Tělový peeling ZEN

Taky milujete tělové peelingy,ale nechce se Vám za ně tolik utrácet nebo Vás štve, že většinou dostanete pidi množství nebo peeling mizí rychlostí blesku proto si doma raději umícháte svůj? Jojo mám to podobně,teda až do teď, kdy jsem díky kosmetika Hristina dost zlenivěla :D A asi už se mi moc nechce míchat si své peelingy, protože tady dostanu za 299,- půl kilovou piksličku krásně voňavého peelingu, který má za prvé krásné složení a za druhé vydrží dlouho, protože ho stačí malinko. Takže jdeme na to představit Vám poslední z produktů, které jsem si koupila v první objednávce z eshopu Hristina. Pak Vás čekají ještě tři recenze , které jsou již v rámci spolupráce a vám prozradím tajemství..jsem takový sysel, že už jsem si zase naplnila košíček jejich novinkami a čekám na balíček...no jo u mě se penízky asi moc neohřejí, ale ty jejich nové pleťové peelingy, to se nedalo odolat, takže do budoucna budou další recenze mnou zakoupené kosmetiky :)


No nic,ale jdeme na tělový peeling,který už mám doma nějaký ten pátek. Jak sami vidíte složení je moc hezké. Hlavně se mi líbí obsah zeleného čaje :) Složení vám sem dám česky, na fotce máte originál.

Složení: SŮL, MANDLOŇ HOŘKÁ OLEJ, OLEJ Z HROZNOVÝCH SEMÍNEK, SVĚTLICE BARVÍŘSKÁ OLEJ, AVOKÁDO OLEJ, ALOE VERA, MOŘSKÉ ŘASY EXTRACT, VETIVER ESENCIÁLNÍ OLEJ, ZELENÝ ČAJ ESENCIÁLNÍ OLEJ CITRUS TANGERINA ESENCIÁLNÍ OLEJ,  JALOVEC ESENCIÁLNÍ OLEJ, LEVANDULE ESENCIÁLNÍ OLEJ


Tělový peeling obsahuje jako hlavní ingredienci mořskou sůl, která je zde velmi na jemno pomletá, dále rostlinné oleje a éterické oleje. Vůně je velmi zajímavá, byla jsem zvědavá jak že má vonět ZEN :) A ZEN zde voní velmi unisex! Až možná spíše jako pánský peeling, takže pokud máte v okolí chlapíka co miluje peelingování rozhodně mu jeden objednejte, bude nadšený že nevoní sladce jak jahůdka,ale svěže chlapácky :) Já mám ráda unisexové vůně, takže mi vyhovuje.

Peeling se používá na suchou pokožku ve vaně či sprše, protože na první pohled je peeling jakoby dost suchý, nepřijde Vám že obsahuje oleje, doporučuji nabírat malé množství a tím pak peelingovat danou oblast, pěkně celou plochou dlaně. Tak zamezíte opadávání přebytku. Manipulace s ním je malinko složitější, chce si to vyzkoušet. Hlavně nenabírejte obří množství najednou , akorát docílíte toho, že vám peeling všude popadá. Ano tomuhle zabráníte když budete peelingovat na vlhkou pokožku,ale tak se začne hned rozpouštět a peeling nebude tak intenzivní. Ale třeba bude někomu vyhovovat jemnější varianta.


Já mám radši intenzivní, abych nakopla mikrocirkulaci pokožky. Pak už jen opláchnu vlažnou vodou a je hotovo. Po opláchnutí oleje na pokožce krásně ucítíte, takže nebude vysušená a napjatá,ale krásně sametově hladká. Spotřeba na celé tělo je opravdu malá, protože zjistíte že stačí malinko. Já používám 2x týdně, jednou na celé tělo a podruhé na partie ,které potřebují zpevnit - nohy, zadeček a bříško. A jsem asi v jedné třetině po dvou měsících používání. Plánuji rozhodně až mi dojde koupit i další vůni ze stejné řady - profesionální kosmetika. S peelingem jsem tedy moc spokojená, pěkné složení, obal sice nic moc,ale to není pro mě podstatné, dále malá spotřeba,fajn cena, krásná vůně a jemná pokožka, takže asi budu lenivět dál a peeling si míchat doma nebudu :) Tedy alespoň než vyzkouším všechny jejich vůně :)))) A to nějakou dobu zabere. Nezapomeňte pokud si budete objednávat použít slevu ,kterou mi obchod poskytl ( a za kterou jsem si dnes objednala i já sama další balíček :) - 10 % sleva při zadání kodu BELLEZZA10


Hodnocení:9/10

Komentáře

  1. už jsem na něj koukala asi před týdnem, když jsem poprvé eshop zaznamenala, a málem objednala, ale já ty solné peelingy prostě nemám ráda. velká škoda, že nemají cukrové. nebo alespoň já ho v nabídce nenašla. protože jako to zní skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je asi tak nějak jedno zda jsou solné, s kávou nebo cukrové :) Hlavně že nejsou extra jemné to mě u tělového peelingu,vždy dokáže vytočit :) A koukala jsem a cukrové opravdu nemají

      Vymazat
  2. Anonymní5/12/2015

    To vypadá hodně dobře. Peeling jsem si dlouho nekoupila, dělala jsem si teď svůj, ale jsem na to prostě moc lenivá, přiznávám. Zaujalo mě to peelingování suché kůže, vždycky jsem masírovala jenom vlhkou pokožku, ale dává to smysl :)

    Sabina ze Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i ty domácí většinou používám na suchou, je to intenzivnější , akorát do domácích si dávám víc oleje a mám asi tím i větší spotřebu, tenhle "suchý" mi vydrží déle, akorát to chce vychytat aplikaci

      Vymazat
  3. Mam velmi rada prirodne peelingy. Vzdy zaujimavo vonaju. Peelingy si aj tada miesam :) to je asi jedine co si robim sama doma. Na ine som trosku leniva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď taky hrozný lenoch na to míchání,ale musím zas něco vymyslet s oleji mám jich doma solidní zásobu :D

      Vymazat
  4. Vypadá velmi pěkně a zajímavě :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky