Moje voňavá zásoba

Dnešní článek bude o vůních, které mám nyní v zásobě, takže to bude souhrnný článek o tom jaké vůně mám ráda. Chybí tu má oblíbená Chloe, jelikož už jsem spotřebovala bohužel další :/ no snad brzy doplním zásoby :)


Yves rocher - Thé Vert ( Zelený čaj )


Kromě růží miluji ve vůních i zelený čaj, takže tenhle mi nemohl chybět, pro rozhodně mluví , že tahle toaletní vůně se dá sehnat pod čtyři stovky, což za 100ml je moc příjemné. Vůně sice samozřejmě nevydrží extra dlouho,ale za tu cenu mi to nevadí. Vůně v sobě kombinuje nejen zelený čaj,ale begramot, citron, pomeranč a zemitý cedr, takže vůně je sice lehoučká , ale má příjemný silnější podtón právě díky bergamotu a cedru.

Yves Rocher - Parfémová voda Neroli


Už podle balení je Vám asi jasné, že tohle bude o něco dražší vůně a ano v akci ji seženete za zhruba osm-set korun a to 50ml. Vůně vydrží opravdu hodně dlouho, takže ji ani sebou nemusím nosit, ještě večer ji cítím, z oblečení klidně i druhý nebo třetí den, takže velká spokojenost s výdrží! Aroma je tentokrát těžší a silnější, takže tuhle vůni bych doporučila na zimu nebo na letní večery. Je smyslná a sexy, tak bych ji popsala já, není moc vhodná pro úplně mladší dívenky, na nich by asi působila moc těžce. Základem je samozřejmě Neroli, pižmo a pomeranč. Doporučuji vůni vyzkoušet i na pokožce a rozhodnout koupi až třeba po hodince, jestli vám vůně opravdu sedne, jelikož je to opravdu držák a musíte jí milovat, jinak by Vám vadilo, že jí můžete cítit tak dlouho. Já jí miluji, na výjimečné okamžiky, večerní plesy, romantické večeře apod. Je to taková jedinečná vůně, která rozhodně není na každodenní nošení.

Yves Rocher - Muguet en fleurs ( konvalinková toaletní vůně )


Druhou toaletní vůní s nižší výdrží jako předchozí Zelený čaj je tentokrát Konvalinka. Vůně je víc svěží než zelený čaj, ale o to zajímavější a méně tradiční. Je to taková svěží citrusovo-konvalinková vůně s hořkým podtónem, opravdu zajímavá. Takže další moje jarní denní vůně,kterou moc doporučuji. Opět cena v akci do čtyř stovek.

Loccitane - Arlesienne a Vášnivá Verbena

Vůně Arlesienne je pořád ještě k dostání a více si o ní můžete přečíst v předchozí recenzi, toto je už má druhá lahvička, proto si jí trochu šetřím, navíc je to vůně velmi výrazná a těžší, takže si ji opět nechávám stejně jako Neroli na výjimečné příležitosti. Výdrží je to takový lepší průměr.




Za to Vášnivá Verbena už bohužel k dostání není, recenzi si můžete přečíst zde. A jsem ráda , že jsem si koupila jedno balení do zásoby, které jsem nyní mohla pěkně na jaro vytáhnout :) Vůně je zvláštní kombinací klasické citrusové Verbeny a hořkých výrazných tonů. Takže pokud máte rádi lehké vůně se zeleným  čajem nebo verbenou,ale chcete o něco výraznější je tahle ideální volbou, třeba se nám zase objeví v sezóne, kdo ví..ale určitě stojí za povšimnutí.

Burberry Body


Když kolovala na internetu akce na tělovou vůni za pouhé dvě stovky neodolala jsem a bez předchozího vyzkoušení jsem si ji také koupila. A trefa je to ideální denní jemná a velmi ženská vůně, je vám však asi jasné , že jako tělový sprej moc dlouho nevydrží, ale za dvě stovky to absolutně není problém. Jediné co mi trochu vadí,že jakoby na těle vytvoří film, který je trošku mastný. Takže používám jen sporadicky. Je tvořena květinovými i ovocnými tóny, jako jsou broskve, frézie, ale i růže, kosatec, santal, kašmír, pižmo, ambra a vanilka. Takže jak vidíte zajímavá kombinace, zprvu velmi lehoučká a konec je těžší, přirovnala bych tuhle vůni k žensky parfémovanému krému na tělo, taková krémovo-pudrová vůně. Neurazí, ani zvlášť nenadchne, ale je jemná a mám zní příjemný pocit, takže až půjdete kolem parfumerie určitě se zaběhněte podívat i na tuhle vůni a až bude zase v akci klidně si jí domů kupte.

Lancome -  O d'Azur

Tohle je typicky jarní / letní vůně, kombinuje pivoňku, růži, bergamot, citron a to vše doplněné pepřem a pižmem. Nebojte nejedná se o těžkou vůni, naopak je to lehounká vůně , která dodá energii a všichni budou vyzvídat čím, že to voníte. S výdrží je to opět takový vyšší střed. Tuhle vůni mám od loňska a přemýšlím, že si ji koupím znovu, cena je navíc kolem 1000kč za 50ml což není špatné.


Toť můj letošní arzenál parfémů, jak jste na tom vy? Máte také nějakou? A rozhodně pokud máte tip na nějakou vůni kde je růže nebo zelený čaj se s ní :)

Komentáře

  1. neroli je aj moja vôňa. mne zas nepripadá taká ťažká, ale tiež ju zaraďujem medzi tie zimné. už som na ňu dostala aj pochvaly a čuduj sa svete- že vraj aká svieža vôňa :D

    OdpovědětVymazat
  2. neroli je aj moja vôňa. mne zas nepripadá taká ťažká, ale tiež ju zaraďujem medzi tie zimné. už som na ňu dostala aj pochvaly a čuduj sa svete- že vraj aká svieža vôňa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Css já na ní pochvalu ještě nedostala :) ve výdrži je ,ale nepřekonatelná a to i mnohem mnohem dražšími parfémy

      Vymazat
  3. verbena! to můžu, škoda že ten tvůj tip už není k sehnání... já mám verbenu právě od Yver Rocher...(moje stálice minimálně 5 let :) ) zajímalo by mě docela porovnání těchto dvou, pokud jsi ji taky někdy vyzkoušela..
    kromě verbeny miluju ve vůních grepy, mandarinky (prostě citrusy)... a cedr

    a tvým požadavkům by možná mohla odpovídat moje druhá srdcovka - burberry summer 2011

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že zas přijde do obchodů někdy třeba na léto, uvidíme..Verbenu od Yves Rocher jsem nikdy neměla, ale kouknu na ní. Já u nich nikdy moc nenakupovala až ted ty vůně

      Vymazat
  4. Nalákalo mě to Neroli od Yves Rocher, vůbec jsem nevěděla, že takový parfém mají v nabídce. :-) Já stále jedu na Lagerfeldí vlně, klasické Karla střídám podle nálady s letní limitkou Paradise Bay. Na večery ve společnosti mám Carolinu Herreru VIP. A myslím, že ještě o nějaký další kousek by se moje "sbírka" mohla rozrůst. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ani jednu vůni co máš jsem nezkoušela, musím na ně kouknout. Já z parfumerie měla většinou tu Chloe v různých variantách , DKNY nebo Armani. Ale určitě se podívej na Neroli, ta výdrž je luxusní a předčí mnohonásobně cenu.

      Vymazat
  5. Jo a vidíš, růže je v obou dvou Karlech, tak jestli je ještě nemáš očuchané, určitě to naprav, třeba Ti kápnou do noty! ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůně Zelený čaj od YR mě láká už dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu je skvělá, ale pokud chceš něco co vydrží déle, tak koukni bohužel jinam :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky