Matcha Karité máslo

Pokud máte rádi čaj Matcha stejně jako já, prostě Vám nedá nekoupit si i máslo s Matcha tea :) Takže když jsem viděla v nabídce výživné máslo od české značky Delibutus s použitím známého čaje značky Matcha Tea věděla jsem , že půjde o kvalitní věcičku. Delibutus je totiž česká firma ,která ručně vyrábí přírodní kosmetiku s velkým důrazem na čerstvost a kvalitu.



Konkrétně tohle výživné máslo vhodné na pleť, tělo i ruce má mít velmi vysoké hydratační účinky a je vhodné pro suchou nebo podrážděnou pokožku. Zelený čaj zde má účinek antioxidantu, a o díky vysokému obsahu flavonoidů, takže pokožku nejen regeneruje ,ale i omlazuje, chrání stěny cév, takže pokud máte popraskané žilky určitě nad kosmetikou s obsahem zeleného čaje popřemýšlejte.  Dále má vysoký obsah vitamínu E, což je další silný antioxidant. Karité už asi moc dobře znáte, má schopnost regenerovat, dobře promašťuje a hojí drobná poranění. Z éterických olejů je zde geránium a jalovec - jsou protizánětlivé, detoxikují a jejich aroma uklidňuje psychiku. Další oleje jsou například makadamový olej nebo kokosový, takže o výživu je dokonale postaráno.



A teď se podíváme na mé hodnocení. Obal je poměrně hezký i když samozřejmě hodně jednoduchý a působící levněji. Na čemž by tedy maličko zapracovat mohli, krém není totiž úplně levný za 50 ml zaplatíte něco kolem tří stovek. Takže maličko hezčí obal by mít mohli. Krém je výrazně zelený a co se týče aroma ihned odhalíte matcha čaj. Já se přiznám, že mi tenhle druh čaje sice moc chutná,ale moc mi nevoní, takže ani tenhle krém není vůní úplně můj šálek, plus ve spojení s jalovcem a gerániem je aroma opravdu zvláštní.



Konzistence je opravdu velmi husté máslo, ale dobře se roztírá a stačí malinké množství. Na pleť jsem nezkoušela, nemám ji suchou. Takže vyzkoušeno jednou na tělo a jednou na ruce. Co mi hodně vadí je strašně pomalé vstřebávání a troška jakoby zůstane na pokožce sedět, udělá takový ochranný film. Bohužel tohle moc ráda nemám, na ruce i tělo preferuji produkty co se beze zbytku vstřebají. Nicméně kůže byla vždy krásně vyživená, jemná na dotek a drobné ranky se už po jednom použití hezky zklidnili. Jelikož je krém na mě dost mastný , předala jsem ho kamarádce, která z něj po jednom natření byla doslova unesená. Miluje totiž tetování a po natřením tímhle máslíčkem, jsou podle ní tetování dokonale chráněna a líbí se jí i ochranný film, takže si ho prý rozhodně nechá na letní opalovačky na místa, kde má tetování. Takže hodnocená je pro mě takové zvláštní....milovníci mastných másel nebo majitelky tetování budou nadšená,ale pokud stejně jako já preferujete produkty co se ihned vstřebají, rozhodně tohle nekupujte.


Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Jani, já se přidím se svou troškou do mlýna. Jak nesnáším vůni geránia i zelený čaj, tak v tomto spojení mi omamně voněly až tak, že jsem si ho musela mazat několikrát denně, jak jsem se té vůně nemohla nabažit. A samozřejmě, na pleť bych si ho dát vůbec nemohla, takže jsem používala na kůžičku kolem nehtů a prima, tam byl v zimě dokonalý ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) teda prcek v bříšku má asi rád matcha tea :D Mě to prostě fakt nevonělo, takže mi ani neva že jsem ho dala kamarádce

      Vymazat
  2. Já tem čaj nikdy nepila, ale na IG si všímám, že je teď hodně aktuální, máslo bylo pro mou věčně suchou pokožku ideální :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je to děsný hit :D Jako když člověk chce povzbudit je to lepší než káva, mě jen po nějaké době trochu začala vadit ta vůně, ale doporučuji vyzkoušet

      Vymazat
  3. Ešte s Matcha tea nemám žiadne skúsenosti, ale účinky vyzerajú byť super, mala by som vyskúšať :))
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají myslím, i nějaké sérum a spousty dalších věcí které jsou zajímavé .)

      Vymazat
  4. Na matchu já slyším, to zase jo. Ale ten film mi taky vadí. Každopádně děkuji za info, o kosmetice s matchou jsem nevěděla. :) Terez

    zaruzovymzrcadlem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky