Na co se kouknout

Tak máme zas zkouknuto pár nových filmů, takže sem s tipy co by se Vám také mohlo líbit...

John Wick
Tenhle akční film není úplně pro citlivky, sem tam drsnější bitky a začátek tedy taky nic moc :/  Proto také spadá do kategorie akční a thriller. Ale byť tyhle typy filmů moc ráda nemám, tenhle film má spád, dobrou zápletku i trochu černého humoru :) A o čem, že film je? Nechci prozradit zápletku, tak řeknu jen , že je o pěkně drsné vendetě a Vaší polovičku jistě potěšíte tímhle výběrem na večer.


Hunger games: Síla vzdoru část 1.
No kdo stejně jako já sleduje tenhle filmy Hunger games na pokračování rozhodně si nemohl nechat ujít i nový díl - Síla vzdoru. Film to tedy je zatím ze všech nejslabší, nic moc se toho tu neděje :/ Ale stejně je potřeba vidět, když už jste propadli Hunger Games, takže rozhodně pusťte,ale nečekejte nic zvláštního co by Vás nutilo se od televize ani nepohnout, klidně u toho i něco třeba vyžehlíte :))) Ale co mě nadchlo je píseň z filmu The Hanging Tree, ta se tedy opravdu povedla.


Zmizelá
Opravdu skvělý film, napínavý, se zajímavou zápletkou i když trochu psycho a silnější kafe, asi nic po čem se Vám budou zdát krásné sny,ale stojí za to vidět, opravdu silný příběh. A herci předvádí ty nejlepší výkony!! I Ben , a toho tedy dvakrát nemusím :) Film pojednává o zmizení manželky nevěrného manžela, takže vše nasvědčuje tomu, že nezmizela dobrovolně ,ale rukou svého nezvedeného miláčka...ale co když je vše jinak?


Noc v muzeu a tajemství hrobky
Noc v muzeu mám ráda, nejen, že se mi dětinsky líbí celý nápad filmu, že exponáty v noci v ožívají,ale celé je to laděné jako velmi příjemná rodinná komedie. A bohužel tohle vypadá na poslední díl, takže doporučuji vidět. Není to sice určitě film na kino,ale na příjemný večer doma ideální, navíc po předešlých filmech je to příjemná odechovka po které vám zůstane úsměv na rtech :)


Interstellar
Tak tohle je hodně zvláštní film, popravdě jsem ho viděla hlavně díky hereckému obsazení - Matthew McConaughey a Anne Hathaway -  oba mám hodně ráda a tady excelují. Film oprávněně spadá do kategorie sfi-ci, mysteriozní a dobrodružný. Musím uznat, že celých 169minut jsem seděla a koukala s vykulenýma očima, je to fakt zajímavá a divná zápletka, rozhodně to není úplná oddechovka,ale nutí Vás trochu zapojit mozkové závity. No znovu bych si film sice nepustila,ale rozhodně se vyplatí podívat se na film, který tolik lidí chválí a udělat si vlastní názor.



Komentáře

  1. Krome toho prvniho mam vsechny v planu zkouknout. A co se tyce Hunger games, tak i tahle kniha byla nejslabsi :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem nečetla, a asi nějak ani nebudu, tenhle žánr mi asi stačí jako film, i když kniha bude určitě o mnoho lepší :) A jsem ráda, že také ráda čteš, já knihy miluji :)

      Vymazat
  2. John Wick me opravdu hodne bavil :) Na Interstellar jsem se koukala v letadle a ackoliv jsem ocekavala nudu, tak film me moc mile prekvapil :) Zmizela se mi taky docela libila, i kdyz mozna jsem ocekavala vic.. A Hunger Games fakt nic moc, ale ta pisnicka peckova :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tu písničku si pořád pobrukuji až tím všem lezu na nervy :D

      Vymazat
  3. Toho Johna Wicka by som si pozrela, som možno divná, ale akčné filmy ma celkom bavia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda akční ale spíš asi typu marvel apod., méně realistické a třeba méně surové, fňuk mě tady bylo tak líto toho štěnátka až jsem 1/3 filmu byla přešlá :D

      Vymazat
  4. Doporučuji Kingsmana, byl to super film :)

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem všechny filmy, ale nejvíc mě nadchla Zmizelá .. u toho jsem ani nedýchala. Sice mi to pak přišlo ke konci už zbytečně dlouhé, ale fakt super film :-) Ještě doporučuji teď nový film Whiplash :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo máš recht, mohlo to být kratší. A díky za tip kouknu se na to

      Vymazat
  6. Interstellar se mi moc líbil, byla jsem na něm v kině 4x. :D Jednou normálně, jednou v IMAXu, a pak s každým bráchou zvlášť. :) Zmizelou jsem ještě neviděla, mám ji v počítači. Na nový díl Hunger Games taky vždycky zajdu, četla jsem knižky a líbily se mi. Takže zbývá jen John Wick, protože na Stillera moc nejsem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ty jsi hustá, 4x ?? :)))) to bych asi nerozchodila. Stiller mi neva a musím uznat že je s přibývajícím věkem víc charismatický :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky