Redken - řada After Sun

Řadu Redken Color Extend Sun /After Sun už jsem kdysi přes léto měla a byla jsem moc spokojená, letos jsem se k ní zase vrátila a musím Vám o ní napsat. Jak víte, vlasovou kosmetiku moc přírodní nepoužívám, na mé barvené/melírované vlasy mi nejvíc vyhovují profi šampony, ty bio se jim zatím moc nevyrovnaly. Takže zůstávám věrná kvalitní "komerční" vlasové péči. Mám ráda jak Redken tak Kerastase a přijdou mi hodně podobné, co však má skvělé pouze Redken je právě takhle řada pro letní péči. Navíc velkou výhodou je i lepší cena oproti Kerastase!



Balení se mi u téhle řady víc než líbí, je zářivě oranžové v kombinaci s černou, takže krása i na pohled :) Šampon je vhodný pro šetrné mytí a ochranu vlasů i barvy při slunění, obsahuje totiž UV ochranu. Navíc jemně čistí, vymývá minerály při koupání v moři a chlor z bazénů, nebo samozřejmě i z běžné vody. Vlasy jsou díky němu víc zářivé, lesklé, svěží a nezatížené, což mohu potvrdit. Vlasy mi neplihnou ani se dřív nemastí, naopak mám pocit lehkých vlásků. Navíc při pravidelném používání přes léto, by se Vám barvička neměla tak vymývat a blednout. Obsahuje ceramidy pro péči , revitalizaci vlasů a dále třeba mangový olej, který intenzivně vyživuje i hydratuje bez pocitu zatížení. 



Dále mám z této řady masku, masky celkově totiž miluji ať už na pleť nebo na vlasy a vzhledem k tomu, že mám vlasy dlouhé , používám je místo kondicionéru. Maska má pěknou lehounce oranžovou barvu i uvnitř a konzistence je velmi hustá gelová. Vlasům by měla dodat vlhkost, hebkost i lesk. Což opět mohu potvrdit, lesknou se víc a dobře se rozčesávají. Samozřejmostí je také UV filtr, ceramidy i mangový olej. Maska by se ideálně měla nanášet na ručníkem vysušené konečky minimálně 4 cm od kořínků!! Aby se zbytečně vlasy nemastily a neplihly! A proč ručníkem vysušené? To proto aby maska pouze nesklouzla po povrchu  mokrých vlasů,ale na vlasech ulpěla. Doba působení je  minimálně 5 minut a maximálně 20 minut. Méně jak pět minut nemá cenu, masky obsahují větší molekuly a za kratší dobu se nedokáží do vlasů dostatečně vstřebat.


Celá řada samozřejmě překrásně letně voní, něco mezi ovocem a květinami, a přesto je vůně velmi jemná , takže neobtěžuje přílišnou parfemací. Tuto řadu mohu doporučit s čistým svědomím, mám jí už po druhé a jsme opět moc a moc spokojená. Takže pokud nemáte speciální požadavky na extra výživu, objem apod. nebo jedete k moři určitě si tuhle řadu pořiďte.

Hodnocení: 10/10 

Komentáře

  1. Výrobky vypadají hodně dobře k moři by bylo super si něco takového pořídit :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
  2. Maska by se mi taky hodila, asi po nich kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som momentálne podľahla kúzlu Kerastáse:), myslím, že priplatiť sa oplatí...hlavne, keď človek od prírody nemá až tak dobrú kvalitu vlasov..:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky