Pyrus Cydonia Linea - Harmonizující pleťové tonikum

Stejně asi jako hodně z Vás ani já jsem neodolala nové řadě Kivvi kosmetiky - Pyrus Cydonia Linea, která je cenově mnohem přijatelnější než ostatní řady. Je určená věkovou kategorii 20+ takže i cena je těmto mladým dívkám blíže, ale nebojte pokud už Vás netrápí nějaké ty vrásky a nevyhledáváte lifting, naopak máte občas pleť v pubertě nebo bezproblémovou normální či smíšenou pleť rozhodně si vyberete i Vy..no co Vám budu povídat taky mi už dávno není sladkých dvacet :D


Jelikož jsem milovníkem tonik a bez nich si svou péči neumím ani představit jasná volba bylo i tohle harmonizační. Navíc jsem ho koupila se slevou a náramně se hodilo,když mi došlo mnou vychvalované malinové od stejné značky. Tato celá řada je založena na hlavním extraktu z ovoce jménem kdoule, které je bohaté na vitamín C, takže podporuje tvorbu kolagenu a je antioxidantem. Toto tonikum má být uklidňující a protizánětlivé, což je skvělá kombinace. Kromě kdoule obsahuje například okurku, heřmánek nebo kivi :) Takže samé lepší dobroty. A co na něj moje pleť?


Složení:
Aqua (Water), Aloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Glycerin, Lactic acid, Arctium lappa (Burdock) extract, Cucumis sativus (Cucumber) fruit extract, Chamomilla recutita (Chamomile) flower extract, Euphrasia officinalis (Eyebright) extract, Pyrus cydonia (Quince) fruit extract*, Pyrus malus (Apple) fruit extract, Actinidia chinensis (Kiwi) fruit extract, Benzyl alcohol, Ethyl Lauroyl Arginate HCl, Cinnamic acid, Calendula officinalis (Calendula) flower extract.
* ingredients from organic farming.



Balení stejné jako u malinového tonika, které jsem měla předtím, tady žádná změna, kde ale změna je , je rozhodně vůně tonika.  Jak moc jsem si užívala překrásnou vůni předchozí pleťové vody tak tady fakt nic, vůně je hodně nevýrazná a taková absolutně o ničem :/ škoda. Účinky jsou naštěstí stejné, hezky rozsjasní, dočistí, nedráždí pokožku a o něco víc stahuje póry i je víc protizánětlivá a pupínky se mi s ní lépe hojí, takže co do účinků jsem spokojená, jen prostě já osobně mám tonizaci spojenou s nějakou pěknou vůní, chci hezky voňavou přírodní pleťovou vodu. Takže i když jsou účinky pěkné, raději si znovu koupím malinu .

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Oni ty obaly prostě umí! A tahle cena mi přijde příjemná, až se zbavím svých současných zásob, mrknu po něm ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ cena je daleko lepší u celé téhle řady :)

      Vymazat
  2. Právě ho mám před sebou a zbývá na dně sotva na dvě tři použití, takže už také můžu zhodnotit a nemůžu než souhlasit, vůně je opravdu taková nijaká, ale jinak je na pleti příjemné a funguje dobře. V mém případě je to první Kivvi tonikum, malinové určitě příště přidám do košíku asi i spolu s šalvějovou čisticí emulzí, i když už jsem si tento měsíc jedno tonikum od jiné značky objednala. Přeji super víkend, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinové mi víc vonělo, ale ještě jjsem si koupila druhé tonikum z nové řady tak jsem zvědavá na něj :)

      Vymazat
  3. Ja som z tejto rady vysúšala len čistiaci gél, ktorý kombinujem s vitamínovým koktejlom, míňajú sa celkom pomaly:) Malinové tonikum som ovoniavala a celkom príjemná vôňa, i keď maliny som tam moc necítila, škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maliny asi úplně ne,ale celkově velmi příjemné ovocné aroma

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky