Loreal Infinium

Tenhle na pohled krásný lak na vlasy jsem dostala k Vánocům. Vypadá opravdu moc pěkně, oceňuji černé povedené balení a rozhodně i velikost laku. Jelikož mám ofinu a v tomhle počasí kdy fouká na můj vkus víc než dost lakuji opravdu denně, takže větší balení laku se dost hodí.


Lak patří cenově asi ke středu, seženete ho totiž kolem 120-130Kč. Což není hrozné. Jedná se o jemný lak od firmy  L'Oréal Professionnel. Má zafixovat a zpevnit účes až na několik hodin, při aplikaci ke kořínkům má i zaručit výraznější objem a efekt nadýchaných vlasů. Vlasy by neměli být na dotek lepivé a ani mastné. A musím uznat, že mastné a ani zplihlé rozhodně nejsou. Objem umí také vytvořit, ale že by účes držel několik hodin to ani omylem. Vlasy poměrně dost i vysušuje a špatně se večer rozčesávají.Upřímně já z něj nadšená nejsem, je to podle mě průměr. Nezpevňuje ani hodně a ani úplně málo, na to, že účes nevydrží moc dlouho mi vadí , že ve vlasech dost ulpívá a večer jsou jak suchý drn, který se špatně rozčesává. Znovu bych si pro tenhle lak rozhodně nešla. 

Hodnocení:5/10

Komentáře

  1. Milujem obaly lakov Loreal. Su velmi podarene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo obaly jsou moc povedené,ale malinový Schwarzkopf to tedy nepředčilo

      Vymazat
  2. Takýto lak som tuším ešte ani nevidela, ale obal vyzerá skvelo. Pokiaľ lak vlasy nemastí tak je to úspech, čo mám skúsenosť s lakmi Taft či Garnier tak tie mastia vlasy kvalitne, teraz používam laky od Syossu a zdajú sa mi veľmi dobré, profesionálne som doposiaľ neskúšala, až tak často si vlasy nelakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taft ani Garnier jsem nezkoušela, z drogerky jen levný rosmann, který smrděl jak největší chemka na světě, pak můj milovaný Schwarzkopf s malinovou vůní,který jje skvělý nebo profi laky.

      Vymazat
  3. :) Janka na instagrame ťa sledujem už veľmi dlho, ale až teraz som sa dostala k tvojmu blog, konečne :) je skvelý. Tento lak som ešte nikde nevidela, ale vyzerá zaujímavo, u nás idú laky na vlasy ako teplé rožky, vždy zatiľ vyhráva klasika Taft:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky