Přírodní tělové mléko pro nejmenší

V testování kosmetiky Hristina a testování pro kamarádku jako nastávající maminku dnes budeme pokračovat, na paškál jsem si vzala Přírodní tělové mléko určené přímo pro miminka. Je to totiž jeden ze základních produktů, které vám doma nesmí chybět v péči o prcka. A jelikož mám atopickou pokožku , která je velmi citlivá, tak jsem si řekla, že mléko otestuji než se kamarádce miminko narodí, abych jí ho popřípadě dala jako dárek. Tak co myslíte osvědčilo se? :)


Balení je praktické s pumpičkou což víc než oceňuji, dávkování je díky tomu jednoduché i s mastnýma rukama. Navíc to roztomilé balení se opravdu povedlo. Krém by měl mít lehkou, nemastnou texturu,ale přitom zvládat ochránit dětskou kůži, vyživit, zjemnit a něžně o ni pečovat. A opravdu krém se velmi rychle vstřebává bez pocitu lepkavosti nebo mastnoty. Klidně se můžete namazat a obléknout, žádné dlouhé čekání. Krém jsem vyzkoušela v období bez ekzému i s ekzémem, oboje bez problémů,krém nedráždil, naopak kůži uklidnil. Kvituji , že zde není umělá parfemace ani přidaná přírodní, jen funkční oleje a éterické oleje vhodné pro miminka. Takže aroma celého krému je opravdu hooodně jemná až nepostřehnutelné. A právě tohle jsem hledala u přípravku na celé tělo dětiček, vadí mi třeba u jiných firem, že krémy jsou navoněné, aromatizované a celkově třeba i hodně výrazné. Myslím si, že je to zbytečné a může to dětskou jemnou kůži leda dráždit.


Složení je opět krásné , samá příroda :

INCI: AQUA, SESAME OIL, PRUNUS DULCIS OIL, AVOCADO OIL, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, MATRICARIA CHAMOMILLA FLOWER EXTRACT, BEESWAX



Z olejů zde najdete sezamový, který je vynikajícím pěstícím olej na který nebývají alergie a používá se v indické medicíně třeba i na výplachy úst, až tak je šetrný a jemný. Samozřejmostí je pro děti oblíbený mandlový olej, který se do pokožky dokonale vstřebává , klidní, zjemňuje a nedráždí, je vhodný naprosto pro všechny typy ekzémů. Výživnou bombou je avokádový olej. Z extraktů tu najdeme heřmánek a měsíček, opět dvě bylinky vhodné pro dětskou pokožku. Obě regenerují, hojí a klidní, co víc chtít?:) Já jsem spokojená a krém prošel a kamarádce ho rozhodně pro prtě koupím. Pokud chcete kouknout do obchodu připomínám slevu, kterou také sama pro nákup využívám BELLEZZA10 , tento krém jsem dostala na testování a nyní testuji zajímavou tělovou masku na kterou jsem právě využila tento slevový kod, no samozřejmě koupila jsem toho zase víc, když oni mají pořád nějaké novinky :))



Hodnocení: 10/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky