Deodorant Borotalco

Italskou značku Borotalco jste asi zaznamenali všichni, vtrhla na český trh doslova jako uragán, reklamy jsou snad ve všech časopisech a navíc byla miniatura jako dárek k časopisu Žena a život , kterou si kupuji ,takže jsem si koupila hned dvě abych dobře otestovala.


Jako dárek byla miniatura deodorantu//antiperspirantu ve spreji Original. Sprej má mít naprosto originální nezaměnitelnou vůni a obsahuje čistý prášek z přírodního mastku. Navíc by měl ochránit po dobu až 48 hodin a má výhodu v unisexové vůni, navíc neobsahují alkohol a neměly by pokožku dráždit. Cenově se pohybují kolem stovky, takže to docela jde.

Deodoranty ve spreji mě nikdy neuchvátily a nikdy nebyli moc účinné, takže si kupuji tuhé. Tenhle sprej v účinku mile překvapil, opravdu je skoro stejný jako Rexona!! Sice nemám v tom největším pařáku úplně suché podpaží jako s tuhou Rexonou,ale na to, že se jedná o sprej je to ohromující efekt! Navíc vůně přetrvává naprosto celý den, takže se opravdu nemusíte bát, že kvůli vám někdo omdlí v tramvaji :D Naopak téměř se nepotíte a ještě voníte - vyzkoušeno v teplotách 30°C. Pokožku absolutně nedráždí a nedělá ani skvrny na oblečení, ano pokud byste šudlali podpaží černým trikem, skvrnu samozřejmě udělá jako každý jiný deodorant.


Mě bohužel maličko vadí pronikavá vůně při použití :/ je na mě hodně intenzivní, mám ráda jemnější téměř nepostřehnutelné vůně deodorantů. Naštěstí po chvilince je vůně cítit jen když se třeba převlékáte nebo přičichnete k pokožce. Takže to přežiji. Neberte to tak, že je to vůně nepříjemná to vůbec, je docela pěkná, jen prostě na mě zbytečně moc intenzivní. To, že má být unisex mi zas tolik nepřijde, tuhle vůni si na chlapovi moc představit neumím, přišla by mi zženštilá , takže za mě je to vůně pro nás ženské, ale chlap ať voní jako chlap ne holčička ,která se zrovna přepudrovala :) Určitě plánuji vyzkoušet i tuhou variantu. Takže za mě určitě vyzkoušejte, jedná se o můj druhý nejoblíbenější kosmetický prostředek na pocení.


Hodnocení:9/10




Komentáře

  1. Já ho mám taktéž jako vzorek z ŽaŽ a ještě zkouším.. ;)Rexonu mi zatím ještě nic nepřekonalo.. ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tu asi nepřekoná nic,ale tohle je taky hodně dobré, jen podpaží není na 100% suché jako u rexony

      Vymazat
  2. Ten vypadá dobře, asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, nejsou tak drahé a přijdou mi jako jedny z lepších z drogerie

      Vymazat
  3. Já osobně teda dávám přednost přírodním antiperspirantům nebo deodorantům. Oblíbila jsem si Niveu bez hliníkových solí anebo Weledu :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky