na Instagramu si přidejte další komentář, stačí jen napsat pod jakým nickem sledujete
  • Plus do komentáře napsat tip na knihu ,kterou bych si měla přečíst :) 
  • A samozřejmě doplnit email kde Vás mohu kontaktovat v případě výhry nebo zda preferujete info o výherci na FB a pak se mi sami přihlásíte, v tomto případě email psát nemusíte


Doufám, že se Vám bude knížka líbit víc než mě a jelikož vím, že x lidí x názorů, určitě bude hodně z vás mít tuhle Rosie rádo :) A co film? Ten jsem viděla hned po dočtení románu. Líbí se mi výběr herců, tak nějak se přesně trefili do mé představy, rozverná Rosie a klaďas Alex :) Takže výběr herců super,ale filmu něco chybělo, nejen , že dost často odbíhal od knižní předlohy,ale hlavně tím, že se některé i důležité věci měnily , tak si film vzal z knihy snad jen námět nejlepších přátel,kteří se milují a to je dost málo. Takže z tohohle pohledu zklamání. Ale zase oproti knižní předloze je ve filmu víc vtipu a sem tam se člověk i zasměje. Kdybych nečetla knihu a jen viděla film , řeknu si slabší romantika, ale jde to. No prostě za mě jak kniha tak film nejsou něco co musím vidět nebo číst dvakrát. Škoda, na obě jsem se víc jak těšila.


Tak hodně štěstí v soutěži.

Tak tu máme výherce ,předem ale chci poděkovat za krásnou účast, je vidět , že knížka zaujala :)
Vítězku budu dnes kontaktovat na email, pokud neodpoví do tří dnů, losujeme znovu.


Komentáře

  1. GFC Dendy
    Mail: denisa.sebestova@email.cz

    Doporucuji napr Prázdniny za vsechny prachy, hvezdy nam nepraly ..

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Anna
    Určitě doporučím Dceru sněhu, ta mě posledná dobou hodně dostala, i když to není úplně letní čtení. Anebo Dárce, to je podle mě must read pro každého :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Terka Černá, G+: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    Lauren Conrad - Malé sladké lži :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Veronika
    V posledních dnech mě nadchla knížka Cosmopolis...určitě stojí za přečtení :)
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC, FB: Lucia Balintová
    Za prečítanie určite stojí Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. S láskou Rosie mám v merku! Teď mám rozečteno Zmizelá a zatím je to zajímavé, ale čekám na to rozuzlení! Dočteno mám Manželovo tajemství a to se mi taky moc líbilo! :-) Sleduji tě pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC - Zuzka Miková
    email - zuzka.mikova@outlook.cz
    Rozhodně knížka Girl Online od Zoelly :).

    OdpovědětVymazat
  8. Mě v poslední době nejvíc nadchly knihy Budeš tam? a Protože tě miluji, napsal to Guillaume Musso, opravdu super knížky.

    Sleduji přes GFC jako Lynn.
    lynn17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, sleduji tě přes GFC jako Daisy. Doporučila bych ti krátkou prózu Jaroslava Havlíčka Muž sedmi sester. Není to tak známé a vyšperkované jako Petrolejové lampy nebo Helimadoe, ale je to velmi vtipné a čtivé.:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji na fb jako Vendula Mikulková. Mě v poslední době zaujala kniha Dům páně, ale není to čtení pro každého. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Doporučuji Hobita, Hostitele, hodně se mi líbil taky Jurský park od M. Crichtona :)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz

    Doporučuji Body Book. :)

    OdpovědětVymazat
  13. INSTAGRAM: adrianne.cs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji jako ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Zlodejku knih

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Nikinkira
    e-mail: Nikinkira@gmail.com
    Za mě bych doporučila knihu Jen jeden den od Gayle Forman. Teď čtu druhý díl a zatím to vypadá, že bude stejně dobrý jako první.

    OdpovědětVymazat
  16. Na instagramu sleduju jako nikinkira_

    OdpovědětVymazat
  17. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková :)
    Knižních tipů bych měla hodně, ale pokud bych měla vybrat jeden, právě mě napadá série Roztříštění od Tahereh Mafi. Jedna z nejlepších sérií, jaké jsem kdy četla a rozhodně nejlepší dystopické knihy, jaké jsem kdy četla :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC jako Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Určitě doporučuju Jako zabít ptáčka, to je moje srdcovka :)

    OdpovědětVymazat
  19. Instagram jako ellapeterson88
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. GFC verun
    FB Veronika Ka
    insta verun333
    verun33ka@seznam.cz
    určitě si přečti knihu Alchymista - Paul Coelho - zajímavé čtení, ale asi ne každého bude bavit :)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC verun
    FB Veronika Ka
    insta verun333
    verun33ka@seznam.cz
    určitě si přečti knihu Alchymista - Paul Coelho - zajímavé čtení, ale asi ne každého bude bavit :)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Mě se líbila kniha Papírová města. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Google+ The Lizz
    eliska-krizova@seznam.cz
    Chtěla bych ti strašně moc poděkovat za tuhle soutěž! Je skvělá:))
    Moc doporučuji knihu V šedých tónech nebo Analfabetku, která uměla počítat:)

    OdpovědětVymazat
  25. Instagram: The Lizz
    eliska-krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Klára Odehnalová
    Já moemtnálně čtu Paní Bovaryovou od Flauberta Gustava. je sice trošku starší, ale opravdu skvělá. :)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Muž, který sázel stromy ^_^

    OdpovědětVymazat
  28. Instagram - _underclasshero

    Lucie.stechova3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz
    Určitě si přečti knihu Byla jsem otrokyní, moje nejoblíbenější!

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky, sleduji na Google+ jako Kristýna Zemanová(kristy.zemanova@gmail.com)
    Nedávno jsem dočetla Analfabetku, která uměla počítat, je to vážně zajímavý příběh:-)
    kristy.zemanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji přes GFC jako Zuzu K a e-mail je andiseg@seznam.cz. Knih bych doporučila více, ale momentálně mě napadá Případ Amelia, kterou jsem četla před pár měsíci. Přelouskala jsem ji za pár dní.

    OdpovědětVymazat
  32. FB: Anežka Koroze
    anezka.koroze@gmail.com
    Mám moc ráda Největšího z Pierotů, tak to bych mohla doporučit.

    OdpovědětVymazat
  33. FB Margareth Wittgenstein. Doporučuju Hyperion nebo Schismatrix. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. FB - Viktoria VIky
    mory@azet.sk
    Odporúčila by som Čas čarodějnic, V šedi tónech a aj Medeného jazdca, ak si ešte nečítala :-)

    OdpovědětVymazat
  36. marketa.heinrichova@seznam.cz
    FB Marketa Henrichova
    doporučuji 50 odstínů :-D

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: Lady McFly
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    A mě nedávno (překvapivě díky povinné četbě) uchvátila dystopie 1984. Pokud také holduješ tomuto žánru, který se momentálně těší velké popularitě, rozhodně doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  38. sledujem pod tymto uctom
    ano som slovenka ale mam adresu aj v cr :)
    n.princess@azet.sk
    určite hannibal

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji jako M Š.
    Doporučila bych knihu Temná Horečka od Karen Marie Moning a Alchymista je skvělý :).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní7/12/2015

    Doporučila bych "Zmizelá". Líbí se mi. varadova.eva@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. FB: Martina Gardoňová
    martgard@seznam.cz

    Rozhodně doporučuji Bez naděje a Ztracená naděje / Coollen Hooverová

    OdpovědětVymazat
  42. IG: queen_of_twirl
    martgard@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Ailes
    Email: kristyna.sevcakova@gmail.com
    Mně se líbila kniha Jak mi Starbucks zachránil život :).

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji na Instagramu: Kristyna1646

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky