Icy mojito sprchový gel

Máte rádi Mojito? Já tedy ano a to se týká i té krásně osvěžující mátové vůně , takže když narazíte na přírodní kosmetiku a na sprchový gel s vůní ICY MOJITO asi netřeba váhat. Sprchový gel jsem objevila na Hristina.cz , proklik rovnou přidávám, protože si o něj stejně budete psát až gel začnu vychvalovat :D Eshop hristina má pod sebou totiž pár přírodních značek, které já osobně moc neznám a konkrétně jsem se rozhodla prozkoumat značku Slani Chefs - body food cosmetics. Balení  téhle kosmetiky je hodně jednoduché až opravdu na první pohled dost levné, tenhle sprcháč je ještě jeden z napohled hezčích věciček. Ale ono se není co divit, kosmetika je levná a když nechtějí ušetřit na kvalitním složení musí to dohnat na obalech. A s tím tedy problém nemám, radši budu mít lepší složení než obal, ten je pro mě druhotný. Tento gel  o objemu 250ml seženete za 125,- .


Složení je opravdu jednoduché a moc pěkné, až jsem si sama říkala, že v tom bude nějaký podvod, že jsou levní a že by měli tak hezké složení, až mi to nedalo a před objednáním jsem napsala distributorovi zda je složení opravdu takové a zda by mi mohl vyfotit obal nějakého výrobku,že někdy se to co je uvedeno na netu liší od toho co pak člověk najde na lahvičce. A pán byl tak strašně milý, že mi ihned obratem nafotit pár věcí!! A opravdu v ničem není háček, produkty mají příjemnou cenu a krásné složení, přesně jak je uvedené v eshopu. Takže vřele doporučuji a celková komunikace i rychlost jednání se mi moc líbila a pokud už si myslíte, že se jedná o spolupráci tak ani omylem, vše jsem si zaplatila sama a recenzi dělám jen z čirého nadšení :) Protože nemohu nesdílet tip na kosmetiku za hubičku. 

INCI: AQUA, PRUNUS DULCIS OIL, CACAO BUTTER, JOJOBA OIL, SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, ALLANTOINE, RETINOL, TOCOPHEROL, GERANIOL, CHAMOMILLA MATRICARIA, MINTHA PIPERITHA, CYMBOPOGON FLEXUOSUS, BEESWAX


Ale dost už o složení, gel má být na tělo tak i vlasy, ale já tyhle 2 v 1 nemám ráda, na vlasy bych ho tedy rozhodně nevyzkoušela. Možná tak leda pro chlapy s bezproblémovými vlasy. No ale na tělo vás jako první zaujme , nebo možná praští do nosu silná opravdu osvěžující vůně máty!! Ne jako vážně tenhle sprcháč to tedy umí rozjet, provoní mi než se stihnu opláchnout absolutně celou koupelnu pěkně intenzivní vůní, až jsem si znovu přečetla složení ...protože u přírodních gelů nejsem zvyklá na tak pronikavě silnou vůni. Ale fakt prostě složení je dobré. Takže super, takhle intenzivní přírodní vůně , to tedy můžu :)) I na těle ji chvilku cítíte a opravdu víc probere, nic na použití když chcete jít hned spát. Navíc ani nevysušuje a neprovokuje mi ekzém. Jsem z něj nadšená a schovávám si ho na dny kdy jsem víc unavená a potřebuji si relaxovat s mátou. Vřele doporučuji, pokud milujete silné fresh vůně určitě vyzkoušejte.


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Jé, díky za tip, značku ani e-shop jsem neznala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se u nich podívej, mě tam teď dost zaujala dětská řada, vzhledem k tomu, že mi dala kamarádka za úkol pro ni do porodu vybrat vhodnou kosmetiku pro malého :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře, hezké složení za takovou cenu! Díky za tip :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, dost se mi líbí jejich složení a ceny jsou dobré :)

      Vymazat
  3. Anonymní4/15/2015

    Dobrý den, velmi souhlasím s výše uvedeným.
    Spolupráce se zástupcem f. Hristina jen a jen doporučuji a všechny výrobky na 1.
    Ač to sem nepatří, ale nemůžu jinak za lékárnu.cz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ale proč by sem komentář nepatřil? Je skvělé když prodáváte něco co i Vám samotné vyhovuje

      Vymazat
  4. miluju mojito a jestli to po nem voni, tak je to jasna volba! jeste bych brala, kdyby meli pinacoladu :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo voní hodně fresh :) Mají i jiné zajímavé vůně stačí se podívat, mají i hodně sladké, já ale radši tyhle citrusové

      Vymazat
  5. Tak o tejto kozmetike som ešte ani nepočula...vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni nejsou moc známí :) Ale ještě mám od nich sůl do koupele a tělový peeling, takže brzy bude další recenze jestli obstojí i další produkty :)

      Vymazat
  6. To vypada fakt good! tu vanilkovou zmrzlinu budu asi muset mit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Jako tahle značka mě dost překvapila, ale zatím jsem v klídku, musím ještě vyzkoušet víc věcí než ze mě bude ofiko závislák na jejich věcičkách za pár korun

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky