Jantarová koupelová sůl

Když Vás tolik zaujala recenze na Icy Mojito sprchový gel z eshopu Hristina, nemohla jsem Vás nechat dlouho čekat na hodnocení dalšího produktu z obchodu, kterým je podle mě hodně zajímavá Jantarová sůl do koupele - oficiální název Amber and Gold bath salts, tentokrát od značky Sezmar.

Opět se jedná o 100% přírodní produkt, no sami se můžete přesvědčit o pěkném složení na fotce.


Obal je stejně jako u sprchového gelu velmi,ale velmi jednoduchý. Žádný skvost do koupelny, ale objem 500g za 149,- se mi tedy líbí hodně, zvlášť když složení je pěkné.

  V nabídce mají celkem 5 druhů:

  • Zlato + jantar
  • Pomeranč + skořice
  • Perla + pižmo
  • Sněžné květy
  • Ylang-ylang
Nejvíc mě zaujal jantar se zlatem, absolutně jsem totiž netušila jak voní jantar :) No ono i perla s pižmem nebo sněžné květy zní zajímavě,ale napoprvé jsem chtěla vyzkoušet jen jednu sůl, co kdyby za nic nestála že? No hned po otevření Vás do nosu praští hooooodně intenzivní vůně, fakt síla!! Krystaly soli jsou hodně velké, což je malinké mínus, ve vaně se pomaleji rozpouští. Ale zas pokud si počkáte až se v klidu vana napustí plná není problém, to jen mi nedočkavci co už lezeme do vany po chvilce budeme mít problém :D Do vany stačí maximálně lžíce soli, vůně je i tak hodně intenzivní, takže tohle balení Vám vydrží na hodně dlouho. Pokud chcete opravdu nejen provoněnou vanu,ale více soli , doporučuji koupit mořskou sůl a smíchat s lžící této voňavé a pak dát do vany. Kdybyste totiž použili víc jak lžíci nebo dvě mohla by pro Vás koupel být moc aromatická. No a jak, že tedy voní Jantar? Na mě hodně silně, kořeněně a přirovnala bych ho k parfémum pro starší dámy. Takže nic pro mě, budu muset vyzkoušet jinou vůni a tahle poputuje k někomu kdo má tyhle kořeněné a silné vůně rád. Jinak po koupeli mě tělo nesvědilo a ani ekzém nereagoval zčervenáním. ( ale stejně jak ví všichni ekzematici solné koupele jen někdy, pro nás jsou vhodnější olejové , takže pěkně střídat! ) Takže za mě další super produkt, škoda, jen že nemají kamenný obchod bylo by lehčí vše si očichat, i když možná ne pro peněženku :))) Možná bych pak odcházela se vším co by mi vonělo. Výhodu vidím i v malé spotřebě a sůl Vám tak za tyhle malé penízky vydrží hodně dlouho, podle mě je to super i jako dárek, pro všechny milovníky koupelí. 


Hodnocení:9/10


Komentáře

  1. To vypadá krásně! A máš to moc hezky nafocené. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky