Kivvi marmeláda na rty

Také máte pocit, že najednou se Vám po bytě, kabelce nebo v koupelně povaluje milion rozdělaných balzámů na rty a ,když se Vám do ruky dostane další skvostný kousek dušujete se, že ho prostě neotevřete dokud nespotřebujete  minimálně jeden nebo dva již otevřené balzámy? Já to tedy přesně takhle mám...ale ten boj vždycky prohraji, stejně jako s touhle Kivvi marmeládkou na rty. Prostě nešla neotevřít a nevyzkoušet.


Balzám tak krásně vypadá, ta "plechovčička" je krásná, skvost mé kabelky! Asi můj nejhezčí balzám co mám, sice mám radši ty praktičtější v tyčince,ale tohle je krása, že jí tu menší praktičnost odpustím. Konkrétně mám doma 15 ml pomerančové verze, k dostání je ještě mátová a citronová marmeláda. A přiznám se,že citrony v balzámu na rty a ani mátu tolik nemusím, takže tahle varianta je pro mě naprosto ideální. Navíc jí teď v eshopu Natural seženete s 30% slevou :) tedy pod stovku, což je skvělé, takže doporučuji nakoupit i jako dáreček, vypadá totiž vážně krásně.

Ale aby jsem nechválila jen obal, podíváme se na to co balení ukrývá a je samozřejmě to hlavní. Balzám má hutnou strukturu, stejnou jako marmeládky na tělo. Takže mi přijde , že i když jí používám nejen na rty ,ale i na kůžičku kolem nehtu neubývá jí snad ani trochu! Marmeláda má hloubkově hydratovat, chránit a vyživit, a to vše díky bambuckému máslu, kivi extraktu s vitamínem C. Příjemnou novinkou pro mě je i extrakt z lípy, která velmi regeneruje. No koukněte se na to krásné složení sami:

Složení:
Butyrospermum parkii (Shea) butter*, Stearic acid, Olea europaea (Olive) fruit oil*, Cocos nucifera (Coconut) oil*, Ricinus communis (Castor) seed oil*, Persea gratissima (Avocado) fruit oil*, Macadamia integrifolia (Macadamia) nut oil*, Tocopherol (Vitamin E), Argania spinosa (Argan) kernel oil*, Triticum vulgare (Wheat) germ oil*, Sambucus nigra (Elderberry) flower extract, Calendula officinalis (Calendula) flower extract, Chamomilla recutita (Chamomile) flower extract, Aroma */**, Pyrus malus (Apple) fruit extract, Viola tricolor (Wild pansy) leaf extract, Actinidia chinensis (Kiwi) fruit extract, Vaccinium macrocarpon (Cranberry) fruit extract, Tilia cordata (Linden) flower extract, Rosa canina (Rosehip) fruit extract, Cucurbita pepo (Pumpkin) seed oil*, Melissa officinalis (Lemon balm) extract.
*certified organic ingredient. ** natural essential oil.


Co se týče aroma balzámu, je jemné a neruší, což oceňuji, nemám ráda extrémně voňavé balzámy na rty, někdy mě z toho až rozbolí hlava. Při aplikaci na kůžičku kolem nehtů je balzám moc příjemný a tvoří delší dobu ochrannou vrstvičku, díky které moje suchá nehtová kůžička zjemní. Pro rty jsem již asi měla výživnější balzámy, takže pokud i teď na jaře trpíte na extrémně popraskané rty koukněte se po jiné značce,ale pokud stejně jako já máte rty maximálně jen mírně suché a potřebujete jen lehce vyživit  je Kivvi ideální volbou.


Hodnocení:8/10

Komentáře

  1. Tiež mám túto pomarančovú marmeládku :) A je tiež super, že 15 ml balenie je celkom veľké, bežne majú balzamy na pery tak 5 ml, takže sa za tú cenu oplatí :) No a má krásne balenie, samozrejme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a zvlášť u mě nejsem zas takový mazač balzámový jako moje kamarádka, takže pro mě je 15ml balzámu až až :)))

      Vymazat
  2. Oni mají tak krásná balení!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné balení! A to složení je taky super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže celkově krásná kombinace :)

      Vymazat
  4. Vypadá úžasně a vůbec Ti ji nezávidím, právě totiž každou chvilkou čekám kurýra s balíkem z naturals a tam budu mít krom cen na blog i jednu marmeládku pro sebe. ;) S těmi balzámy na rty to normálně mám úplně stejně, ale tento a minulý měsíc jsem opravdu zcela výjimečně vypotřebovala hned dva balzámy! Tak trochu nechápu a mám radost, že si tedy můžu koupit 4 nové. :))) Krásné jarní odpoledne přeji Veronika. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda teď ti nezávidím já tuhle bomba spolupráci :))) No já jsem ráda, že jsem spotřebovala jeden :D

      Vymazat
  5. Uý jsem o marmeládičce několikrát uvažovala, ale pořád mě odrazuje to nabírání prsty. To si prostě během dne nemůžu dovolit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky to nemám dvakrát ráda ,ale balení plus skvělé složení rovná se musím jí koupit :)))

      Vymazat
  6. Bud to nevidim nebo to tam neni.. prosim ten eshop :)) nalakala si me :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj kupováno zde http://www.naturals.cz/

      Vymazat
  7. Hmhm, keby som vedela, že tá marmeládka nie je želé ale takýto balzamík, asi by som ju hodila do košíka pri nedávnom nákupe. Škoda :( Ale aj tak mám v tejto oblasti ešte čo míňať... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to právě stejná konzistence jako marmeláda na tělo, já si teď pořídila s vůní růže, tak až dostatečně otestuji, bude recenze :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky