Luxusní Monoi sprchový gel

Dlouho jsme tu neměli recenzi na produkt značky Hristina. Takže,když jsem dostala nabídku vybrat si něco z jejich obrovské škály na vyzkoušení , velmi mě zaujal Přírodní sprchový gel - intimní+tělo pro dehydratovanou pleť maminek. Možná se ptáte proč kosmetiku pro maminky,když miminko nečekám,ale slíbila jsem kamarádce ,která ano, že pro ní najdu kosmetiku,která bude přírodní a za rozumnou cenu a myslím, že zatím se to jeví dost slibně.


Gel má velmi povedený obal, tedy spíše design a logo, no posuďte sami,není krásné? Musím pochválit, jen co bych balení vytkla je praktičnost..jelikož je gel velmi , velmi hustý chtělo by to spíše pumpičku. Takže to chce gel vždy trochu sklepnout a pak vymáčknout. Ale to je asi jediné mínus...dál už se budu jen a jen rozplývat :)



Gel má hodně hustou konzistenci a rozhodně se nemusíte bát , že by vysušoval. Má dvojí použití - na celé tělo i na intimní partie, což oceňuji vzhledem k tomu, že na cesty mohu brát o lahvičku méně. Gel je navržen speciálně pro potřeby těhotných maminek od 4.měsíce těhotenství a v průběhu kojení - kůži má hydratovat, jemně čistit, má vyvážené pH a krásné složení. Mohu potvrdit, že opravdu ani trochu nevysušuje a to jak tělo tak ani intimní partie. A překrásně voní, díky Monoi oleji!! Což je tak nádherná vůně, prostě jsem se zamilovala, pokud byste chtěli vědět jak podle mě voní smyslnost a něžnost v jednom, takže přesně jako tenhle gel! Já jsem z něj unesená, už mám skoro celé balení pryč, ale rozhodně si koupím minimálně dva do zásoby, co kdyby ho přestali vyrábět???? Za 135,- 250ml mi přijde skvělé, vzhledem k těm většinou dost předraženým intimním mýdlům. Pokud ,ale trpíte na mykozy doporučila bych spíše s jinými bylinkami jako tea tree,chmel apod. Tenhle je pro dny ,kdy jste bez problémů a jen chcete něco jemného. Já jsem z tohohle výrobku opravdu nadšená. Nemám co bych na něm zkritizovala - dobře myje, krásně voní, je jemný, nevysušuje, pěkné balení, dobrá cena a víc než kvalitní složení. Pokud máte rádi vůně typu jasmín, šeřík nebo právě monoi olej tak ho prostě musíte vyzkoušet :)



INCI: AQUA, JOJOBA OIL, MAKADAMIA OIL, APRICOT OIL, GRAPE SEED OIL, AVOCADO OIL, SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, ALANTOIN, MATRICARIA CHAMOMILLA EXTRACT, CALENDULA OFFICINALIS EXTRACT, LACTIC ACID, HIDROLIZED RICE PROTEIN, MONOI OIL

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Ten vypada vazne skvele, uz jenom ten obal je prekrasny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ tahle řada se jim povedla jak uvnitř tak zvenku :)

      Vymazat
  2. Tak to je krááásna :) hneď by som ho vystavila na vaňu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neodolala som a už som si ho objednala...spolu s ďalšími vecičkami :) už sa tešííím.

      Vymazat
    2. Jéé super :D A co jsi si všechno objednala já toho doma mám od nich už docela dost , teď testuji krém na celulitidu a peelingy :)

      Vymazat
    3. Opalovaci krem 30 faktor, tento sprchac a este sprchac na intimnu hygienu v tom peknom obale :)...... Este som si aj ine veci vyhliadla, ale najskor otestujem toto.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky