Krásný balíček kosmetiky

Musím se pochlubit s krásnou výhrou balíčku plného kosmetiku z blogu My blond world , na který se určitě zajděte podívat, nejen , že je to blog plný pěkných recenzí a článků,ale hlavně hezkých fotek. Balíček mi navíc dorazil s moc pěknou krabičkou, a vzhledem k počasí  kdy sněžilo byl velmi tématický :D Takže rozhodně tahle krabička poputuje i dál, a snad taky pobaví :)



Balíček byl docela těžký a po otevření mi bylo jasné proč, byl doslova nabitý k prasknutí dárečky :)



Většinu věcí jsem již stihla párkrát vyzkoušet, něco si zaslouží samotnou recenzi a něco v rychlosti zhodnotím jen zde. Tak jdeme na to :)


Dvě malinké svíčky ve tvaru srdíčka, asi dle obalu nejspíš manufaktura, neznám jejich nabídku svíček, takže snad ten obal patřil originál k nim :P Svíčky pronikavě a výrazně voní, ale po zapálení bohužel nic moc , škoda, že jsem si je nenechala nezapálené, do šuplíku by byly skvělé, krásně by provoněli ručníky. 


Dále je zde i velké množství vzorečků a to hlavně vůní, mám ráda vzorky vůní, jelikož mě nebaví v obchodech očichávat milion vůní, takhle je to pro mě mnohem jednodušší. z těchto jsem si naprosto zamilovala Chanel!! To je nádhera, rozhodně si ji koupím ve velkém. 


Milani kosmetika si zaslouží samotnou recenzi na kterou se můžete těšit již brzy. 


A máme tu dva voňavé pomocníky do koupele a sprchy. Prvním je sprchový gel se slaďoučkou vůní od Bourjois, nevysušuje, pronikavě voní a jsem s ním spokojená. Ale preferuji přírodní sprchové gely, takže bych si ho sama nekoupila,ale pokud máte rádi klasiku mohu jen doporučit. Vůně je opravdu krásná. Něco jiného je však vřídelní sůl Manufaktura, tu si pořídím určitě znovu, překrásně výrazně voní po růži a vůbec mou pokožku nedráždí a ani nevysušuje. Do koupele stačí množství jedné lžíce a máte kouzelně vonící koupel.


Momentálně nosím Shellac takže vyzkouším spíše na nehtíky na nohou a moc se těším především na Matte fialkovou. 


Makeup Sleek vypadá na fotce velmi světle,ale na ruce oxiduje do oranžovějšího odstínu, bohužel tedy pro mě mimo, jsem extra světlý typ, takže půjde o dům dál, možná ho zařadím do soutěže pokud by Vám tedy nevadilo, že jsem ho vyzkoušela na ruce. Štětec na makeup Sigma  je naprostá bomba!! Skvěle se s ním pracuje, do teď jsem preferovala jen houbičky apod. Ale od ted už jen a jen štětce :) Tohle je asi nejlepší kousek výhry, jsem z něj pravdu nadšená. 

Takže ještě jednou díky za výhru :)

Komentáře

  1. Tak to je krááásne :) veľmi pekne zostavený balíček.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky, gratuluji k výhře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty svíčky jsouz Manufaktury, ale jsou plovoucí do koupele :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak moc děkuji za chválu a jsem ráda, že ti balíček udělal radost

      Vymazat
    2. tak to už je poooozděěě :D hahaha ale i tak udělali radost.

      Vymazat
  4. Teda naozaj netradičné zimný motív keď je takmer leto, ale nevadí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když jsem balíček obdržela, bylo to období kdy zase sněžilo takže to bylo aktuální:)

      Vymazat
  5. páni tak tenhle balíček je super ! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem k výhre, krásne vecičky, ktoré by potešili asi každého. Zaujal ma hlavne ten štetec ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Ten štětec je pravdu skvělý

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky