Kivvi 24h vyrovnávající krém

Asi jste zaregistrovali novou levnější řadu kosmetiky Kivvi s extraktem z kdoule. Navíc byla na novinky a určité produkty této značky až 30% sleva na eshopu naturals.cz  takže bylo jasné, že když mi docházel krém a už už jsem si chtěla objednat svůj oblíbený za skoro osm set ,tak tohle jsem prostě nemohla nevyužít. Zatím mi od Kivvi vše stoprocentně vyhovovalo ,takže proč nezkusit levnější krém 50ml za 345,- ? Místo za víc jak dvakrát tolik a navíc ,prostě já Vám musím přinášet nové a nové recenze a ne si lebedit v zajetých kolejích :D Takže jsem si nakonec vybrala 24h vyrovnávající krém pro věkovou kategorii 20+ , no jo vím, že do ní jak si už skoro nepatřím,ale tyto krémy zaručují lehčí složení, většinou vyrovnávají maz v T-zoně a navíc na vrásky zatím moc netrpím, spíše sem tam nějaký pupínek a lesk ve středu obličeje, takže mi tahle kategorie rozhodně sedí víc než třeba 30+ ,kdy už je v kosmetice více výživných anti-age látek.


Krém obsahuje extrakt z kdoule, která je bohatá na vitamín C a minerály, díky čemuž je krém hydratační a tonizující. Především,se ale jedná o ovoce , které dokáže pomoci pleti udržet si vodu, díky polysacharidům, které na povrchu pokožky vytvoří ochranný film. Krém uklidňuje a působí protizánětlivě a díky obsahu bylinek jako kopřiva, lopuch, medvědice je Vám asi jasné že je to strašák na pupínky, protože je dokáže zklidnit, je antibakteriální a regule množství mazu. Krém je navíc vhodný jak na den tak i na noc.Složení u Kivvi asi netřeba sáhodlouhle komentovat - prostě krása!  Líbí se mi moc obsah Aloe vera, měsíčku což jsou mé dvě oblíbené suroviny v kosmetice, hlavně měsíček.



Složení:
Aqua (Water), Cocos nucifera (Coconut) oil*, Aloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Cetearyl glucoside, Sorbitan olivate, Simmondsia chinensis (Jojoba) seed oil*,  Olea europaea (Olive) fruit oil*, Glycerin, Caprylic/capric triglycerides, Titanium dioxide, Calendula officinalis (Calendula) flower extract, Arctium lappa (Burdock) extract, Pyrus malus (Apple) fruit extract, Xanthan gum, Urtica dioica (Nettle) leaf extract, Arctostaphylos uva-ursi (Bearberry) leaf extract, Citric acid, Stearic acid, Actinidia chinensis (Kiwi) fruit extract, Euphrasia officinalis (Eyebright) extract, Centaurea cyanus (Cornflower) flower extract, Alchemilla vulgaris (Lady`s mantle) extract, Sodium anisate, Sodium levulinate, Rosa rubiginosa (Rosehip) fruit extract, Tocopherol (Vitamin E), Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Pyrus cydonia (Quince) fruit extract, Aroma*/**, Betula alba (Birch) leaf extract.
* ingredients from organic farming. ** natural essential oils
95% of total ingredients are from Natural Origin
25% of total ingredients are from Organic Farming

Takže složení jsme si ukázali. Obal je jako vždy ozdobou mé koupelny, no posuďte sami, nejen, že je krásné a přímo hýří jarními barvami,ale samozřejmostí je i praktická pumpička. 



Krém mám od poloviny března a od té doby ho pilně používám. Konzistence krému je středně hutná, takový velmi hutný fluid. Ale opět se extra rychle vstřebá bez pocitu mastnoty nebo lepivosti. Vůně je skoro nepatrná, maličko ovocná s převažujícím bylinkovým aroma,ale hodně lehké takže myslím, že pro všechny absolutně bez problémů.

Ihned po nanesení na celý obličej, krk i dekol je cítit maličké pnutí, které ale po třech minutách mizí. Je znát, že krém malinko stahuje pory a opravdu reguluje maz, jelikož se mi tolik nemastí a neleskne střed obličeje. Makeup se na krém nanáší absolutně bez problémů a vydrží déle bez chybičky a potřeby přepudrovat. Na začátku používání v chladnějším období března se mi maličko na středu tváře tvořila maličká sušší místa, tak jsem na noc střídala s hutnějším krémem a bylo po problému. V teplejších dnech ,kdy se má pleť víc mastí je použití na den i noc bez problémů a bez suchých míst. Takže za mě bych kvůli tomuto doporučila krém určitě na jaro a léto, na zimu jen pro extrémně mastnou pleť. Co  se týče typu pleti je vhodný pro výrazně smíšenou nebo opravdu mastnou. Nedoporučila bych pro plet normální až sušší. Ale pro citlivou s vyšším mazotokem není problém, krém neštípe, nedráždí ani nepálí. Po celou dobu používání jsem si nevšimla sebemenšího zanášení pórů a moje plet na něj reaguje velmi dobře, naopak od dubna se mi nevytvořil ani jeden zánět, vyjma jednoho pupínečku během nemoci, což je u mě rekord. Takže je vidět , že je protizánětlivý. Za ty penízky si myslím, že to je super nákup. Nyní si ho budu šetřit na teplejší dny ať mi vydrží :) Z téhle řady jsem si toho koupila víc takže se můžete postupně těšit na recenze, jako další se chystám na pleťové vody.


Hodncoení: 9/10

Komentáře

  1. Tak tohle už je docela snesitelná cena, zaujal mě. :) Akorát se bojím toho kokosáku ve složení, já myslela, že by se na obličej dávat neměl... ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Může být trošku komedonní, ale mě problém nedělá. A navíc je v hodně krémech na obličej co jsem kdy používala.

      Vymazat
    2. Paní Eva z e-shopu naturals.cz mi zaslala k těm údajně komedogenním vlastnostem kokosového oleje následující (říkala jsem si, že by se to sem hodilo dát):

      "Pokud jde o kokosový plej a ucpávání pórů, pak souhlasím, pokud na pleť mažete panenský kokosový olej. Faktem však zůstává, že ze své podstaty i kterýkoliv jiný, nemluvě o tom, že snadno podléhají oxidaci… Do kosmetiky se proto používají oleje upravené (samotný proces čištění je docela věda, protože jde o to, aby se oleje upravily tak, aby zůstaly zachovány jejich benefity) - v případě kokosového oleje Kivvi se jedná o olej v BIO kvalitě, rafinovaný a deodorizovaný. Agate, tvůrkyně Kivvi, kokosový olej používá hlavně kvůli jeho výjimečným hydratačním vlastnostem a lehké vstřebatelnosti. Navíc obsahuje kyseliny, které mají antimikrobiální vlastnosti a proto pomáhají právě v případě zanícených pórů...
      Ano, každá pleť samozřejmě reaguje individuálně, avšak sama mám také sklony k ucpávání pórů a Kivvi krémy používám již třetím rokem bez jakýchkoliv potíží v tomto směru… "

      Takže tak. :)

      Vymazat
  2. Anonymní4/29/2015

    A jaký je ten tvůj oblíbený krém za osm set? Byla na něj recenze? Máme totiž podobnou pleť, tak bych uvítala tip na další dobrý krém. Dík. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo recenzi najdeš zde : http://j-w-bellezza.blogspot.cz/2014/08/hluboce-hydratujici-gel-madara.html ten je ale hodně do teplého počasí na léto, je to jen gel. a pak fluid z tohoto setu http://j-w-bellezza.blogspot.cz/2015/01/madra-set-cistici-pena-denni-nocni-krem.html

      Vymazat
  3. Pri týchto tvojich recenziách si vždy poviem, že už si musím od Kivvi niečo kúpiť a stále sa neodhodlám. Ale už ďalší mesiac naozaj :D krémik vyzerá skvelo...
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já jsem zatím byla vždycky spokojená, Kivvi a Mádara jsou asi mé nejoblíbenější kosmetické firmy :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky