Projasňující krém Nobilis Tilia

Pokud občas sledujete české aromaterapeutické firmy s kosmetikou asi Vám neunikla nová řada Nobilis Tilia - Proaktivní lipová péče. U mě jste již měli možnost přečíst si recenzi na odličovací balzám z této řady a jak jste po přečtení zjistili ,fakt mi nevoněl ani v nejmenší, takže k testování druhého produktu s lípou jsem se moc neměla. Ale nakonec jsem ,ale vyzkoušela, jedná se o denní krém.


V originálním popisu píší, že vůni tohoto krému si hned zamilujete, no tak já tedy ne. Není to tak hrozné jako balzám, takže zmoklý pes se nekoná, maximálně malá zmoklá čivava :) Aroma není tak intenzivní, je jemnější a víc sladší. Takže to už na obličeji bez problémů snesu, sice to není pro mě aroma požitek,ale nevadí mi. I když je pravda že na pokožce vůni ucítíte i nějakou tu hodinku pokud máte citlivější nosík. Lipový krém je vhodný pro pleť ,kterou už nějaká ta první vráska trápí ( dobře, taky nejsem nejmladší takže musím mít něco proti-vráskového v arsenálu ) a přispívá k prevenci zvyku nových nechtěných vrásek. Krém má pleť vypínat, chránit DNA buněk před UV zářením. Kůže má být po aplikaci jemňoučká jako dětská prdýlka. Krém obsahuje olej z pšeničných klíčků , který dle mého bádání na internetu je tak trochu ucpávač pórů u citlivějších jedinců, dále jojobový olej, bambucké máslo - takže se jedná i o dost silný výživný krém. Moc se líbí obsah přesličky, která díky křemíku pleť zpevňuje a udržuje vláčnou, pružnou a prostě krásnou :) Samozřejmostí je i obsah kyseliny hyaluronové,která je prostě hydratační bombou ve světe kosmetiky. 


Složení:
Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Squalane, Triticum Vulgare Germ Oil, Aqua, Tilia Cordata Flower Water, Butyrospermum Parkii Butter, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Tilia Cordata Extract, Cetyl Alcohol, Panthenol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Glycerin, Equisetum Arvense Extract, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Lactylate, Maltodextrin, Cassia Alata Leaf Extract, Candelilla Cera, Citric Acid, Parfum*, Hydroxycitronellal*, Farnesol*, Geraniol*, Linalool*, Eugenol* - *z přírodních éterických olejů
Konzervováno: Sodium Benzoate, Potassium Sorbate




Teď se podíváme na to jak krém vyhovuje mojí smíšené pleti ,která zatím netrpí na vrásky,ale rozhodně rozjasnění jí neuškodí. Jak sami vidíte na fotkách zapomněla jsem krém nafotit ještě plný, tady jsem lehce za  půlkou praktického pumpičkového balení, které je navíc průhledné takže dobře vidíte jak na tom s krémem jste.

Krém má nažloutlou jakoby vanilkovou barvu a hustší konzistenci. I když je však hustá, do pokožky se vpíjí krásně rychle a absolutně nemám pocit mastnoty nebo ulepeného obličeje. Ale lehounký film ,který kůži chrání ucítíte. Krém je naprosto skvělý jako podklad pod makeup, hezky drží, nedělá mapy, nežmolkuje se atd. - prostě ideál pod makeup. Používala jsem krém intenzivně necelé dva měsíc vždy ráno a jednou za čas i večer. Bohužel jsem zjistila, možná díky obsahu oleje z klíčků, že mi ucpává pory a sem tam se mi zvlášť na bradě tvořili hlubší pupínky. Takže jsem musela krém používat opravdu, jen když se mi zdálo, že mám obličej hodně vysušený a potřebuji silnější výživu. A stejně ho dnes pošlu dál kamarádce se suchou pletí. Je to škoda, protože krásně rozjasňuje a kůže je s ním jemná, vláčná a pod makeup je to moc dobrý parťák. Ale mé póry mají evidentně opačný názor. Takže za mě pokud netrpíte na ucpávání pórů a máte sušší pleť tak ho klidně vyzkoušejte,ale pokud máte smíšenou pleť tak zapomeňte a hledejte dál. Navíc 50ml za víc jak pět set není ideál ,když dokáže ucpat póry. Za mě tedy nic moc, a určitě bych si ho nekoupila.

Hodnocení: 5/10


Komentáře

  1. páni, nový design :)! Chválím. Jinak krém by na mě podle popisu a složení byl taky moc mastný, hodil by se mi nový krém, ale momentálně nevím, co vybrat, tak zatím zůstávám s Hauschkou (který je ok) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, chtělo to už něco nového :) Jsem zvědavá jak krém bude vyhovovat kamarádce

      Vymazat
  2. Mám taky smíšenou pleť, docela mě nalákal ten odličovací balzám (chtěla bych vědět, jak to voní :)), ale tenhle krém už si moje sympatie podle recenze nezískal. Úplně vidím, jakou hrůzu by mi vyrobil na obličeji... navíc, teď mám krém od Urtekram a jsem s ním moc spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten balzám odličoval skvěle!! Ale ta vlně mě strašně odradila. U tohohle krému je ta vůně snesitelnější,ale věřím , že pro někoho bude příjemná, včera jsem dala krém kamarádce a té moc voněl, cítila tam jen tu vanilku :)

      Vymazat
  3. Keď je v niečom lipa, už ju cítim v nose :) Ach, lipovými výťažkami by som sa nechala rada rozmaznávať, ale tento to zrejme nebude. Predsa len, už som sa zžila s olejmi, ktoré mi perfektne vyhovujú, takže nebudem pokúšať šťastie s krémikmi ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hodně zajímavě, neslyšela jsem o něm :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá opravdu skvěle.. Akorát mi skoro jakýkoliv krém vyhodí akné, a to i přírodní.. Můžu jen ty svoje gely a krém-gely, případně trošku oleje.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky