Tělová marmeláda Žlutá růže

Růže, růže kam se podíváš, aspoň tedy u mě :) Aneb co jsem zase vyzkoušela se svou nejoblíbenější vůní? Tentokrát jsem sáhla po Tělové marmeládě značky Kivvi, které jsem dlouho odolávala.. Má překrásné balení, které je v koupelně opravdovým skvostem! A ideální je jako dárek, no řekněte sami kdo by tak rozkošnému kalíšku odolal. Jedná se o tělový krém, tedy tak ho nazývají na oficiálních stránkách Naturals, ale upřímně o krém se nejedná ani v nejmenších, což je Vám ostatně při pohledu na fotky naprosto jasné. Je to pěkně tuhý balzám. Díky této konzistenci však stačí malinké množství, balzám se totiž díky tělesné teplotě krásně v rukou zahřívá a taje. Ideální je nanášet na lehce vlhkou pokožku a kalíšek o pouhých 120 ml Vám vydrží nějakou tu dobu. Pokud byste nanášeli na suchou pokožku jde to hůř, opravdu doporučuji po koupeli.Ale ani tak se nevstřebává rychlostí blesku, chce to trochu trpělivosti, takže nepočítejte s tím, že se natřete těsně před odchodem do práce. Já si tenhle voňavý zázrak nechávám na večerní rozmazlování. 


Balzám má silně hydratovat a hlavně vyživovat, což splňuje do posledního puntíku a moje extra suché lokty, kolena i paty si chrochtají blahem. Samozřejmostí je obsah kivi v seznamu ingrediencí, jak jinak taky když název značky je po tomto ovoci. Kivi má výbornou schopnost díky vitamínu C stimulovat kolagen v kůži a obnovu buněk. Další zajímavou surovinou je například hroznový olej, avokádový, makadamiový, olej ze semínek černého rybízu či pšeničný olej, takže kalorická bomba pro suchou pokožku. Balzám je vhodný pro všechny typy pleti,ale já osobně doporučuji pro suchou pokožku, která po něm bude sametově hlaďoučká. 



Složení:
Cocos nucifera oil*, Butyrospermum parkii*, Copernicia cerifera wax, Vitis vinifera oil*, Prunus cerasus oil*, Prunus armeniaca oil*, Macadamia integrifolia oil*, Triticum vulgare oil*, Hippophae rhamnoides oil*, Oenothera biennis oil*, Simmondsia chinensis oil*, Essential oil of Rosa damascena*, Persea gratissima oil*, Ribes nigrum oil*, Rosa rubiginosa oil*, Actinidia chinensis oil*, Rubus idaeus oil*, Vitamin E.
* certified organic ingredient



Co se týče vůně máte na výběr z   - Žluté růže, citron s mátou, pomeranč s vanilkou ,bergamot a litsea cubeba, Mummy tummy, sladký pomeranč..takže nabídka je opravdu velká. Mě samozřejmě nejvíc zaujala právě žlutá růže a to je to taková nádhera!Opravdu voní po pravých přírodních růžích, žádná agresivní nepřirozená chemická vůně. Navíc krásné aroma z pokožky ještě nějakou tu dobu cítíte. Za mě, pokud Vám nevadí extra mastné produkty na tělo, tak tohle si musíte jedno dopřát. 


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Kivvi tělové marmelády, to je u mě kapitola sama pro sebe. ;) Zrovna se mažu Mummy Tummy a dodělávám citron s mátou. Ještě se chystám na pomerančovou a bergamot, ale tahle žlutá růže bude jistě taky báječná...;) Hezký den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. toto je pre mňa novinka, ja až tak veľmi primastné krémy nemusím, no tie vône, z tkorých si človek môže vybrať...hmm...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky