Forest Essentials - ayurvedská kosmetika

Tenhle cestovní set Ayurvedské kosmetiky jsem vyměnila se sestrou za oční krém , takové sesterské obchodování. Set dostala jako pozornost od šéfky a ona si tak na přírodní produkty nepotrpí a bylo mi jasné , že by se dáreček vyjímal na blogu víc než dobře, takže začalo ukecávání a obchodování :D A nakonec je moje! Takže nejen, že se mohu kochat překrásným balením, no posuďte sami, i samotná krabička je krásná a jednotlivé produkty se mi taky moc, moc líbí.



Jedná se o přírodní kosmetiku značky Forest Essentials , u nás se neprodává, sestra ji dostala od šéfové ,když byla na dovolené v Indii. Dárková sada obsahuje celkem 4 produkty : 


  • Balzám na rty Sweet Narangi Juice Lip Balm 5 g
  • Peeling na obličej - Revitalising Kashmiri Walnut Gel Scrub 5g
  • Odličovací gel na obličej - Delicate Facial Cleanser Kashmiri Saffron & Neem 50ml
  • Opalovací krém - Sunscreen lotion 50ml



Nejprve jsem vyzkoušela peeling. Je v malém cestovním balení ( 5g ), ale i tak když jsem ho používala na obličej, krk i dekolt vydržel na 6 použití. Stačí ho maličko, obsahuje totiž droboučká zrníčka vlašského ořechu. I když jsou jemně namletá peeling rozhodně pro svou drsnější strukturu není vhodný na citlivou nebo suchou pokožku. Mě konzistence i drsnost vyhovovaly, po peelingu byla kůže krásně hladká a rozzářená. Peeling nevysušuje a ani pokožku nedráždí. Složení jak vidíte na fotce je čistě přírodní, jedná se o mechanický peeling díky jemnému prášku ze skořápek vlašského ořechu,další hlavní surovinou je zde Aloe Vera gel , který hydratuje i zklidňuje. Další jsou zde indické bylinky , které mají regenerovat a okysličovat pokožku. S peelingem jsem byla nadmíru spokojená a určitě bych uvažovala o koupi. 





Dalším produktem je Balzám na rty. Pět gramů na balzám je krásně akorát, takže tady se jedná o standardní velikost. Je v kelímku, což většina z Vás stejně jako já nemá kvůli hygieně a praktičnosti ráda,ale budiž. Obsahuje mandlový olej, včelí vosk,Kokum máslo a sweet narangi juice . A co že to je Kokum máslo? Prodává ho u nás i Ekokoza a jedná se o máslo z indického stromu Garcinia indica. Balzám sice krásně voní jako džus, ale i když by měl být hodně hojivý, regenerační i výživný. Já bych ho zařadila do lehčích balzámu pouze s hydratačním účinkem. Na rtech ani moc dlouho nevydrží a chce to častěji obnovovat. Navíc nemám pocit ochranného filmu ale jen lehoučkého povlaku. A chutná jak chemická směs , blee. Takže za mě tohle je propadák sady.




Dalším testovaným kouskem je odličovací gel, složení je opravdová lahůdka, jen se sami podívejte. Nejvíc se mi líbí obsah medu a neem. Celkově je gel vhodný na smíšenou nebo i mastnou pokožku, obsahuje totiž složky co hojí, jsou antibakteriální, čistí pory a odstraňují přebytečný maz. Gel by však neměl stahovat a ani vysušovat. No moje pokožka na to má jiný názor, odličuje velmi dobře, ale hodně stahuje a po dvou použitích i vysušuje, takže jsem ho vyřadila z péče. A za mě bych ho doporučila hodně mastné pokožce na letní období. Navíc je hustší a krásně voní po bylinkách, takže práce s ním po téhle stránce byla hodně příjemná, škoda, jen že není pro mě. 



Posledním produktem je Sunscreen lotion, což je mléko na opalování, ochrana proti sluníčku. A i když se asi divíte stejně jako já , že nikde není nápis kolik je SPF, tak opravdu díky bylince yasad bhasma by proti sluníčku chránit měl přirozenou cestou, nikde jsem se ,ale nedopídila jak vysoká by to teoreticky měla bát ochrana, pokud je to něco jako makadamiový olej nebo bambucké máslo a ty mají přirozený faktor 4 tak je to slaboučká jemná ochrana, rozhodně nic na celodenní túry , na hory nebo k moři či rybníku na opalovačku. Brala bych ho spíš jako pomocníka na kratší výlety na jarní slunko. Krém je hustší a i když by měl vyhovovat i smíšení pokožce je podle mě díky konzistenci spíš pro suchou, trvá delší dobu než se vsákne. Mléko nedráždí, nepálí  a nemám pocit lepivého filmu. Na obličej je na mě,ale moc mastný, takže ho používám na dekolt, ramena a ruce ,když jedem na kolo. Hezky příjemně voní po svěžích bylinkách,ale rozhodně bych se bez tohohle produktu obešla. 



Celkově mě tedy z celé sady oslovit jen peeling, značka je krásná jak svým složením tak i balení, ale kdybych měla posoudit na základě těchto 4 produktů, přijde mi koncentrovanější, silnější a na mou jemnou pokožku asi až zbytečně moc,ale rozhodně nemohu po pár  kouskách udělat závěr o celé značce, takže jukněte na webovky a třeba se brzo dočtu recenzi na něco jiného u Vás :) Mě to ovšem na nákup nenalákalo a zase si pojedu v zajetém rybníčku mnou oblíbených značek.


Komentáře

  1. Sada vyzerá nádherne, najviac ma zaujal ten odličovací gél, keďže mám dosť mastnú pokožku :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je mi líto, že mi úplně nesedl :/ škoda. To složení má zajímavé

      Vymazat
  2. tak to mě zarazilo... malinový by měl právě mít SPF snad až 40, ne? nebo se pletu? myslela jsem, že lepší olej než malinový v podstatě není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění,při psaní článku jem si právě četla o malinovém oleji,který chci vyzkoušet a místo MAKADAMIOVÝ jsem napsala malinový :D Makadamiový má stejnou ochranu jako bambucké máslo. Tedy nízkou. Malinový mě zaujal právě vysokou ochrannou, ale zdroje se nemohou shodnout zda má SPF 30 nebo až 50 :/ takže ještě chvíli budu pročítat různé články a pak ho objednám, stejně je to nejlepší letní olej. I kdyby měl jen třicet. A ještě jednou děkuji za upozornění, zase se potvrdilo, že dělat x věcí najednou není vždy dobré :)

      Vymazat
  3. Ježiš, ta sada vypadá rozkošně. Krásný dárek by to byl :). Hned si jdu o té značce něco víc přečíst.

    OdpovědětVymazat
  4. Taketo cestovne balenia su vzdy skvelym darcekom. Ja sa tiez vzdy snazim priniest si z dovolenky nieco zaujimave.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  5. Wau,wau,wau!
    Vyzerá to perfektne! :) a tá krabička ^^
    Mimlovee

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky