Elixir ultime Rose

Asi jste si všimli jak jsem chválila první Elixír od Kérastase a nyní mám nový olej na konečky, opět stejná značka, ale tentokrát s růží. Olej je vhodný pro jemné i zcitlivěné vlasy se vzácnými oleji a extraktem z růže. Stejně jako všechny jejich oleje,slibuje zregenerovat,ale nezatížit. Navíc mají být i výrazně lesklé - potvrzuji!


A co, že to jsou za vzácné oleje? Olej z pracaxi, arganu, z kukuřičných klíčků a kamélie a to i když složení vidíte na fotce a není nikterak dokonalé, na klasickou kosmetiku to není zlé :) Navíc nejsem zas takový milovník přírodní kosmetiky co se vlasové péče týče, takže Kérastase mám hodně ráda. I když má vyšší ceny ,jsem s touhle značkou většinou hodně spokojená a to samé i s tímto růžovým olejíčkem.


Nejen, že má moc hezké balení, možná hezčí než zlatý Elixir co jsem měla, ale i vůně je o něco lepší, je jemnější a lehounce po růžích voní. Ideální použití je podle mě dát jednu dávku do ještě vlhkých konečků, poté vyfoukat a ještě kapičku do suchých vlasů a to do celých délek. Vlasy jsou potom nádherně lesklé, nejsou mastné, příjemně voní a konečky vypadají o mnoho zdravěji než před aplikací oleje. A tak přesně chci, aby olej na konečky vlasů fungoval, takže za mě mohu jedině s čistým svědomím doporučit :)


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Olejíček vypadá opravdu fajn a věřím, že ne jen vypadá,ale opravdu fajn je! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsem s ním moc spokojená :)

      Vymazat
  2. Tak já jsem se do té přírodky ponořila úplně, tedy včetně vlasové péče. Tento týden jsem nově začala používat vlasovku od Khadí a nevěřila jsem svým očím. Určitě poreferuju za nějaký čas na blogu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na článek,ani nevím jestli mají i nějaký olejíček na konečky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky