Milani kosmetika

V nedávném balíčku jsem dostala tuhle zajímavou dekorativní kosmetiku Milani. Pro mě novinka, tedy vím o ní,ale ještě jsem od nich nic nezkoušela. Dostala jsem lesk na rty Lip Intense Liquid color v intenzivně růžovo-fialovém odstínu a tři stíny, dva z toho s třpytem a jeden matný. Takže jdeme testovat....


Lesk na rty má opravdu intenzivní a velmi výraznou barvu. Což mám v poslední době hodně ráda, nějak mě chytla vlna nude líčení očí + velmi výrazné rty. Trochu jsem se bála jak bude lesk držet, mám totiž v oblibě hlavně Dermacol 16H lesko-rtěnky a ty jsou držáci. Ale naštěstí i tenhle lesk drží mnohem lépe než většina klasických lesků! Vydrží pití bez většího problému, jídlo tedy už moc ne, ale to bych ani nečekala. Jinak zvládne zhruba 6 hodin. Co se mi líbí je velmi příjemná jakoby máslová konzistence, přirovnala bych pocit k leskům od Alverde. Takový pečující pocit, ani nevysušuje a pokožku rtů nedráždí. Mínus vidím v tom, že nelze použít bez konturovací tužky, jinak se totiž trochu po hodině nebo dvou rozpíjí. Výrobce jí také nenazývá klasickým leskem,ale barvou na rty, která kombinuje rtěnku a lesk v jednom a to za dobrou cenu 150,- , já jsem s barvou na rty moc spokojená, a určitě bych si pořídila i jiný odstín.




Hodnocení : 8/10

Dále jsem vyzkoušela postupně všechny stíny, všechny jsou se silně pigmentované a mají krásné zlaté a poměrně bytelné balení, rozhodně nemáte pocit, že se Vám rozpadnou v ruce a sama bych si myslela že jsou dražší než cca 130,-.



Byť to na fotce úplně nevynikne, tak zvláště prostřední zlatý stín je extra výrazný a hodně třpytivý, ale na večer bude skvělý a ideálně v kombinaci s černým stínem. Středně třpytivý je béžový odstín, který používám nejčastěji, je pěkný na den. Všechny stíny mají nevýhodu , že práší, ne nějak výrazně,ale asi by mě to odradilo od koupě dalšího odstínu.




Co se týče výdrže, tak bez použití báze je to průměr, asi polovinu dne jsou stejně intenzivní jako po nanesení a pak postupně blednou. S použitím Artdeco báze vydrží bez problému celý den skoro bez rozdílu. Stíny nevysušují, nedráždí oči a to i když nosím kontaktní čočky. A verdikt? Pokud na ně narazíte někde se slevou klidně kupte, jsou kvalitnější než většina klasické drogérkové kosmetiky, ale pokud už jste si zvykli na určitou kvalitu nenadchly by Vás.



Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Od Milani mam rtenku a hrozne me lakaji stiny, maji super recenze.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš lákají ty jejich rtěnky a všechny lesky, stíny jsou dobré ,ale neuchvátily

      Vymazat
  2. ja mam od Milani licenky a som maximalne spokojna :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, stíny se mi líbí hlavně ty cihlové, ale jen v balení. Naswatchované už mě tak moc nezaujaly. Kdybych si je mohla osahat, asi bych o něčem od Milani uvažovala, ale zatím jsem neměla příležitost :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě bych to rozhodně neviděla jako stíny , které člověk musí složitě shánět, spíš tak jako ,když na ně někde narazíš kouknout a ideálně koupit se slevou :)

      Vymazat
  4. tie tiene vyzerajú krásne, škoda, že prášia...a krásne nafotené, produkty pekne vynikli:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky